**Chapter: Gelombang Konflik Baru**
---
**Scene:** Beberapa hari selepas serangan itu, Jihaa dan Thariq kembali fokus pada usaha untuk memastikan keselamatan mereka. Namun, konflik yang lebih besar mula muncul di balik tabir. Dengan musuh yang semakin dekat, Jihaa dan Thariq sedar bahawa mereka tak lagi dapat hidup dalam keadaan biasa. Dunia mafia dan kerajaan mereka kini bertindih dengan lebih rumit dari sebelumnya.
Suatu pagi, ketika Jihaa sedang sibuk di pejabat QJ Company, satu panggilan datang dari pasukan risikannya.
"Queen, ada perkembangan baru," kata salah seorang anggota pasukan.
Jihaa menjawab dengan tegas. "Apa yang kita ada?"
"Kita dapat laporan bahawa ada pihak dalam kerajaan yang bersekongkol dengan musuh. Mereka cuba mempengaruhi politik dalam negara dengan mengungkit isu pewaris takhta. Kami syak ada konspirasi yang lebih besar sedang berlaku."
Jihaa terdiam sejenak, merasakan denyut bahaya semakin mendekat. "Siapa yang terlibat?"
"Kami belum dapat bukti kukuh, tapi beberapa nama dari kerabat diraja sendiri terlibat. Mereka cuba mempengaruhi dewan menteri untuk menggulingkan awak dan pewaris takhta."
"Apa?! Kerabat sendiri?" Jihaa hampir tak percaya. Dunia kerajaannya sedang diancam dari dalam, lebih parah dari yang dia sangka.
---
**Scene:** Di kediaman mereka, Jihaa beritahu Thariq tentang ancaman baru ini. Wajah Thariq berubah serius. "Jadi, sekarang bukan sahaja musuh luar, tapi musuh dalam kerajaan juga sedang cuba mengkhianati awak?"
Jihaa angguk. "Ya, dan ini lebih bahaya. Jika mereka berjaya mempengaruhi dewan menteri, bukan sahaja takhta saya yang dalam bahaya, tapi juga pewaris kita. Saya tak boleh benarkan itu terjadi."
"Ini sudah melibatkan keluarga awak sendiri," Thariq berkata perlahan, memikirkan betapa seriusnya situasi ini. "Apa kita nak buat?"
"Kita perlu cari bukti, kita kena pastikan siapa yang benar-benar di sebalik semua ini sebelum tindakan selanjutnya. Saya akan mula gerakkan pasukan risikan saya untuk menyelidik lebih dalam."
Namun, di sebalik semua ini, Jihaa tak dapat menafikan perasaannya yang semakin terbeban. Bahaya datang dari setiap sudut—dari dunia mafia, dari kerajaannya sendiri, dan dari mereka yang sepatutnya setia padanya.
---
**Scene:** Beberapa hari kemudian, Thariq terima panggilan dari Tengku Adrean Ruiz, salah seorang kawan lama yang kini bekerja bersama Holy Dragon.
"Ada sesuatu yang awak perlu tahu," kata Adrean dengan nada serius. "Musuh-musuh yang menyerang awak tempoh hari... mereka bukan bekerja sendirian. Mereka dibayar oleh seseorang yang lebih berkuasa."
"Siapa?" Thariq bertanya, hatinya mula berdebar.
"Kita belum pasti, tapi dari apa yang kita dapat tahu, mereka ada kaitan dengan salah satu keluarga mafia terbesar di rantau ini. Dan saya rasa mereka ada kaitan dengan kerabat diraja kerajaan isteri awak."
Thariq terdiam. "Kau maksudkan... keluarga Jihaa?"
"Ya, ini lebih besar dari apa yang kita sangka. Mereka cuba menggunakan kekuatan mafia untuk menggulingkan kerajaan dari dalam, dan pewaris yang Jihaa bakal lahirkan menjadi kunci utama dalam konflik ini."
---
**Scene:** Malam itu, Thariq duduk berdua dengan Jihaa di ruang tamu mereka, hati mereka penuh dengan kebimbangan tentang masa depan. Jihaa memandang Thariq dengan serius.
"Kita tak boleh terus begini, Thariq. Kita perlu bertindak cepat sebelum mereka sempat bertindak lebih jauh."
"Saya tahu, sayang. Tapi saya juga tak nak awak ambil risiko terlalu besar. Musuh-musuh kita sekarang lebih licik dan terancang. Kita kena lebih berhati-hati."
Jihaa tersenyum kecil, walaupun jelas di wajahnya ada rasa risau. "Saya tak akan biarkan mereka ambil apa yang kita ada, Thariq. Saya sanggup lakukan apa saja untuk melindungi awak, pewaris kita, dan kerajaan saya."
Thariq memegang tangan Jihaa dengan lembut. "Saya akan bersama awak, Jihaa. Dalam apa pun yang awak rancang, kita akan hadapi bersama."
---
**Scene:** Keesokan harinya, Jihaa memulakan pergerakan besar. Dia menghubungi Evil untuk menyusun pelan operasi rahsia. Pasukan mereka mula mengumpulkan maklumat dari setiap penjuru kerajaan, mencari bukti siapa pengkhianat yang sebenarnya. Namun, pergerakan mereka tidak disedari sepenuhnya.
Sementara itu, musuh-musuh dari dunia mafia mula menyusup masuk lebih dalam ke dalam kehidupan Thariq. Beberapa kawan lamanya mula bertindak pelik—mereka seolah-olah menyembunyikan sesuatu. Salah seorang daripadanya, Tengku Danniel Louis, mula memberi petunjuk samar bahawa ada seseorang dari keluarga mereka sendiri yang cuba menjatuhkan Thariq dan Jihaa.
Thariq mula menyedari bahawa dunia yang dia percayai selama ini, mungkin bukan seperti yang dia sangka. Pengkhianat boleh datang dari mana-mana, termasuk dari kalangan orang yang paling dia percaya.
---
**Scene:** Di tengah-tengah krisis yang semakin mendalam, Jihaa menerima panggilan dari Raja Bangbang, abangnya yang kini seorang artis terkenal di Korea.
"Jihaa, saya dengar khabar tak baik. Ada apa yang berlaku di kerajaan kita?" tanya Raja Bangbang dengan nada risau.
"Semuanya dalam kawalan, Bangbang. Jangan risau," Jihaa cuba menenangkan, walaupun dia tahu ancaman semakin besar.
"Awak tahu saya akan sentiasa ada untuk awak, Jihaa. Apa-apa pun yang awak perlukan, saya dan Permaisuri Jennie akan bantu. Kita tak boleh biarkan sesiapa ambil takhta kita."
"Terima kasih, abang. Saya hargai sokongan awak. Tapi buat masa ini, saya akan uruskan ini dengan cara saya sendiri. Saya akan pastikan kerajaan kita takkan jatuh."
---
**Scene berikutnya:** Konflik semakin mendalam, dan ancaman dari dalam dan luar semakin mendekat. Jihaa dan Thariq kini perlu menghadapi pengkhianat di dalam keluarga mereka sendiri, sambil terus berusaha melindungi pewaris yang bakal lahir. Setiap langkah yang mereka ambil kini penuh dengan risiko, dan masa depan kerajaan serta dunia mafia bergantung kepada keputusan yang mereka buat.
Adakah mereka akan mampu bertahan, atau adakah pengkhianatan dari dalam akan menghancurkan segala-galanya?