អ្នកដាស់ស្មារតីមកវិញ ...
Felix " ធ្វើស្អីនិង លែងខ្ញុំទៅ ... " និយាយទាំងយំ នេះគេកំពុងតែបំពានអ្នកហើយ ...Felix " Soo ជួយអូនផង ... " ស្រែកហៅឈ្មោះសង្សារជាទីស្រឡាញ់ដែលនៅក្នុងទូរស័ព្ទ ពេលនេះកំពុងស្ដាប់សម្លេងអ្នកយំទាំងខឹងញ័រពេញទ្រូង ...
គេសម្លឹងមើលអ្នកទាំងខឹងពេញបេះដូង នេះដេកក្រោយទ្រូងរបស់គេសោះ តែបែរជាហៅឈ្មោះអ្នកផ្សេងទៅវិញ ...
Hyun " ល្អណាស់ ស្រែកហៅវាឲ្យជួយទៅ "សម្លឹងមុខគេទាំងយំខ្សឹកខ្សួល ...
Felix " លែងខ្ញុំទៅ ... កុំធ្វើបែបនិងដាក់ខ្ញុំអី ... "គេមើលអ្នកទាំងញញឹមចុងមាត់ ...
Hyun " យើងនិងលែងអូន បើអូនបែកគ្នាជាមួយអាម្នាក់នោះ "ងាកមកសម្លឹងមុខគេចំៗ ទាំងយំផង ...
Felix " ខ្ញុំមិនបែកទេ ... "គេចាប់ប្របាច់ដៃអ្នកខ្លាំងៗថែមទៀត ...
Hyun " ខ្លាំងណាស់មែនទេ បាន "អ្នកយំកាន់តែខ្លាំង ...
Felix " លោកឆ្កួតហើយ លែងខ្ញុំទៅ ខ្ញុំឈឺ ... "តបទាំងខឹង ...
Hyun " យើងនិងកាន់តែឆ្កួតជាងនេះ បើអូននៅតែរឹងទទឹងជាមួយយើង " អ្នកលែងមាត់គិតតែសម្ងំយំ ...ដៃគេម្ខាងចាប់ដៃអ្នកជាប់ ហើយម្ខាងទៀតលូកយកទូរស័ព្ទមកបើកសម្លេងឮៗ ហើយចាប់បង្ខំអ្នក ...
Hyun " និយាយជាមួយគេទៅ និយាយប្រាប់គេទៅថាអូនមិនចង់បន្តជាមួយគេទៀតទេ "តបទាំងកំហឹងពេលមិនឮអ្នកនិយាយ ឮតែសម្លេងយំ ...
Soobin " ឯងកុំបង្ខំគេអី ឯងគ្មានសិទ្ធមកបង្ខំឲ្យ Lix និយាយពាក្យនិងទេ "គេញញឹមចុងមាត់ ដាក់កំហឹតឲ្យអ្នក ...
Hyun " អូននិយាយជាមួយគេបន្តិចទៅ ប្រាប់គេទៅថាអូនចង់នៅជាមួយយើង "Soobin " អូនកុំនិយាយតាមគេអី Felix បងស្រឡាញ់អូនណាស់ អូនកុំស្ដាប់គេអី " គេភ័យខ្លាច គេខ្លាចខ្លាំងណាស់ ខ្លាចអ្នកធ្វើតាមសម្តីប្រុសចិត្តបិសាចម្នាក់នេះ
អ្នកមិនមាត់ តែសម្លឹងមុខគេមិនដាក់ទោះប្រកែចយ៉ាងមិចក៏មិនឈ្នះគេដែរ ដង្ហើមដកដង្ហក់ទាំងញ័រខ្លួនទទ្រើក គេលើកដៃមកជូតទឹកភ្នែកលើថ្ពាល់ថ្នមៗដោយក្ដីស្រឡាញ់ពេញទាំងទ្រូង ...
Hyun " យើងស្រឡាញ់អូន យើងមិនអាចឲ្យអូនទៅអ្នកណាទេ អូនត្រូវតែនៅទីនេះជាមួយយើង " គេនិយាយចេញមកយ៉ាងទន់ភ្លន់ដោយមិនគិតខ្វល់ពីអ្នកដែលទ្រាំស្ដាប់តាមប្រពន្ធ័ម្ខាងទៀតឡើយ ...
YOU ARE READING
You are the only one the series
FanfictionFelix " ខ្ញុំគ្មានថ្ងៃយកត្រកូលលោកមកដាក់ជាប់ឈ្នោះខ្ញុំទេ យល់ដែរទេ ?? យ៉ុនជីន មីន ស៊ូរ៉ា " #Hyunlix #Hyunjin #Felix #novelbl