នៅឯកម្មវិធីឯណោះវិញ ក្រោយទទួលបានដំណឹងពី Seli ហើយ Sin ដើរទៅជិតលោកម្ចាស់សម្លឹងមុខគេដោយក្រសែភ្នែកតក់ស្លុតបែបមានរឿងអ្វីម្យា៉ងចឹងទៅ ...
គេក្រលេខឃើញទឹកមុខមិនល្អរបស់ជំនិត ក៏ដកខ្លួនចេញពីវង់ដែលកំពុងនិយាយគ្នាមុននេះមកក្រោយបន្តិច ងក់ក្បាលឲ្យ Sin ចូលមកជិត ចំណែកនៅម្ខាងទៀតវិញ Bimin ឈរសម្លឹងមើលមកគេទាំងញញឹមញញែមសឹងតែជ្រួញមុខ ...
ក្រោយពីបានឮសម្ដីមាសចេញពីមាត់ជំនិតហើយ ភ្លើងក្នុងទ្រូងដែលមិនទាន់រលត់នោះក៏ឆាបឆេះមកម្ដងទៀត ភ្នែកគេឡើងក្រហម ដៃក្ដាប់ណែនឡើងប៉ោងសសៃរវាម ...
គេមិននិយាយច្រើនដើរទៅរកនាងក្រមុំ ជាមួយទឹកមុខធម្មតា នាងចូលមកជិតគេ ...
Hyun " ថ្ងៃនេះនាងស្អាតណាស់ Bimin Sosan "
នាងញញឹមអៀនប្រៀន ទើបគេឱនខ្សឹប ...
Hyun " ចប់កម្មវិធីទៅវិមានយើងបានទេ យើងនិងឲ្យគេចាំទទួល "នាងរំភើបជាខ្លាំង នេះមកផ្អែមដាក់នាងនៅចំពោះមុខគេគ្រប់គ្នាទៀតផងឬ ...
Bimin " ខ្ញុំនិងទៅ "Hyun " បើចឹងយើងទៅមុនហើយ ចាំជួបគ្នានៅទីនោះចុះ " គេញញឹមចេញយ៉ាងកំណាច ហើយដើរចេញទៅដោយមានជំនិតដើរតាមក្រោយ ...
គេចូលទៅអង្គុយក្នុងឡាន ងាកមកសម្លឹងមើលនាង ក្រមុំទាំងខឹងស្អប់ពេញទ្រូង ព្រឹកមិញឪ ឥឡូវមកកូនម្ដងនៀក គួរឲ្យខឹងណាស់ កូនចៅក្រោយចូលក្នុងឡានអស់គ្នាហើយក៏បើកចេញទៅវិមានវិញ ...
វិមាន Hyun♡
ចំណាយពេលមិនយូរ sin ក៏បើកឡានមកដល់វិមាន គេបើកទៅឈប់នៅទ្វារចូលតែម្ដង ទ្វារឡានបើក Hyun ចុះទាំងប្រញាប់ប្រញាលហើយដើរចូលទៅក្នុងវិមានដោយមិននិយាយអីទាំងអស់ ...
ជំហ៊ានវែងៗបោះចូលបន្ទប់ទទួលភ្ញៀវ រូបភាពដែលឃើញចំពោះមុខវាច្បាស់ៗពេកហើយ គេសឹងតែស្រែកយំទៅហើយពេលនេះ សភាពរាងតូចដេកស្តូកស្តឹងមិនកម្រើក ដៃមានព្យួរសារ៉ូមទៀត ...
YOU ARE READING
You are the only one the series
FanficFelix " ខ្ញុំគ្មានថ្ងៃយកត្រកូលលោកមកដាក់ជាប់ឈ្មោះខ្ញុំទេ យល់ដែរទេ ?? យ៉ុនជីន មីនស៊ូរ៉ា " #Hyunlix #Hyunjin #Felix #novelbl