Prolog

1.9K 41 9
                                    

Rok wcześniej, 12 marca

Minęło pare dni od moich piętnastych urodzin, to właśnie dzisiaj mój tata oznajmił że za kilka miesięcy wyprowadzamy się do Włoch gdyż znalazł tam sobie lepiej płatną pracę, niby powinnam się cieszyć bo będziemy mieć większy dom i będę miała drogie ubrania i inne rzeczy, doceniałam to co miałam teraz i dla mnie przeprowadzka nie była kompletnie potrzebna, nie chciałam przenosić się do innego Państwa, tam trzeba posługiwać się językiem włoskim a ja w tym języku się nawet nie potrafię przywitać.

Za parę miesięcy kończę ósmą klasę a co za tym idzie? Będę musiała iść do szkoły średniej, i to w dodatku we Włoszech, było mi trudno zawierać znajomości tutaj w Anglii, a co dopiero we Włoszech, gdzie nie będę rozumiała nikogo, tutaj miałam przynajmniej paru znajomych a nawet jedną najlepszą przyjaciółkę Amber, lecz najciężej będzie mi się pożegnać z moim chłopakiem Chrisem, może to być głupie, zaczęłam z nim chodzić już rok temu gdy miałam jeszcze czternaście lat, był o dwa lata starszy, moi rodzice nie mieli nic przeciwko bylebyśmy nie robili nic poza całowaniem, czułam że on był tym jedynym a teraz musiałam mieszkać prawie tysiąc kilometrów z dala od niego, nie chciałam z nim zrywać bo po prostu żywiłam do niego zbyt mocne uczucie, ale czy ja miałam coś do gadania w tej kwestii? Nie.

                                        ***

Kilka miesięcy później siedziałam już z mamą w nowym mieszkaniu, płacząc w jej ramię, gdy dostałyśmy telefon że tata został zaatakowany przez miejscowego nożownika i nie udało się go odratować, dosłownie minęło kilka dni od naszej przeprowadzki, a my teraz nie będziemy mieli jak spłacić dom bo niby jak mama znajdzie pracę ot tak w obcym kraju? Obie byłyśmy załamane i nie wiedziałyśmy co robić, ale wtedy nie wiedziałam, że to niejedyny problem.

I Will Follow YOU | Dylogia Desire #1Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz