4

2.3K 96 6
                                    

Merhaba.
Tanıtımda da belirttiğim gibi cinsel içerikli bir hikaye olacak ve bu bölümden itibaren başlıyoruz. Yaşı uygun olmayanlar ya da tatlı bir aşk hikayesi beklentisi olanlar, ben yeni çiftimi yazana kadar eski hikayelerime göz atabilirler. Rahatsız olmanızı istemem :)
Bölümlerin eskisi gibi günlük gelmeme sebebi eğitim hayatının başlamasından kaynaklanıyor. İş ve sevgilimden kalan vaktimde yazmak ve düzenlemek için bulabildiğim her boşluğu değerlendiriyorum. Gecikmeler için üzgünüm, seviliyorsunuz.
-S.

~

Çok yalan söyleyen insanlar aslında kendini sevmeyen, olduğu gibi kabul edemeyen insanlardır.

Ne kadar kendilerini dinler ve benlikleriyle barışırlarsa işte o zaman yalan söylemeyi bırakırlar.

Damla da bunlardan biriydi kendini kandırıp duruyordu. Sadece bir an için Bilge ile bir şeyler yaşayabileceklerine inanmıştı ve bu ihtimale sımsıkı sarılmıştı.

Ama kalbini öyle paramparça etmiş ki kadın nasıl toparlayacaktı bilmiyordu. Asla onun masum biri olduğunu düşünmemişti, her zaman gizemli bir kişiliği olduğuna inanmıştı ve o kişiliği dün gece tüm çıplaklığı ile görmüştü.

Asıl üzüldüğü Bilge'nin kendisinden istedikleri değildi, istemediğiydi. Muhtemelen öyle kadınlarla takılıyordu ki Damla ona çerez gibi görünmüştü.

Ama yer fıstığı da çerezdi, Antep fıstığı da.

Bilge'ye gösterecekti neyi kaçırdığını. Şimdilik sadece izleyip neler yapacağını görecekti ve okuldan atılmamaya çalışacaktı.

Kapının eşiğinden Bilge'nin suyun altında ıslanan çıplak bedenine bakıyordu. Elinin değdiği her bir vücut parçasında kendi de gezinmek ve dudaklarını gezdirmek istiyordu. Ağır adımlarla Bilge'nin yanına ilerledi ve sırtında soğuk mermeri hissetti.

Suyun bedeninden süzülüp gittiğini gördü, ne ara çıplak kalmıştı hatırlamıyordu ama Bilge'nin dilinin bedeninde gezdiğini hissedebiliyordu.

O delici maviye çalan gözleri gülerek bakıyordu ve aldığı zevki daha da katlıyordu. En sonunda arzulu gözlerini tam dibinde buldu kadının...

"Bilge."

Adını söyleyip duruyordu ama kadın sanki duymuyormuş gibiydi. Gözlerini kapattı, geri açtığında her yer aynı karanlıktaydı.

Neler oluyor?

Hissettiği zevk korkuya dönüştüğünde kalbi daha farklı atmaya başladı. Tekrar gözlerini açtı ve korkuyla çığlık attı.

Bilge elinde kupası, dağınık saçları ve yarısı açık gözleriyle kapının girişinde duruyordu. Çıplak değildi ve banyoda da değildi. Hemen gözlerini üzerine indirdi ve kendini yokladı.

Derin bir nefes alıp geri uzandı. Az önce gördükleri rüyaydı ve zaten öyle bir şey sadece rüyasında olurdu.

"Kendimi kötü hissettim şu an." Dediğinde kadın kalkıp geri oturdu.

"Neden hocam?" Diye mırıldandı uykulu sesiyle.
Gece geç saatlere kadar dosyalarla  birlikte ilgilenmişlerdi. En sonunda Bilge uykusu geldiğini ve yorgun olduğunu söyleyerek azad etmişti yoksa Damla uyumamak için göz kapaklarına kürdan koyacaktı artık.

Okula dönemeyeceği için misafir odasında kalmasında ısrarcı olmuştu Bilge ve rahat bir yatağa duyduğu özlemden dolayı itiraz bile etmemişti.

ASİ (GxG)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin