---**Scene:** Malam selepas majlis rasmi, Jihaa dan Thariq pulang ke rumah mereka. Mereka berdua memutuskan untuk bersantai di bilik tidur mereka selepas hari yang panjang.
**Di bilik tidur mereka:**
Thariq dan Jihaa duduk di atas katil yang selesa. Mereka berdua mengenakan pakaian santai. Jihaa sedang mengamati pemandangan malam dari tingkap besar, sementara Thariq menghidupkan lampu-lampu kecil di bilik.
Thariq memandang Jihaa dengan penuh kasih sayang dan berkata, “Hari ini benar-benar panjang. Saya gembira dapat meluangkan masa dengan awak.”
Jihaa tersenyum lembut. “Saya juga. Saya rasa hari ini sangat bermakna. Ada sesuatu yang istimewa tentang hari ini.”
Thariq menghampiri Jihaa dan duduk di sebelahnya. “Ada apa-apa yang boleh saya buat untuk buatkan awak rasa lebih baik?”
Jihaa memandang Thariq dengan mata bersinar. “Sebenarnya, saya rasa sedikit penat. Tapi kehadiran awak sudah cukup membuatkan saya rasa lebih baik.”
**Scene:** Tiba-tiba, bunyi bising dari luar rumah menarik perhatian mereka. Thariq dan Jihaa bertukar pandangan cemas.
Thariq berdiri dan berkata, “Saya rasa ada sesuatu yang tak kena. Kita perlu pastikan semuanya selamat.”
Jihaa mengangguk dan segera bergerak. Thariq memeriksa senjatanya yang disimpan di dalam bilik rahsia, sementara Jihaa mengambil beberapa alat pertahanan diri dari tempat simpanan.
**Scene:** Mereka berdua bergerak keluar dari bilik, menyelidik sumber bunyi tersebut. Thariq memimpin dengan berhati-hati, manakala Jihaa mengikuti di belakang, siap dengan alatnya.
Mereka mendapati sekumpulan penyerang yang cuba memasuki rumah mereka. Thariq dan Jihaa bertindak dengan pantas. Thariq menggunakan kemahiran tempurannya, bertindak dengan cekap untuk mengalahkan penyerang, sementara Jihaa menggunakan kemahiran pertahanannya dengan luar biasa.
**Scene:** Dalam pertarungan tersebut, Thariq melawan beberapa penyerang, dan Jihaa juga terlibat dalam aksi pertarungan yang intens. Jihaa bergerak dengan kelincahan, menangkis serangan dan membalas dengan gerakan yang mematikan.
Setelah pertarungan berakhir, mereka berdua berdiri di tengah-tengah ruang, keletihan tetapi berjaya mempertahankan rumah mereka. Thariq memandang Jihaa dengan penuh kekaguman.
“Awak memang hebat, Jihaa. Saya tak tahu awak boleh bertindak begitu pantas.”
Jihaa tersenyum lebar, “Saya tak boleh biarkan awak berjuang seorang diri. Kita adalah pasukan, dan kita perlu sentiasa saling melindungi.”
**Scene:** Setelah memastikan kawasan selamat, Thariq dan Jihaa duduk bersama di atas sofa, menarik nafas panjang dan berehat. Thariq memandang Jihaa dengan penuh kasih.
“Walaupun hari ini penuh cabaran, saya berasa sangat bersyukur kerana ada awak di sisi saya.”
Jihaa memegang tangan Thariq dan mengusapnya dengan lembut. “Saya juga berasa begitu. Terima kasih kerana sentiasa ada untuk saya.”
Thariq mendekatkan wajahnya dan memberikan ciuman lembut di dahi Jihaa. Jihaa memandang Thariq dengan penuh kasih, wajahnya kemerahan kerana emosi yang mendalam.
Thariq berkata lembut, “Saya mahu kita sentiasa bersatu dalam apa sahaja keadaan. Awak adalah segalanya bagi saya.”
Jihaa balas dengan penuh rasa, “Saya rasa sama. Kita akan melalui segala-galanya bersama, tidak kira apa pun.”
**Scene:** Mereka berdua memeluk satu sama lain, merasakan kehangatan dan keamanan dalam pelukan masing-masing. Suasana tenang setelah pertarungan memberikan ruang untuk mereka menikmati momen berharga tersebut.
---