Znova jsem se probudila na té louce,kterou jsem tak dlouho neviděla.Jako minulé jsem byla v tom Modrém poli,Thomas v červeném a Nick,Ensel a Marcus.v tom posledním.,,Co tu děláme??" Zeptal se Thomas.,,Je to jediné místo,kam se můžem schovat před ostatníma." Oznámil nám Ensel.,,Ale Enigma sem může taky,když tady je i Marcus?" Zeptám se.Marcus se zasměje.,,Ne...Enigma sem nesmí....Ona se začala zabívat černou magií....A ta se sem nedostane." Oznámil Marcus.,,A on sem může??" Zeptal se Thomas a ukázal na Ensela.,,No...Jak se to řekne..." Nechápala jsem to.,,Proč se vůbec ptáš??" Zeptal se rozčíleně Ensel.,,My víme co jste udělali Enigmě....Takže by tu vlastně být taky neměl." Řekla jsem a neubránila jsem se úšklebku.Ensel se na mě podíval vražedným pohledem.,,Protože já teď vše dávám do pořádku.Já teď pomáhám aby jsme už mohli jít." Procedí skrz zavřenou čelist.,,No a co ten stín??" Zeptá se Thomas.,,Jaký stín??" Zeptá se Marcus.,,No prostě stín...takový..bez tváře bez ničeho...jen černý stín." Odpovím místo Thomase já.Marcus s Enselem se na sebe podívají.,,To máte asi jen nějaké halucinace." Jen nad tím mávnou rukou.Já a Thomas se na sebe podíváme a tak nějak oba víme,že to halucinace nebyla.Teda nevím co se zdálo jemu ,ale u mě to stoprocentně halucinace nebyla.,,To je jedno....Teď proč jsme tady." Začne Ensel.,,Potřebujeme aby jste našly a pak zníčili poutko,které nás tu drží." Pokračoval Marcus.,,A jak to poutko vypadá??" Zeptá se Nick.,,No právě...to my nevíme.Jen víme,že ho poznají jen oni." Ukázal na mě a Thomase.,,Takže se prostě musíte vydat lesem dokud ho nenajdete a nezníčíte." Dokončil to Ensel.,,A Enigma o tom proutku ví??" Zeptá se Thom.,,No to právě nevíme.Proto musíte být opatrný." Povzdechl si Marcus.,,A pak můžem odejít??" Zeptám se hned.Marcus a Ensel se na sebe podívají a oba pokrčí rameny.,,Jak jsem říkal....Máte velkou.." Nestačil to do říct a Thomas mu skočil do řeči.,,A je v tom nějaký problém?!?" Zeptal se skrz zatnuté zuby.,,Uvidíme." Pokrčil rameny Marcus.,,Takže všemu rozumíte??" Ujistil se Ensel a my jen přikývli.,,Zítra ránno vyrážíte." Oznámil nám a znova mávl rukou a my upadli jako vždy do spánku.
,,Kde to sem??" Zeptala jsem se...furt jsem byla na té louce,ale teď sama.,,Myslíte si,že nás přemůžete??" Zasmál se ten stín.,,Ne!" Vykřikl a já se začala dusit.
Thomas
Když jsem se probudil,byli jsme v pokoji.Nick už byl taky vzůru,ale upíral svůj vystrašený výraz někam za mě a já nevěděl proč.Tak jsem se otočil a uviděl jsem Elisu jak se dusí.Rychle jsem k ní přešel.,,Sakra Eliso co se děje??" Zeptal jsem se jí i když jsem věděl ,že mi neodpoví.Měla stále zavřené oči.,,Co se tu stalo??" Zeptal jsem se Nicka.,,No..já se probudil a Beth..ona prostě seděla a najednou se začala dusit."Bylo vidět,že se o ní hodně bojí a já taky.Nevěděl jsem co se děje a to mě děsilo co když zemře....To nechci.To se nesmí stát.Nevěděl jsem co mám dělat.Panikařil jsem,že jí nedokážu pomoct.Najednou otevřela oči,ale nebyli její byli to ty modrý.Ty když kouzlý a pak jen šeptla,,Thomasi...pomoct."Okey....
Dnešek nejvíc....
Byla jsem s mými best kámoškami na papírových městech a bylo to neuvěřitelně boží.Hrozně jsem si to s jima dneska užila a hrozně se těším až půjdem na fantastickou 4
NessNumber4
KatyTeller4Lásky moje děkuji za skvělí den...:-*
-N
ČTEŠ
Neutečeš!
AcakKdybych věděla,co se stane,nikdy bych se nenechala přemluvit. Co se skrívá hluboko v lese? Nikdo neví,ale co když to někdo zjistí? Co se stane pak?