ចំណាយពេលបុ៉ន្មានម៉ោង ឡានក៏បើកមកដល់វីឡាចន គេចុះហើយលើកបីកាយតូចដែលដេកលក់ស្ដូកស្ដឹង ខោអាវប្រឡាក់សុទតែឈាមនោះដើរចូលទៅខាងក្នុងវីឡា ...
ចូលមកដល់ខាងក្នុង គឺថាបីគ្រួសារតែម្ដងហើយដែលនៅអង្គុយជុំគ្នានោះ ...
Tea " កូន Lix... " ពួកគាត់ឡើងឈរទាំងអស់គ្នា សម្លឹងមើលអ្នកនិងគេ ...គេបីអ្នកយកទៅដាក់ឲ្យដេកលើសាឡុងជិតប៉ាម៉ាក់ បងប្រុសនៅអង្គុយជិត Soobin និងម៉ាក់ក្មេកហើយសម្លឹងមើលប្អូនទាំងនៅញ័រខ្លួននៅឡើយ ...
គេទៅអង្គុយជិតម៉ាក់ ...
Jk " មានរឿងអីទៅ Hyun ហេតុអីខ្លាចជាបែបនិង ?? "គេទប់អារម្មណ៍មិនមាត់ រួចងាកមើលជំនិត ...
Hyun " ពេទ្យមកដល់ណាហើយ "Sin " ជិតដល់ហើយលោកម្ចាស់ "
Jimin " មានរឿងអីទៅកូន ?? "
Namjoon " ពេលគេចាប់ Felix ទៅនោះវាបែបណាខ្លះ "
Jin " ហេតុអីស្ងាត់ រឿងបែបណាខ្លះទៅ Hyun "
សម្លឹងមើលពួកគាត់ទាំងស្ទាក់ស្ទើរ ...
Jimin " និយាយទៅកូន ... "Hyun " ខ្ញុំទៅមិនទាន់ទេពេលគេចាប់ Felix ទេ ប៉ុន្តែ ... "
Soobin " និយាយទៅ វាជាស្អី "
សម្លឹងមើលពួកគាត់ទាំងមុខមាំ ...
Hyun " Felix សម្លាប់អាម្នាក់នោះហើយ " ម្នាក់ៗតក់ស្លុតជាខ្លាំងក្រោយឮសម្ដី Hyun ...Yoongi " កូននិយាយថាមិច ?? "
យំម្ដងទៀត ...
Tea " វាបែបនិងបានយ៉ាងមិចទៅ ?? "Hyun " បា៉ស្ដាប់អត់ខុសទេ ខ្ញុំបើកទ្វារឡានមកឃើញគេកាន់កាំបិទដោយផ្ទាល់ភ្នែក " ម្នាក់ៗហាក់គាំងរកអីនិយាយមិនត្រូវ ...
Yeon " បើចឹងអូន Lix មានទោសហើយមែនទេ " Soo ឱបសង្សារនិងអង្អែលខ្នងថ្នមៗបែបលួងលោម
Tea " ធ្វើយ៉ាងមិចទៅ បើប៉ូលីសស៊ើបដឹងកូនយើងនិងចប់ហើយ " ងាកមើលមុខស្វាមីទាំងយំ ...
Hyun " កុំបារម្ភអីរឿងនេះគ្មានអ្នកណាឃើញទេ Felix ធ្វើគ្រាន់តែការពារខ្លួនបុ៉ណ្ណោះ ចឹងគេគ្មានកំហុសឡើយ "
Yoongi " ចុះបើព័ត៌មានលិចឮទៅក្រៅ កូនគិតថាអាចបិទបានដែរទេ "
សម្លឹងមុខលោកចន ...
Hyun " ឲ្យ Felix ទៅនៅជាមួយខ្ញុំទៅ ខ្ញុំការពារគេដោយខ្លួនឯង "
YOU ARE READING
You are the only one the series
FanfictionFelix " ខ្ញុំគ្មានថ្ងៃយកត្រកូលលោកមកដាក់ជាប់ឈ្មោះខ្ញុំទេ យល់ដែរទេ ?? យ៉ុនជីន មីនស៊ូរ៉ា " #Hyunlix #Hyunjin #Felix #novelbl