13. bölüm : tartışma

99 7 3
                                    

Evet arkadaşlar yorumlarınızı bekliyorum. Bu arada jegarın gerard olduğunu anlayan varmı.

Erza bemeyaz olmuş bir şekilde kalbi hızla atıyor du (imkansız böyle bir şey olamaz) diye düşünüyordu. Gerard ona acaliphadaki olayları ve olayın sorumlusu olan loncanın bu şehirde olduğundan bu yüzden kılık değiştirmiş bir şekilde burda olduğunu sözylemişti. Yer altı mezatından ve lord ashforddan bahsetmemişti. Gerard erzanın ellerinin titrediğini elindeki fincanın içinde sallanan çaydan anladı. Erza başını eğerek '' böyle tehlikeli bir lonca var ve sen benim yardımımı istemiyormusun'' dedi.
Gerard erzanın önünde dizlerinin üzerine çöküp elindeki fincanı alıp sehpaya bıraktı. Bir eliyle erzanın ellerini tuttu diğerlede erzanın başını kaldırıp yüzünü görmesini sağladı. Şefkatli bir gülümsemeyle '' merak etme ben iyi olucam bu her zaman yaptığım bir şey '' dedi.
''tabikide öyle hem yanında bende varım'' derken laxus odanın kapı kenarına yaslanmış kollarını birleştirip onlara bakıyordu. Erza laxusu görünce şaşırdı ''laxus burada ne işin var'' dedi. Laxus esneyerek ''sabah sabah çok gürültü çıkardınız bu yüzden bu herifi yaşıyormu diye kontrol etmek için odaya geldim'' Gerard başını eğip ofluyordu. Erza dünden beri sergilediği tavrı düşünüp utanıp kızararak ''onu sormuyorum'' dedi. Laxus elleri cepte onlara doğru yürüyerek ''mezata katılan herkesin koruması var. Gerardde rol gereği benimle anlaştı'' erza alıngan bir şekilde Gerarde dönerek parmağıyla laxusu gösterip ''benden yardım istemiyorsun ama onunla mı anlaşıyorsun'' dedi. Gerard birkaç ter damlası döküp gözleri kapalı bir şekilde gülümseyerek ''onun gayet sakin ve anlaşılacak biri olduğu için seçtim'' dedi. Erzanın sinirlenmeye başladığını fark etti ''erza bunu tartışacak değiliz şimdilik burda bitirelim söz verdiğin gibi kimseye bu konuda bir şey söylemeyeceksin değilmi'' erza istemeyerek başını salladı. Gerard yerden kalkıp laxusa doğru giderek ''şimdi de dışarda bizi dinleyenlerle konuşmam lazım '' dedi erza şaşırmıştı. Laxus ise umursamaz bir tavırla ''aa hiç düşünme onları ben baktım icaplarına '' dedi. O sırada ise natsu , lucy, gray, gajel tüm ahali işte yerde baygın yatıyorlardı. Meredy ise dizlerinin üstüne çökmüş başını sallayarak of of diyerek onları inceliyordu.
Erza ayağa kalkıp odadan çıkarken yerde onları baygın gördü. (benim yapacağımı laxus yapmış ) diye düşündü. Sonra meredyi gördü(tabi Gerard burdaysa oda burdadır) diye düşündü. Meredy gülümseyerek ''baya oldu değilmi'' dedi. Meredy haleda urtearı kaybetmenn üzüntüsünü yaşıyordu üstünde ''onu sana emanet edebilirmiyim'' dedi.meredy gözlerini kapatıp gülümseyerek ''ondan başka ailem kalmadı sen söylemesende yapıcaktım zaten '' dedi. Erza kafasını sallayarak '' sanırım saçma bir şey söyledim'' dedi. Meredy Gerardin odasına diğerlerini ezmeden girdi. Erzada kendi odasına girdi.
Meredy odaya girdiğinde laxus biraz önce erzanın oturduğu yerde bacak bacak üstüne atmış oturuyordu. Gerard ise karşısında düşünceli bir şekilde duruyordu. Meredy sinirden yanaklarını şişirip ellerini belinde Gerarde '' böyle davrandığın zaman sana gıcık oluyorum'' dedi. Gerard cevap vermedi. Laxus ise başını sallıyordu. Meredy ''neden her şeyi anlatmadın'' dedi. Gerard başını geriye yaslayarak ''çünkü bu işin içinde olurlarsa planlarımın mahvolma ihtimali yüksek'' dedi.
Erza ise odasında yatağının köşesine oturmuş düşünyordu. Sonra diğerlerinin kendine gelmeye başladıklarını anladı hemen kapıya gidip onları içeri aldı. Erza oturduğu yere geri dönüp bacak bacak üstüne atıp karşılarına oturmasını istedi. Herkes karşısında sıraya dizilip diz üstü oturdu.
Erza sinirli bir şekilde "gizlice dinleyerek ne halt ettiğinizi sanıyorsunuz'' dedi. Natsu işaret parmağıyla yüzünü kaşıyarak ''şeeeyyyy '' derken gray gayet ciddi bir şekilde ''Gerardin bahsettikleri doğrumu'' diğerleri onun bu ani sorusuna şaşırmıştı. Juvia endişeli bir şekilde '' gray sama '' derken gray " soruma cevap ver'' dedi. Erza gözlerini kapatıp nefesini vererek ''maalesef doğru'' dedi. Diğerlerinin renkleri atmıştı. Gajel ise '' ve sen onları sadece o üçüne mi bıraktın'' dedi. Erza cevap vermemişti.
Natsu ''saçmalama lan'' diye ayağa fırladı lucy de hemen ayağa kalkıp yanında natsunun kolunu tutarak ''sakin ol natsu'' dedi. Natsunun sinirden bir damarı belirmişti '' nedenmiş o canilerin işine sadece onlar bakıyor'' diye bağırdı.
''çünkü resmi bir loncanın kara loncayla aralarında herhangi bir huzumet olmadığı sürece savaşması yasaktır'' natsu bunu diyen tarafa dönüp Gerardi gördü. Gerard jegar olarak tam odadan çıkacakken natsunun bağrışlarını duymuştu. Gerard gözlükleri çıkarıp kendi görünümünü aldı. Lucy içinden (demek böyle kılık değiştirmiş) diye düşündü. Natsu Gerarde doğru yumruklarını sıkıp yürüyerek'' başlarım kurallara '' dedi. Gerardle yüzyüze geldi gray ve gajelda ayağa kalkıp gray ''natsu sakin ol bir kavga başlatma '' dedi.
Gerard gıcıklığı üstünde olmalıki natsuya küçümser bir şekilde ''arkadaşlarını dinle hem kavga etmek ikimizinde işine gelmez değilmi bu benim loncamın işi ''dedu. natsu Gerardin yakasını tutarak ''ne yani onları salalım mı '' dedi. Gerard biraz sesini yükseltip soğuk bir şekilde ''burdaki insanlarında mı ölmesini istiyorsun'' dedi.
Natsu tüyleri diken diken olmuş bir şekilde dondu diğerleride aynı şekildeydi erza Gerard odada olduğundan beri yüzüne bakmamıştı . oda şaşkın bakışlarla Gerarde bakıyordu. Gerard natsuya eğilip karanlık bakışlarla gözlerine bakarak ''onlar sırf iki eşya için o kadar insanı katlettiler. Kimlikleri açığa çıktığında bunu yapmayacakları ne malum bu yüzden bize karışmayın'' dedi. Gerard gözlükleri takıp arkasına bakmadan odadan çıkacakken eli kapı kolunda aklına bir şey gelir ''aa aklıma geldi de beni tanımazlıktan gelebilirmisiniz '' dedi. Oların sessiz kaldığını görünce '' bunu evet olarak kabul ediyorum '' deyip çıktı.
Kızlar nefeslerini verdi Gerard odaya girdiğinden beri nefeslerini tutuyordu. gajel somurtarak ''bu herifi maskeliyken daha çok sevmiştim'' dedi. Gray keyifsiz bir şekilde ''ama hepimizi susturmayı başardı'' dedi. Natsu önlerinde yumruklarını sıkıyordu. Lily erzaya dönüp ''ne yapacaz '' diye sordu. Erza ellerini çenesinin altına koyup ''dediğini yapmaktan başka çaremiz yok hem korumamız gerekn birisi var'' juvia ciddi bir şekilde ''ve artık kimden koruyacağımızı biliyoruz'' dedi. Gray ciddi bir şekilde '' evet'' dedi. Natsu başını eğip ''lanet olsun'' dedi.

Gerard elleri cebinde merdivenden aşağı inerken laxusu gördü onu beklediğini anladı. laxus merdiven trabzanına yaslanmıştı Gerarde ''natsuyu böyle susturmak gerçekten inanılmaz '' dedi. Gerard aldırmaz bir şekilde inmeye devam ederek ''ona sadece yapılacak olan aptallıkların nelere sonuç getireceğini söyledim'' laxus yanından geçmekte olan Gerarde bakarak '' onlardan yardım istemeyeceğine eminmisin'' dedi. Gerard gülümseyip laxusa dönerek ''gözlerindeki alevi gördüm istemeszem olay çıkarırlar'' dedi.

mezat savaşı ( fairy tail)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin