Sıcak Tadında- Yaman ve Ahmet

2K 284 9
                                    

Ahmet kucağındayken ayağa kalktı Yaman, oğlanın bacaklarını ve belini sıkıca tutmuştu. Ahmet şok olmuş kalmıştı, hiç sarsılmadan yatağa kadar taşıdı ağası onu.

Yatağa sakince yatırdı ve gömleğini başından çekip çıkarttı, düğmelerle falan uğraşamazdı şimdi. Oğlanı bu kadar hevesle onu bekliyorken gerekirse yırtıp atardı, Ahmet aynı şekilde soyununca gülümsedi hafifçe.

Oğlanın sütlü kahve tonundaki meme ucuna içi giderek baktı, kan toplayana kadar emmek istiyordu. Yutkunup altını da çıkarttı, bir tek çamaşırı kalmıştı.

Ahmet'in pantolonuna uzanınca oğlan dudağını ısırdı, altındaki tangadan biraz utanmıştı. Bordo ve önü sadece tüldendi...

"Güzelim... senin yüzünden daha ne kadar delirebilirim ben acaba?" Oğlana bakarak bile gelebilirdi koskoca ağa...

Oğlanın minik çamaşırı gözüne şenlikti, güzel teninde 'ben buradayım' diyordu adeta. Yutkunup eğilerek çamaşırın üstünden sertliğini öpmeye başladı. Ahmet bu hareket yüzünden başını geriye atıp yüksek sesle inledi, dudaklarının sıcaklığı onu daha da yakıyordu resmen.

Minik çamaşır bir anda üstünden çekildi, Yaman tek hamleyle kopartıp atmıştı tül çamaşırı...

"Onu sevmiştim...." nefes nefese konuşan oğlana bakıp dişlerini sıktı.

"Sana binlercesini alırım..." eğilip öpmeye başlamadan önce söylediği son şey oldu Yaman'ın....

Oğlanın sertliği her öpüşünde sıçrıyordu, hoşuna gidiyordu hassas olması. Eliyle kavrayıp baş kısmını ağzına alınca 'ooofff' diye bir nida koyuverdi Ahmet, ani gelen sıcaklıkla mahvolmuştu.

Yaman onu emmeye devam ederken nefesi gittikçe hızlanıyordu, ağzından çıkan inlemeleri tutmaya uğraşmıyordu bile. Sesini sakınmıyordu ağasından, zevk aldığını bilmeliydi onun yaptığı her şeyden...

"Ağammm, öpmek istiyorummm..." Yaman biraz daha emip bıraktı müptelası olduğu sertliği, dudaklarına uzandı.

Bir anda kendini oğlanın altında bulunca gülümsedi öpüşlerinin arasında, oğlanı kuvvetini de sakınmıyordu ondan. Dudaklarını boynuna indiren Ahmet adamın kokusuna bayılıyordu, aklındaki şeyi yapmak için aşağılara indi.

"Güzelim... zorunda değilsin.." Yaman oğlan aşağı indikçe öperek, nefessiz kalıyordu.

"Ben eşitlikten yanayım ağam, sen tadıma baktıysan bende bakmayı hak ettim demektir." Sadece kafasıyla onaylayabildi, çünkü zor durumda olan organı oğlan tarafından kavranmış aşkla yalanıyordu...

Ahmet önce boydan boya yaladı uzun uzun, sonra ağzına alıp gönlünce emip yalamaya başladı. Tadı tuzlu da olsa mükemmeldi... ağzına layıktı...

Sertliğin etrafında inleye inleye emiyordu onu, o kadar hoşuna gitmişti ki aletinden süzülen sıvılar yatağa kadar sızmış ve saydam bir ip gibi uzamıştı. Ağzına süzülen benzer sıvının sıcacık tadıyla daha yüksek sesle inleyip zevkle gözlerini yumdu, o tadı daha çok almak için hareketleri hızlanmıştı.

Yaman resmen zevkten bayılacak gibi hissediyordu, oğlanı inim inim inleyerek ve bariz şekilde zevk aldığını belli ederek emiyordu onu. Dizleri titremeye başladı, çok yakındı... çok çok yakındı hemde...

"Güzelim, ağzına gelmemi istemiyorsan çekil." Ağzından çıkartıp gözlerine baksa da dilinin üstünde tuttuğu başıyla elini hızla hareket ettirip ona başka bir görsel şölen yaşatıyordu.

Bu görüntüye daha fazla dayanamadı ve oğlanın açık ağzına doğru akmaya başladı. Ahmet onun bitirmesini bekleyip tadına vara vara yuttu lezzetli sıvıyı, Yaman'ı daha delirtmişti bu arsız hali... Ahmet ise sıcak tadından mest olmuştu...

Sırıtarak kendini ağasının üstüne attı, 'ımmm' diyerek yalanıyordu sürekli. Nefesini sonunda toplayan ağa onu koynuna çekti, sertliğini kendi inmeye başlayan sertliğine sürttükçe hassaslık yüzünden ürperiyordu.

"Bir dakika mola, sonra gönlün varsa devam edelim." Ahmet sırıtarak kafasını salladı, adama sokulup koynuna sırnaştı ve kalp atışlarını dinlemeye başladı.

"Bu güçlü kalbin her atışı benim için..." mırıldanışını duyan Yaman saçlarını öptü ve onu kollarıyla sardı.

"Ömrümün sonuna kadar güzelim, her kalp atışım senin için..." Ahmet adama sadece bir dakika zaman veriyordu, sonra onu istediğini yine gösterecekti...

Kucak OğlanıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin