០៤ : អារហារជួបជុំ

42 4 0
                                    

     ដោយឃើញកូននៅតែឈ្នោះគ្នាពេក ...
Tea " កូន Lix ... ម៉ាក់មិនចង់ឲ្យមានរឿងច្រើនទេ តែលើកក្រោយកុំលេងចឹងទៀត នេះត្រូវប៉ារបស់កូន ប៉ាមិនថាអី ចុះបើត្រូវលោកអ៊ំ និងពូមីងរបស់កូនវិញនោះ កូនធ្វើយ៉ាងមិច "

    ឱនមុខចុះទាំងដឹងខុស ...
Felix " កូនសុំទោសលោកប៉ា " ទាញជើងខោប៉ាតិចៗ

    ដកដង្ហើមធំ ...
Jk " ក្រោកមកអង្គុយខាងលើមក " អ្នកនិងបងក៏ក្រោកតាមបញ្ជា អ្នកអង្គុយកណ្ដាល បងអង្គុយខាងម៉ាក់ ...

Felix Yeonjun " ជម្រាបសួរលោកអ៊ំ ជម្រាបសួរពូមីង មុននិងខ្វះសុជីវធម៍ពេកហើយ ពួកខ្ញុំសុំទោស "

Min " មិនអីទេកូន កុំយកមកដាក់ក្នុងចិត្តអី "

Yoongi " សុខសប្បាយទេកូន នេះមកដល់ក៏មិនទៅលេងអ៊ំសោះ "

Felix " គិតថាស្អែកទៅ ព្រោះមានរបស់ឲ្យលោកអ៊ំដែរ តែឥឡូវលោកអ៊ំមកហើយចឹងយកឲ្យនៅនិងហ្មងទៅ សង្ឃឹមថាលោកអំ៊មិនប្រកាន់ទេ "

Min " អំ៊មិនថាអ្វីទេកូន តែមិនបាច់ផ្ញើក៏បានខ្លាចលំបាកដល់កូនផង "

Felix " មិនអីទេលោកអ៊ំ ណាមួយឃើញថាវាស្អាត សមជាមួយមនុស្សស្អាតដូចជាអ៊ំនឹងណាបានទិញមកផ្ញើ "

Felix " បើចឹងខ្ញុំទៅយករបស់មកសិន " ថាហើយដើរទៅខាងលើបាត់

Yoongi " មើលចុះ គួរឱ្យស្រឡាញ់មិនផ្លាស់ប្ដូរតែម្ដង "

Jk " ចរឹកតែបុ៉ណ្ណឹងហើយ ដូចក្មេងទាំងបងទាំងប្អូន "

Tea " បងឈប់និយាយទៅ មកឮនិងខឹងទៀតឥឡូវហើយ "
    បន្តិចក្រោយមក អ្នកចុះមកជាមួយកាដូរជាច្រើននៅក្នុងដៃ ហើយដើរទៅអង្គុយជិតអ៊ំតែម្ដង ...

   ហុចកាដូរឲ្យ min...
Felix " នេះរបស់អ៊ំ Min "

   គេទទួល ហើយបើកមើលទាំងញញឹម ...
Min " ស្អាតខ្លាំងណាស់ ភ្នែកកូនពូកែមើលមែន មើលចុះ ត្បូងតូចឆ្មាតែចែងចាំងខ្លាំងណាស់ " ខ្សែក ពេជ្របណ្តោងតូចចាំងពន្លឺព្រាក់ៗ តែតម្លៃមិនធម្មតា គេឃើញហើយសរសើរមិនដាច់ពីមាត់

Felix " ឲ្យខ្ញុំពាក់ឲ្យលោកអ៊ំទេ ?? "

    ញញឹមដាក់អ្នក ...
Min " ពាក់ចុះកូន " អ្នកយកខ្សែរក មកហើយពាក់ឲ្យគាត់តែម្ដង ឯម្ចាស់ខ្លួនអង្គុយកាន់វាផង ញញឹមផងឡើងចង់ជ្រួញមុខអស់ហើយ សប្បាយចិត្តពេក ...

You are the only one the seriesWhere stories live. Discover now