Evet canlarım medyadaki sevimli kızımız. Code geass animesinden nunnally. Sanırım karaktere esin kaynağım olduğunu anlamışsınızdır. Evet küçük leydi reina ama reina yeşil gözlü bir kızdır. Yorumlarınızı bekliyorum.
Bu sabah gray uyurken göhsünde bir ağırlık hissediyordu. Gözlerini açıp ''ne bu ağırlık'' diye baktı. Juvianın başını göğsüne koyup uyuduğunu gördü. Gray ''haa juviaymış'' diyerek uyumaya devam etti. Yaklaşık bir dakika sonra kafasına dank edip ''burada ne arıyorsun'' diye bağırdı. O sırada da lucy de dün sabahla aynı olan olaydan sonra yine çığlığı basmıştı. Natsu ise lucye sırtını dönerek ''lucy bu otelde kaldığımız sürece alış buna yha'' dedi. Lucy natsuyu iterek natsunun yataktan düşmesini sağladı. Aynı sırada gray ise yatakta doğrulup juviayı kendinden uzaklaştırarak kekeleyerek ''ne arıyorsun burada'' dedi. Juvia gözünü ovuşturarak ''natsu san ve lucy san iki gecedir aynı yatakta uyuyordu. Juvia da bu gece sizinle uyumaya karar verdi'' dedi. Gray ''çok saçma bir neden '' dedi. O sırada grayın oda arkadaşı bir saattir onlara bakıyordu. Daha doğrusu kılıklarına grayin üstünde sadece baksır vardı. Juvianın ise üstünde çok kısa sekzi bir gecelik vardı. Adam kekeleyerek ''siz ne yaptınız yha bari ben odada yokken yapsaydınız'' derken gray eline geçen ilk şeyi adamın kafasına atarak ''ne saçmalıyon lan sen'' dedi kızararak. Juvia graye doğru eğilip gülümseyerek ''merak etmeyin gray sama juvia haleda bir bakire'' dedi. Gray dahada kızararak ''sende yangına körükle gitme'' dedi.
O sırada ise erza yatakta inleyip Gerarde dönerek ''off yine neyin gürültüsü yha bu'' dedi. Gerard esneyip kolunu başının üstüne koyarak ''eğer hep böylelerse işin var'' dedi. Erza gözlerini fal taşı gibi açmıştı . Gerard erzaya dönüp doğrulup koluyla başını destekleyerek erza ya baktı. Erza gittikçe kızarmaya başlamıştı. Gerard ''koltukta uyurken üşüttünmü kızarmışsın'' dedi. Elini erzaın alnına koymuştu erza saçları gibi kıpkırmızı olmuştu Gerard ''ateşinde yok'' dedi. Erza yorganı kendi üstünde tutup geriye doğru sürtünerek ''ne işin var yatağımda '' dedi. Gerard aldırmaz bir şekilde '' gece içtinmi sen burası benim odam'' dedi. Erza etrafa bakmıştı sonra Gerarde dönerek '' benim burda ne işim var'' dedi. Gerard yataktan kalkarken ''akşam geldiğinde koltukta uyurken buldum seni '' dedi. Erza şaşkın bir şekilde Gerarde bakmaya devam ediyordu. Gerard haleda erzanın yorganı üstünde tuttuğunu görünce ''sakin ol bir şey yapmadım sana'' dedi. Erza durumu farkedip yorganı bıraktı. Sonra Gerard erzaya çapkın bir bakışla ''henüz'' dedi. Erza daha da kızarmıştı . Gerard kendini tutamayıp gülümseyerek ''şakaydı'' dedi. Erza suratını asarak ''vay şaka yapabiliyormuşsun'' diyerek yataktan çıktı. Ayakkabılarını arıyordu. Gerard koltuğun altından çıkarıp erzaya verdi. Erza ayakkabıları giyip odadan çıkacakken Gerarde dönüp ''gece nerdeydin'' dedi. Gerard yine çapkın bir gülümseme takınıp ''sır'' dedi. Erza sinirlenip odadan çıktığında kapı çok şiddetli kapanmıştı. Gerard koltuğa oturup elini yüzüne getirip kıs kıs gülüyordu.
Erza odasına hışımla girdi. Sinirli bir şekilde natsu ve lucye dönüp ''sabah sabah ne gürültü bu be'' diye bağırdı. Natsu ve lucy korkmuştu. Lucy titreyerek ''erza ne oldu hem sen nerdeydin'' dedi. Erza somurtup kızararak ''sanene'' diye bağırarak banyoya girdi.natsu ve lucy bakakalmıştı.
Meredy Gerardin odasına girmişti. Gerard duştan yeni çıkıp gömleğini ilikliyordu. Meredy somurtarak ''hey yine ne oldu bu erzaya bir saattir seslerini duyuyorum.'' Dedi. Gerard aldırmaz bir şekilde gülümseyerek ''bilmem'' dedi. Meredy dikkatle inceleyerek ''ne yaptın sen '' dedi. Gerard düşünür bir şekilde ''sadece ona dağınık uyuduğunu söyledim'' dedi. Meredy anlar bir şekilde başını salladıktan sonra kafasına dank ettikten sonra ''ne ne dedin'' dedi. Gerard meredye dönerek ''şaka demedim'' dedi. Meredy Gerardin yakasına yapışarak heyecanlı bir şekilde ''ne yaptınız siz yha ''dedi. Gerard meredynin alnını dürterek '' fazla merak iyi değildir'' dedi.
Açık artırmanın son günü biraz rekabetli geçmişti. Fiyatlar gece yarısındaki mezatlar kadar artmıştı. Gajel gözlerini seyirerek'' manyak lan bu millet '' dedi. Lily umursamaz bir şekilde ''takma kafana '' dedi. Wendy ise meraklı bir şekilde bakarak ''bunlarla ne yapacaklarki'' dedi. Lucy nefesini vererek ''koleksiyoncu işte '' dedi. Sonra hüzünlü bir sesle ''babamda vakti zamanında böyle şeyler alırdı.'' Dedi. Wendy yaptığını anlayıp hemen ''özür dilerim'' diye eğildi. Lucy gülümseyerek ''yooo önemli değil'' dedi.
Phantom rogue locasında ise steven notları tutuyordu. hei aldırmaz bir şekilde "bu şanslı millet yine aç geçirmeyecek sanırım seneyi'' dedi. Steven ''bu kadar fırsat verdiğimize şükretsinler'' dedi. Kaname heie "akşam kaçmaya çalışan aileye ne oldu."
Hei kıs kıs gülerek ''artık öyle bir aile yok'' dedi. Aria açık artırmayı boş gözlerle izleyerek ''ne pislik insanlar var yha değerimizi bilmiyorlar resmen '' dedi. Gakupo ''boş verin kapandı işte konu'' dedi.
Açık artırma bitmişti Gerard locaya varmıştı. Meredy haleda akşamdan kalma olduğu için uyukluyordu. Kapının açıldığını duydu. Meredy doğruldu Gerard meredye bakarak ''akşam o aileyi gizlice kurtarmak baya yormuş olmalı seni'' dedi. Meredy gözlerini ovuşturarak ''aile iyi şu anda konseye rapor veriyor olmalılar.'' Gerard oturup düşünceli bir şekilde ''o zaman konseydeki bunakların karar almasıydı şuydu derken gelmeleri ancak geceyi bulur'' dedi. Laxus ''o zamana kadar eli boş mu durcaz '' dedi. Gerard ''bu akşam başlıyoruz'' dedi. Laxus Gerarde bakarak ''o zaman bu akşam tek başına gideceksin'' dedi. Gerard başıyla onaylayarak ''mühürler aktif olduktan 15 dk sonra ise siz saldırıya geçeceksiniz'' dedi. Meredy endişeli bir şekilde sana bir şey olmayacak değilmi'' dedi. Gerard ''yaralanıp yaralanmayacağım konusunda garanti veremem ama ölmeyeceğim kesin'' dedi meredy şefkatli bir gülümsemeyle meredy başını sallamıştı. Laxus kalkarak'' tamam o zaman çıkıp da hazırlıkları yapmaya başlayalım'' dedi. Merdy Gerarde belli etmeden laxusa ciddi bir şekilde baktı. Laxus bu kızın fena halde kaybetme korkusu yaşadığını düşündü. Arabaya bindiklerinde Gerard '' plana uyduğunuzdan emin olun gücünüzü fazla harcamamaya özen gözterin hepsi baya güçlenmiş'' dedi. Laxus ''onları daha önceden tanıyorsun değilmi'' dedi. Gerard umursamaz bir şekilde ''cennet kulesini inşaaa ettiğim zamanlar pisliğin tekiydim ve o loncada benim kurbanlarımdan biriydi. Geri kalan üyeleriyle yeniden toparlanacakları aklıma gelmezdi'' dedi. Laxus ''hım daha çok kendi pisliğini temizlemek istiyorsun'' dedi. Gerard hüzünlü bir şekilde ''evet'' dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mezat savaşı ( fairy tail)
Randombu başka bir sitede fairy taile ozel olarak yazdığım bir fanfic. sizin de beğenmebiz dileğiyle.