Çok güzel bir bölüm ile geldim.Bölümü okurken yapabildiğiniz kadar yorum yaparsanız sevinirim.
Ayrıca bölümde kısa da olsa yetişkin içerikli sahneler var , okumak istemeyenler o kısmı geçebilir.
İyi okumalar
.
.
.
Bölüme başlamadan önce ARYA'nın giydiği elbise
(Resmi Pinterest de gördüm)
22.BÖLÜMElimdeki bardağı daha fazla içmek istemediğim için masanın üzerine bırakırken bakışlarım bir yandan da kalabalığın üzerinde geziniyordu. Emirler hala gelmemişti ve onları beklemekten sıkılmıştım.
Yeni yıla girmemize sadece bir hafta kaldığından okuldaki öğrenciler erken bir yılbaşı partisi düzenlemişti ve değişikliğin iyi olacağını düşünerek Emir ile birlikte partiye katılmaya karar vermiştik. Hatta Ali ile Utku da gelecekti.
''Nasılsın?''
Tarık elindeki bardağı masanın üzerine bırakırken müzik sesinden dolayı onu zar zor duymuştum. ''İyiyim, sen nasılsın?'' diye sordum.
''Bende iyiyim.'' Dedi ve bedenini bana doğru biraz daha yaklaştırdı. Kollarımız arasında sadece birkaç santimlik mesafe vardı ve parfüm kokusunun burnuma ulaşacağı kadar yakınımdaydı. Bu yakınlığı rahatsız ettiği için yana doğru bir adım attım.
''Sana söylemem gereken bir şey var?'' dediğinde ne söyleyeceğini merak etsem de içimi bir sıkıntı kaplamıştı. Yanımdan gitmesini istiyordum. Tenime temas etmek için an kolluyor gibi duruyordu.
Konuşması için yüzüne bakarken gülümsedi ve aramıza mesafe girmesine sebep olmamışım gibi bana doğru bir adım daha attı. ''Senden hoşlanıyorum. Sana aşık oluyorum.''
Dudaklarının arasından çıkan kelimeler ile tüm bedenimi bir şaşkınlık ele geçirmişti. Doğru duyduğumdan emin olmak istercesine ''Benden hoşlanıyor musun?'' diye sordum. Başını olumlu anlamda aşağı yukarı salladı.
''Ben Aslan'a aşığım. Şu an beni rahatsız ediyorsun. Gider misin?'' diye sorarken yana doğru tekrardan bir adım atmıştım. ''O adamda ne buluyorsun? Senden kaç yaş büyük? Hem ben daha iyi bir seçeneğim, seni ondan daha çok severim.'' Dediğinde gülmeden edememiştim. Hiçbir erkeğin, beni Aslan gibi sevemeyeceğini biliyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Alevlerin Dansı
Novela JuvenilArya hayata kırgın bir kızdı. Birkan Aslan ise hayatın tüm acımasızlığını omuzlarına yük edinmiş bir adamdı. Aralarında aşk her şeyin üstesinden gelebilecek miydi?