Lucy ve wendy koridordaki lonca üyeleriyle dövüşmeye devam ediyordu. Düşmanlar sıradan askerlere göre fazla çevik ve güçlüydüler. ''tenryuu no houko'' diye bağırdığında karşısındaki grup hemen saldırıdan kaçıp wendynin etrafını sarmıştı. Birden virgo yerden fırlayıp adamların yere gömülmesini sağladı. virgo luvyr dönerek ''hime başka bir isteğiniz varmı'' dedi. Lucy elindeki kırbacı bir adama sallayıp virgoya bağırarak ''sana adamların işini bitir dedim''. Virgo ''Ceza zamanımı '' dedi. Lucy pis bakışla '' bunu söylemeye devam ettiğinde olacak'' derken wendy ve adamlar lucynin yaydığı auradan tırsmaktaydı. Adamlar ''sarışın canavar diye gardınızı düşürmeyin'' dediğinde lucynin damarlarında bir kuvvet belirip adamlardan birini kırbaçla kavrayıp ''kimmiş lan canavar'' diye kavradığı adamı diğer adamlara çarptı. Kulaklarından duman çıkıyordu. Wendy ise kanat saldırısı yaparken ''lucy san korkutucu olmaya başladı'' dedi. Lucy bir anahtar çıkarıp taurusu çağırmıştı. Dev inek insanlara baltasını sallayarak ''kimmiş benim güzel vücudlu bebeğime canavar diyen ''diyerek adamları ve koridoru parçaladı. Lucy "abartma" diyerek geri yollarken capricornu çağırdı.Gajel vs ash
Gajel havaya sıçrayıp ''demir ejderinin kükreyişi '' dedi. Ash sarı bir kocaman duvar oluşturarak kendini savunduğu için saldırı asha gelmedi. Duvar yıkılmıştı gajel hemen duvarın arkasından saldırıp ashın yakışıklı yüzüne demir sopasıyla vurdu ve onu yerde baya sürükledi. Ash sopadan kurtulup gajela dönük şekilde takla atıp ''sinirlerimi bozmaya başlıyorsun artık geber '' diyerek yere dokunup yerden içinde dikenler olan bir tabut çıkararak gajelı içine kapattı. Bu büyünün hızı ve yapısından dolayı ashın büyü gücünün büyük bir kısmı gitmişti. Gajelin öldüğünü sanıp kalkıp arkasını dönerken birden bir demirin parçalanma ve çiğnenme sesini duydu yavaşça arkasını döndüğünde gajel iki eliyle tabutu yavaşça açıyor içindeki iğneleri ise yiyordu. Bu o kadar ürkütücü gözüküyorki ash donup kalmıştı. Gajell ise Demir kaplaması ile kanlar içinde psikopat gülümsemesini sergileyip ''karar verdim seni özel aşçım yapacam '' dedi. Ash gözleri kocaman açık bir şekilde dona kalıp soğuk ter damlaları döküyor gajelin tabutu yemesini izliyordu ash şaşkın bir gülümseme ile ''nesin lan sen'' dedi. Gajel tabuttan tamamen çıkmıştı. gözleri bembeyaz kocaman gülümeyip saçları uçuşarak ''demir ejder avcısı gajel redvok bunu aklına kazı yakışıklı çünkü bundan sonra bana bu tür şeyler yapmaya devam edeceksin '' dedi. Ash başını ağrıyormuş gibi eğip tutmaya başladı bir elide belindeydi '' niye hemen geberipde benim sıcak yatağama dönmeme izin vermiyorsun'' eli yüzünde gajela öldürecekmiş gibi bakarak ''illa yoracak işlermi yaptıracaksın '' deyip elinde bir şırınga belirdi. Gajel şaşkın bir şekilde baktı. Ash gömleğini sıyırıp tam kalbine şırıngayı soktu acıdan bağırdı. Gajel napiyo lan bu diye bakarken ash acıdan inleyerek vücudundaki damarlar lav şeklinde belirmeye başlamıştı. Tüm damarları belirince ash başını eğip gajela bakarak ''artık başlayabiliriz ''dediğinde gajel daha savunma posizyonu almadan ash hemen arkasında belirip gajela yumruk attı. Gajelın yanağındaki demir çatlamıştı. Ash (demir insan formu ilaç etkisini kaybedene kadar üç dakika sürecek hemen bitirmem lazım işini) diye düşünğünde gajel dizinin üstünde durup kolunu testere yapıp saldırırken testereyi çıplak eliyle tutmuştu. Sonra onu tutup kaldırarak gajella sağlam kalan direkleri yıktı. Gajel testereyi normal eline çevirip kurtulurken başlarına balo salonunun balkonu ve merdiven yıkılıyordu. Gajel kaçarken ash tam karşısında belirmiş. Gajelın karnına eğilip yumruğu geçirmişti. Gajelın karın demirleri parçalandı. Gajel kan tükürüp ashın kafasını kavrayarak ''ulan kendini bir şey sanma aşçıysan aşçılığını bil '' diyerek kafasını tutup yere gömdü. Ash suratına tekmeyi geçirdi. Demir sopa yaparak ashı ileri itip hemen eski haline getirdi kolunu ash görünmez hızıyla gajela bir yumruk daha atacakken kalbinde bir basınç hissetti. Ash ''daha 3 dakika dolmadi ki ''diye düşünürken gajel ona başka bir yumruk geçirip bir kaya yığınına çarpmasını sağladı. Ash dizinin üstünden kalkarak gajel tam saldıracakken elindeki damarın yok olmaya başladığını farketti. Ash şaşırdı ama yine gajel yumruğu attı. Gajel ''şu lanet olası iğnenin etkisi erken geçti sanırım '' dedi. Ashın elini tutuyordu dişlerini gıcırdatıyordu birden kalbi hızlı hızlı atmaya başlayınca kalbinin dophingi kaldıramadığını anladı. (sanırım çok hızlı yaptım ) diye düşünüp durumuna acıyıp gülümseyerek son gücüyle bir kılıç oluşturup tam gajelın boynunu kesecekken kılıç boyna değdiğinde kırıldı. Ash şaşırdı tamamen eski haline dönmüştü. Gajel "fazla zorladın değilmi kendini" diyerek asha bir yumruk attı. Ash duvara çarptı taşlar üstüne döküldü ash taşların altında kaldı kımıldayamamıştı. Gajelda kendi haline döndü sırt üstü yatıp ''amaaan bee'' diye bağırdı. Nefes nefese ''amma zorlu bir velet çıktın ha'' dedi.
Birden çatı katında büyük bir patlama sesleri gelmeye başladı. Bina içindeki herkes bu sese kulak vermişti. Meredy birden jellalin büyü gücünü hissetmenin verdiği sevinçten hafif gülümseme sergiledi. Laxus sırıtarak ''sonunda ses çıkarmaya başladı'' dedi.
Çatı katında iki hızlı siluet birbirine çarpıp iki köşeye indiğinde clovis yerde bir kaplanın saldırıya geçeceği şekilde eğilip inerek ''bu on yılda daha canavarlaşmışsın iyi bir koleksiyon parçası olacaksın'' dedi. Gerard ise ayaklarının üstünde inerek ''sende fena sayılmazsın yada dur ele geçirdiğin kişimi desem '' dedi alaycı bir gülümsemeyle. Clovis kendini beğenmiş bir şekilde ayağa kalkarak " bu koleksiyonumun nadide parçalarından biridir" sonra tamamen sert bir bakış takınıp sesinide ciddileştirerek " senide koleksiyonuma kattığımda senin vücudunu kullanıp getirdiğin çöpleri de koleksiyonuma katacam" dedi. Jellalin gözleri karanlıklaşmaya başlayıp alaycı gülümsemesine devam ederek " geçen yıllarda gereksiz bir özgüven edinmişsin" surat ifadesi ciddileşerek " o havanı söndürmek farz oldu" dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mezat savaşı ( fairy tail)
De Todobu başka bir sitede fairy taile ozel olarak yazdığım bir fanfic. sizin de beğenmebiz dileğiyle.