**Chapter: Pertabalan dan Kembalinya Sang Queen**
---
**Scene:** Beberapa bulan setelah kelahiran Theez Ridzhan, Jihaa dan Thariq merancang satu acara besar—hari pertabalan untuk mewariskan gelaran *Putera Mahkota* kepada anak mereka. Jihaa tahu acara ini bukan sekadar simbolik, tetapi juga tanda bahawa pewaris kerajaan mereka kini diakui secara rasmi oleh rakyat dan dunia. Namun, dengan setiap keputusan besar datanglah ancaman, terutama dari musuh-musuh yang sentiasa mencari peluang untuk menyerang.
Di sebalik persiapan meriah, Jihaa tidak dapat menafikan rasa gelisah yang menyelubungi hatinya. Musuh-musuh dari masa lalu mungkin akan cuba menghancurkan kebahagiaan ini, dan dia harus bersedia.
"Awak pasti tentang ini?" tanya Thariq, memandang Jihaa dengan raut wajah risau.
Jihaa mengangguk perlahan. "Kita tak boleh sembunyikan Theez selama-lamanya. Dia adalah pewaris takhta, dan satu hari nanti dia akan tahu tanggungjawab yang datang dengan gelaran ini."
Thariq menghela nafas. "Saya cuma risau... saya risau akan keselamatan awak dan Theez."
Jihaa tersenyum kecil, memegang tangan Thariq erat. "Saya faham. Tapi percayalah, saya akan lakukan apa saja untuk melindungi kita. Saya takkan biarkan sesiapa pun menyentuh keluarga kita."
---
**Scene:** Hari pertabalan tiba. Istana dipenuhi dengan tetamu dari seluruh pelusuk dunia, termasuk pemimpin-pemimpin kerajaan lain, para diplomat, dan juga beberapa kelompok mafia yang mengintai dari kejauhan. Jihaa dan Thariq berdiri megah di hadapan takhta, dengan Theez yang masih kecil berada di pangkuan Jihaa.
Namun, di tengah-tengah pertabalan, sesuatu yang tidak dijangka berlaku. Seorang pembunuh upahan yang diupah oleh salah seorang musuh lama Jihaa berjaya menyusup masuk ke dalam istana. Dengan licik, dia menunggu saat yang tepat untuk menyerang.
Saat mahkota diletakkan di kepala Theez, tiba-tiba tembakan kedengaran! Jihaa menjerit kecil, mendekap Theez dengan erat. Peluru itu hampir mengenai anaknya, tetapi pengawal istana berjaya menahannya tepat pada waktunya.
Kekacauan mula berlaku. Para tetamu bertempiaran lari, manakala para pengawal cuba mengawal keadaan. Jihaa tahu ini bukan serangan biasa—ini adalah pengisytiharan perang secara terang-terangan kepada kerajaannya dan kepada keluarganya.
---
**Scene:** Selepas kejadian tembakan itu, Jihaa bergegas membawa Thariq dan Theez ke tempat selamat. Di bilik rahsia di dalam istana, Jihaa duduk termenung, hatinya bergelora dengan kemarahan. Sudah terlalu lama dia cuba meninggalkan dunia gelap mafia, tetapi kini ancaman itu kembali menghantuinya.
"Saya tak boleh biarkan ini berterusan, Thariq," Jihaa berkata, suaranya tegas. "Mereka cuba bunuh anak kita."
Thariq memandang Jihaa dengan raut wajah penuh bimbang. "Apa yang awak nak buat?"
Jihaa bangun perlahan-lahan, mata rainbow-nya berkilau dengan kegelapan yang jarang dilihat oleh sesiapa. "Saya akan tamatkan semua ini. Saya dah beri amaran kepada mereka dahulu. Kalau mereka berani sentuh orang saya, mereka akan tanggung akibatnya."
---
**Scene:** Keesokan harinya, Jihaa memanggil kembali pasukannya—*Devil Queen*—untuk satu misi terakhir yang akan mengakhiri semua ancaman kepada keluarga dan kerajaannya. Dia tahu ini bukan lagi tentang dirinya seorang, tetapi tentang melindungi semua yang dia sayangi.
Sewaktu malam tiba, Jihaa berdiri di hadapan pasukannya. Setiap anggota *Devil Queen* tahu betapa seriusnya misi kali ini. Jihaa memandang mereka dengan tajam, aura kekejaman yang pernah menjadikan dirinya digeruni kembali terserlah.
"Kita akan hancurkan mereka semua. Sesiapa yang berani menyentuh keluarga saya akan membayar dengan nyawa mereka. Ini bukan sekadar misi—ini adalah balas dendam," kata Jihaa tegas, prinsip lama terukir kembali di hatinya. "Sekali kau sentuh orang aku, kau dengan keturunan kau akan mati secara kejam kat tangan aku."
Logo *Devil Queen* yang berupa tengkorak hitam dengan mawar merah di dadanya bercahaya samar, mengingatkan semua orang di situ betapa kejam dan berkuasanya Jihaa suatu ketika dahulu.
---
**Scene:** Pada malam itu, Jihaa dan pasukan *Devil Queen* menyerbu markas musuh. Operasi itu dijalankan dengan penuh kecekapan dan kekejaman. Jihaa tidak menunjukkan belas kasihan. Setiap musuh yang cuba melawan menerima nasib yang dahsyat—sesuai dengan reputasi *Queen of the Mafia*.
Sewaktu dia berdiri di atas tubuh musuh utama yang cuba membunuh Theez, Jihaa mendekatkan dirinya dan berbisik dingin. "Kau fikir kau boleh sentuh anak aku? Kau salah besar."
Tanpa menunggu jawapan, Jihaa menyelesaikan misi itu dengan kejam, meninggalkan tanda merah hitam di tempat itu sebagai peringatan kepada sesiapa sahaja yang berani mencabar *Devil Queen*.
---
**Scene:** Setelah segala-galanya berakhir, Jihaa kembali ke istana. Dia menemui Thariq dan Theez, yang sudah menunggu dengan penuh kegelisahan. Jihaa memeluk anaknya erat, memandang Thariq dengan mata yang sedikit lelah tetapi penuh kelegaan.
"Semuanya dah selesai," kata Jihaa perlahan. "Mereka takkan ganggu kita lagi."
Thariq mendekati Jihaa, mengusap bahunya. "Awak dah lakukan apa yang perlu. Saya bangga dengan awak."
Jihaa tersenyum kecil, walaupun hatinya masih dipenuhi dengan rasa bersalah kerana terpaksa kembali ke sisi gelap hidupnya. "Saya cuma mahu lindungi awak, Theez, dan semua orang yang saya sayang."
Dalam diam, Thariq memeluk Jihaa erat. Mereka tahu bahawa dunia ini penuh dengan bahaya, tetapi selagi mereka bersama, tiada ancaman yang tidak dapat diatasi.
---
**Scene berikutnya:** Dengan musuh yang sudah dihancurkan dan ancaman yang dipadamkan, Jihaa dan Thariq kini boleh fokus kepada keluarga dan kerajaan mereka. Namun, dunia gelap mafia dan kerajaannya masih belum sunyi dari konflik. Mereka akan terus berada di atas takhta, memerintah dengan bijaksana, tetapi sentiasa bersedia menghadapi cabaran baru yang mungkin mendatang.
Di luar sana, dunia mafia dan kerajaan kini mengetahui sebab mengapa Jihaa digelar sebagai King&Queen Of The Mafia . Seorang ratu yang akan melakukan apa sahaja demi melindungi keluarganya dan pewaris takhtanya .