,,Doufám,že se probudí." Zaslechnu první věc.Bolí mě hrozně hlava.Vlastně celé tělo.Ale nehnu se,myslím,že to ani nejde.,,Neboj probudí se." To je Ensel.,,Ale co když ne.....co když zemře." A tohle je Marcus.,Prosím tě.To je blbost a ty to víš a kdyby se neprobrala.....tak prostě budeme muset obětovat Thomase aby jí zachránil.Přece jenom ona je důležitější." Nastalo ticho a mě jeho slova pomalu docházela.,,Já jen doufám,že ta tvoje vodička jí nezabila.Nebylo to ani vyskoušený....neměli jsme jí to dávat." Marcus jak vidím je hodně nervózní a naštvaný.,,Uklidní se jo....Já vím co dělám." Snažil se ho Ensel uklidnit.,,Jo jako minule....Já už chci pryč ..Už chci přejít...Jsme tu 500 zasranych let a mě to nebaví a říkám ti,že Enigma nám v tom nezabrání...!!" Skoro zakřičel a pak jsem slyšela bouchnutí dveřmi.,,Neboj Beth....všechno bude dobrý.." Začal mě hladit po vlasech.,,On to tak nemyslel...Hele až se probudiš o všem si promluvíme." Odešel.Pane bože co to bylo?? Ach jo....chci jen pryč! Pak se znova otevřeli dveře.,,Eliso?" Někdo zašeptal.I když jsem ho skoro neslyšela věděla jsem,že je to Thomas.Snažila jsem se promluvit,ale nešlo to a tak jsem soudila pohnout končetinama.Všemi jsem nepatrně hla.,,Eliso??"Zeptal se víc nahlas.,,Thome??" Můj hlas byl hodně potichý a na konci se dočista vytratil.A tak jsem pomalu otevřela oči.A první co jsem uviděla byli ty jeho nádherné modré kukadla.Usmál se.,,Ty žiješ." Vykřikl strašně radostně,že bych to do něj neřekla a obejmul mě.Až tak že jsem se skoro nemohla nadechnout.,,Thome.." snažila jsem se ho odsebe odstrčit.,,Nemůžu dýchat." Šeptla jsem mu do ucha.,,Jo promiň...Já jen...no já.." Byl roztomilý,když se styděl.,,To je dobrý." Usmála jsem se na něj.,,Zavolám Nicka." Řekl a už na něho volal ze dveří.,,Konečně Beth...." Usmál se Nick a objal mě taky,ale ne tak hodně jak Thom.,,A co se stalo..??" Zeptala jsem se po tom co se Nick odtáhl.,,No Marcus říkal,že si byla hodně vyčerpána a prostě toho na tebe bylo hodně..." Začal Nick a Thomas ho doplnil.,,No a Ensel si myslel,že se rychleji vzbudíš tím,že ti píchl nějakou jeho...látku..." Já vykulila oči.,,A jal dlouho jsem byla mimo.??" Zeptala jsem se zděšeně.,,No právě....Normálně bys měla být mimo aspoň týden co říkal Marcus a po tom co ti píchli tu věc tak prej jen 3 dny...ale ty si nebyla mimo ani den..." Já nechápavě zvedl obočí.,,A v tom je nějaký problém??" Zeptala jsem se.,,No jak to vezmeš." Odpověděl místo kluků Marcus.Když jsem se na něj koukla stál tam s Enselem.,,Říká to,že jsi hodně silná.A že budeš hodně mocná.A v tom je ten problém.Pokud ty jsi takhle silná,tak Thomas taky....Jste propojení.A tím jste hrozbou pro celý svět." Vůbec to nechápu.,,Jak to myslíte??" Zeptal se Thomas.,,No prostě budete muset zůstat tady dokud nezestárnete a veše síly se zmenčí...jinak by jste vážně mohly poškodit svět a rovnováhu." Na tojsem dostala histerický smích.Asi jsem se totálně zbláznila,protože to není možný.,,To nemyslíte vážně..?!?" Zeptala jsem se po chvíli co jsem se dostala z toho záchvatu.,,Je mi to líto." Řekl Marcus.,,Tak na to vám z vysoká seru....co jako jsem...Já vám pomůžu jal jsme se dohodli a pak odejdu a je mi totálně u prdele...vše ostatní." Rozkřičel se Thomas a tisk vzteky.Hned po svém proslovu odešel.,,Já s ním souhlasím." Kýval jsem hlavou ke dveřím.,,I když nevím o jaký plán jde." Dodala jsem.Ensel s Marcusem nic neřekli a odešli bez jediného slova.A tak tam zůstal jen Nick,který taky po chvilce čumění na sebe odešel a takjsem tam zůstala sama s milióny otázkami na který nemám odpovědi.
ČTEŠ
Neutečeš!
AcakKdybych věděla,co se stane,nikdy bych se nenechala přemluvit. Co se skrívá hluboko v lese? Nikdo neví,ale co když to někdo zjistí? Co se stane pak?