Arkadaşlar bu bölüm konudan bağımsız dır.
Gerard gösterişli ve ışıklı tabelalarla dolu caddede yürürken etraf sarhoşlar, kumarda kaybettiği için yakınanlar, müşteri çekmek insanlarla konuşan güzel kızlar, gürültücü serseriler ve şık giyimli insanlarla doluydu. Gerard kısık bir sesle '' ne çelişkili bir manzara'' derken etraftaki bir kumarhanede çalışan bir büyücü hakkındaki söylentileri dinlerken iri esmer serserinin biri ona çarptı. Gerard umursamadan yoluna devam ederken serseri gerardın omzundan tutup sinirli bir şekilde '' heyyy hem çarpıyorsun hem de özür dilemiyor musun ''diye kendine çevirirken gerardın bakışlarını gördüğünde küçük ter damlaları döküp kekeleyerek '' ö-öz-özür dilerim '' deyip hızlıca gerard dan uzaklaştı. Gerard adamı bir süre izledikten sonra yoluna devam edip köhne bir barın önünde durdu. Bardan içeri girdiğinde rutubetli havası yetmezmiş gibi küf ve alkolden oluşan keskin bir kokusu da vardı. İçeriyi incelediğinde kalabalık caddeye kıyasla az insan vardı. Bara gidip yaşlı barmenin önündeki tabureye oturduğunda '' mekanına özen göstermezsen bu gidişle iflas edersin'' dedi. Yaşlı adam kapüşonunu indiren gerardı gördüğün de mutlu olmuş bir şekilde '' ama senin gibi müşterilerim rahat bir şekilde oturabiliyor'' dedi. Gerard elini çenesinin altına getirip gülümseyerek '' sanırım haklısın '' dedi. Yaşlı adamda gülümseyip '' geleceğini zannetmiyordum şaşırdım aslında '' dedi. Gerard '' aoda san notunuzu gördüğümde gelmemezlik edemezdim'' dedi. Aoda gerarda '' uzun yoldan geldin aç olmalısın saten sana yüksek bir ücret ödeyemeyeceğim '' şikayetçi bir şekilde kollarını önünde birleştirerek '' işler çok vasat '' dedi. gerard alaycı bir şekilde gülümseyip etrafına bakarak '' gayet doğal '' dedi. aoda '' ama hiç tiyse sıcak bir yemek verebilirim karım yeni güveç yaptı.'' Dedi. Gerard elini hayır anlamında sallayarak '' buraya para için gelmedim '' gülümseyerek '' ama eşinizin yemeğini kabul edebilirim'' dedi. Adam içeriye doğru giderek '' kesinlikle senin bu halini çok sevdim '' diyerek giderken gerard utangaç bir gülümsemeyle '' herkes aynısını diyor '' dedi. aoda biraz oyalandıktan sonra elinde bir tepsiyle geri döndü. Tepsidekileri gerardın önüne koyarken gerard yemeğin kokusunu aldığında '' bu koku barın kokusunu çekilir yaptı'' dedi. Adam gücenmiş numarası yapıp ellerini beline koyarak '' buranın kendine has bir havası var'' dedi. Gerard kaşığını eline aldığında aodaya '' eee sorun sanırım belalı gazino çalışanı hakkında '' dedi. Aoda şaşırmış bir şekilde '' heee dedikoduları duydun demek'' dedi. '' bir kısmını '' diyerek yemekten bir lokma alırken aoda anlatmaya başladı. '' kara bir lonca kendini gizlemek için burada kumarhane açtı'' gerard dikkat kesilmeye başladı sonra '' kara bir lonca olduğunu nereden biliyorsun'' dedi. Aoda bilmiş bir şekilde gülümseyip '' bende senin gibi bir konsey üyesiydim kendime göre istihbarat yöntemlerim var'' dedi. Gerard yemeğini yemeğe devam edip '' beni bulmana şaşırmamalı saten '' dedi gülümseyerek . aoda küçük bir kahkaha atarak '' böyle rahat dolaşman benim sayemde unutma'' dedi. Gerard alınmış numarası yaparak '' heyy bir kere hafıza kaybı yaşadım diye bana bunak muamelesi yapma '' dedi. Aoda gülümseyip anlatmaya devam ederek '' normalde bu görevi yasal bir loncaya da verebilirdim ama '' gerard yemek yemeyi kesip ona bakmaya başladı. Aoda devam ederek'' bu adamalar kimliğini gizlemek için bir haftalığına yasal lonca üyelerinden birini kumarhanede çalıştırıyorlar. Benimde bunu konseye onaylatacak yeterli kanıtım olmadığı için görev talebim reddedildi.'' Aoda somurtup başka bir tarafa bakarak '' allahın geri zekalıları işte ne olacak'' dedi. Gerard ona hak veren bir surat ifadesi takınarak gülümseyerek onun konsey üyelerine ettiği hakaretlerden dolayı kovulduğunu hatırladı. Onun bu dobra davranışları yüzünden konseyden kovulması onun işine yaramıştı aksi halde enselenecekti.
Aoda konuşmaya başlayarak gerard düşüncelerinden sıyrılıp ona konsantre oldu. '' şu anda fairy tail loncasından biri o kumarhanede çalışıyor'' dedi. Gerard birdenbire kaşığı elinden düşürüp ona dik dik bakmaya başladı. Aoda çenesini kaşıyarak '' neydi adı '' diye düşünürken sonra ''hani şu kızıl saçlı bir kız vardı konseyde saldırmıştı sana '' dediğinde gerardın gözleri direk kararmaya başlayıp yüzünde küçük ter damlaları oluşurken içinden boş umutla (lütfen onu deme ) diye geçiriyordu. Aoda devam ederek '' kızıl saçlı zırhlı biriydi '' dediğinde gerard başını eğip elini başına koyarak depresyona girer. Aoda onun bu halinin farkına varmayarak '' bu kız şu anda farkına varmayarak o kumarhaneyi daha da güçlü yapıyor üstelik'' dediğini duyduğunda gerardın üstüne bin tonluk bir yük binmiş gözü seyirmeye başlayıp kara bir aura saçarak aodaya baktığında '' nerede bu kumarhane'' kısık korkutucu bir sesle dedi. Aoda onun bu halini görüp hafif tırsarak '' bu caddenin girişindeki büyük gazino'' dedi. Bir hışımla yerinden kalkıp kapıya giderken aoda '' heyy yemeğini bitirmeyecek misin '' dedi. Gerard sinirli bir şekilde '' önce bunu halletmem lazım'' diyerek bardan çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mezat savaşı ( fairy tail)
Randombu başka bir sitede fairy taile ozel olarak yazdığım bir fanfic. sizin de beğenmebiz dileğiyle.