Anne ;
İlk kez yüksek meblağlı bir görevimizi başarı ile bitirdik. Tabi bazı süprizler ve sırların ortaya çıkmasına rağmen benim için üzücü bir görevdi. Çünkü ilk kez düşmanlarımız daha öncekilerin hepsinden daha insancıl ve bir o kadar da katillerdi. Bu hepimizi biraz olsun etkilemedi değil. İlk kez bir savaşımızda düşmanlarımızdan çok insan öldü ve geri kalanları ise idam edilecekler. Juvia ise bunu duyduğunda nedense en çok o hüzülendi. Gray onun halini gördüğünde bunun sebebini oğrenmek için çok uğraştı.Juvia camın kenarına yaslanmış ağlamaktan kızarmış gözleri ile dışarıyı izliyordu. Gray sessizce odaya gelip kapıya yaslanarak juviayı izliyordu. Sonunda içeri girmeye karar verip elleri cepte juviaya yaklaşarak "bu halinin sebebini hala söylemeyecekmisin?" Diye sordu. Juvia başı eğik şekilde graye dönerek titrek bir sesle " benim rakibim enma " yutkunup kısık sesle konuşmaya devam ederek " juvia onun ölmesine göz yumamaz" dedi. O sırada sağ eli ile sol kolunu sıkıyordu. Gray şaşkın bir şekilde " ha ne diyorsun sen " diye bağırdı. Juvia tireyerek kolunu daha da sıkarak yüksek sesle ağlayarak " juvia o kızın göz yaşlarını gördü. " gray şaşkın bir şekilde ona bakıyordu. Juvia sesi kısılarak devam ederek" ölen arkadaşı için ağlıyor du." Dedi. Gray şaşkınlığını şefkate bırakıp nefesini vererek juviaya yaklaştı. Bir elini omzuna koyup diğer eliyle çenesinden tutup gözlerine bakmasını sağlayarak kısık bir sesle " o kız bunları bilerek yaptı juvia onun için bir şey yapamazsın" dedi. Juvia bunu duyduğunda titreyerek gözlerinden bir damla yaş aktı.
Gajel ise bir aşcı saçmalığı diye tutturmuş gidiyor onu anlayamadım. Gray ise tepkisizdi ama en son gördüğümde juvianın bu tavırlarının sebebini öğrenmeye çalışıyordu. Natsu ise bunu kabullenmemiş bağırıp çağırıyordu en sonunda laxusdan şamarı yiyip oturmuştu. erza mı anne o baya üzgün rakibi ölenlerden biride oydu onun dediğine göre intihar etmiş ve anlaşılan bu onu baya etkiledi daha çok üzüldüğü şey ise Gerardin hiç bir şey söylemeden çekip gitmesiydi. Gerard desen sessizce geldiği gibi sessizce gitti. Onu da anlıyorum buraa fazla duramaz ama erza ;
lucy durup o anı hatırladı
Erza elindeki notu titreyerek sıkmaya başlamıştı. Sinirli bir şekilde '' seni aptal bir şey söylemeden çekip gitmeni bu zırhlamı telafi edeceğini sannediyorsun '' diyerek zırha tekme atıp yere devrilmesini sağlayarak '' çok beklersin '' diye bağırdı.
lucy gözlerini kapatıp nefesini vererektahmin edeceğin gibi anne baya sinirlendi ama sonra zırhı giydiğinde sebepsiz yere ona büyü gücü akmaya başladı ve erzanın yaraları hemen iyileşmişti. Sanırım Gerard kılıçla kendisini kesip yaralamış ve kılıç onun büyü gücünü emmişti. Sanırım erzanın çabuk iyileşmesini sağlamıştı. Erza bunu boşa kullanmayarak o zırhla diğerlerini hızla iyileştirdi. Şu anda gayet iyiyim anne. Laxus ise en büyük süprizdi onu burda görmeyi hiç planlamıyorduk ama savaştan sonraki davranışları biraz tuhaftı onun rakibi ölmüştü ama o hiç bir duygu belirtisi göstermiyordu. çoğunlukla konsey üyeleriyle mezata katılanlar hakkında soruşturmalara yardım ediyordu. Fakat bunu yaparken sinirliydi. Ne zaman bizim yanımıza gelse bir sebepten ötürü gerarda sövüp duruyordu. Bu arada anne Biliyormusun bu şehir phantom rogue yüzünden çok acı çekmiş bizim onları yenmemiz sayesin de şehir yeniden özgürlüğüne kavuştu ve halk yer altı mezatında kazanılan parayı acaliphada yakınlarını kaybeden ailelere bağışlamaya karar vermiş ve yer altı mezatına katılanlarda tutuklandı. Tabi eşyalar yine ait oldukları yere döndüler. Konsey üyelerinin dediğine göre sadece bir satranç takımı eksikmiş ve laxus bunu ne zaman duysa nedense hep onun gerildiğini hissediyorum. Sence bunun sebebini biliyor mudur anne ?
reinamı anne ? o küçük kız daha önce hiç görmediğim kadar çok etrafa gülücük saçıyordu babasının phantom rogue tarafından kullanıldığını bilmiyor. Yaralı olarak gördüğünde ise araba kazası olarak geçiştirmiştik. erza ve wendy onu iyileştirmek için baya uğraştılar ama haleda bir kaç gün yatakta kalması gerekiyor. o andan beri ise reina babasının dibinden hiç ayrılmadı. Niyeyse bunu gördüğümde hüzünlenmeden edemedim. Şİmdi loncaya geri dönüyoruz hepsi bu kadar anne seni seviyorum.
kızın
lucy heartfillia
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mezat savaşı ( fairy tail)
Randombu başka bir sitede fairy taile ozel olarak yazdığım bir fanfic. sizin de beğenmebiz dileğiyle.