Arkadaşlar okuyup yorumlarınızı bekliyorum.
Meredy vs stevenMeredy çığlık atarak geriye fırlatılmıştı. Örümcek ağına benzeyen odada ipliklere yapıştı. Sonra bir elektirik şoku hissedip çığlık attı. Steven meredy nin yaşadığı acıyı hissetmesine rağmen zevkten kahkalar atıyordu. Yüzünü örtüp psikopat bir şekilde tüm dişlerini göstererek ''sen işkence yaptığım insanlar arasında en eğlencelisisin '' dedi. Ciddileşip dudaklarını yalayarak küçümseyici bir bakışla ''şimdi ne yapsam sana acaba '' dedi. Steven biraz başını eğip meredy aç bir kurt gibi bakarak ''seni soysam mı acaba '' dedi. Meredy çocukken takındığı psikopat bakışını takınıp başı eğik bir şekilde ''biliyor musun gereğinden fazla sinir bozucu olmaya başladın'' dedi. Meredy yavaşça ayağa kalkarken etrafında bir sürü kılıç belirmişti. İpleri kesip meredyi serbest bırakdılar. Meredy eğilerek bir dizi yere değer şekilde elleri aşağıda kambur bir şekilde durup karanlık bir aura yayarak duygu bağını iptal etmişti. Steven umursamaz bir şekilde bileğine bakıp meredye hayal kırıklığına uğramış bir şekilde ''niye iptal ettinki ben çok sevdim bu büyüyü '' dedi gözlerini kocaman açıp gülümseyerek ''işkence yaptığım kişinin neler hissetiğini anlayıp bundan daha çok zevk alıyordum '' dedi. Meredy sol kolunu sağına yavaşça dans eder bir biçimde getirip kılıçları bir hisaya sokmuştu katil bakışıyla stevena '' senin gibi bir sadistte işe yaramayacağını anladım '' diyerek kılıçlar direk stevena gitti steven dans eder bir biçimde zarif hareketlerle kılıçların arasından geçerek meredye yaklaşırken iki kılıç meredynin önünde belirip stevenı tam ortadan deşecekken steven kenara çekilip kılıçlardan biri kolunu sıyırarak kaçtı. Steven dişlerini gıcırdattı. Meredy beş tane kılıcı ona doğru yönlendirerek ''ne oldu şimdi hoşuna gitmedimi '' diyerek stevena saldırırken steven onlardan kaçıp meredynin dibinde bitip bleğinden yakalarken meredy ''boşuna '' diyerek stevenın bleğini tutan kolunu kılıçlarından biriyle koparttı. Steven gözlerini kocaman açarak acıdan ''s.rtük'' diye bağırıp meredynin karnına tekmeyi bastı. Meredy yere devrilmişti. Steven kesik kolunu tutup ter damlaları dökerek yerde meredyi tekmelemeye başlayacakken merrdy hemen yerde dönüp stevenın bacağına tekme atıp stevenın dizlerinin üstüne çökmesini sağladı. Boğazına doğru makas şeklini almş iki kılıç vardı. Steven donup kalmıştı (bu kız beni öldürmekte ciddi olamaz ) diye düşünüyordu. Meredy ayağa kalkıp stevenın başında dikilerek ''ölmeden önce aklında bulunsun ben crime sorciere nın bir üyesiyim '' stevenın birden aklına loncanın yaptıkları geldi ''sadece kara loncalarla ilgileniyorsunuz zannediyordum'' dedi. Meredy duygusuz bakışlarıyla ''bizim loncamız sizin gibi pislikleri yok etmek için var ve sende onlardan birisin'' diyerek el işareti yapıp stevenın kellesi kopar kanlar içinde yere düşüp yuvarlanırken meredy duygusuz gözlerle bakıp ''senin gibilerin yaşamasına gerek yok '' dedi. Arkasına döndü kapıya doğru yürüyüp odadan çıkarken erzayı gördü.
Erza ''meredy iyimisin yaralandınmı'' derken endişeliydi. Meredy yatıştırıcı bir sesle ''merak etme birkaç ufak sıyrık ama gayet iyiyim rakibine ne oldu'' dedi. Erza yüzünü düşürüp ''öldü '' dedi. Meredy şaşırmıştı erzanın böyle bir şey yapmasına ama 'nasıl'' diye sormadan edemedi. Erza yere bakarak ''daha çok intihar etti'' dedi. Meredy erzanın bu konu hakkında daha fazla konuşmak istemeyeceğini anlayıp soru sormayı kesti.
Natsu vs hei
Hei rüzgar büyüsü ile merdiven başlarına çıktı. Natsu birkaç damarı belirir şekilde heie doğru koşarak merdivenlerden çıkar. Hei güçlü yıldırım sütünları oluşturarak natsunun çıkmakta olan merdivenleri yıkmış natsu taşlar arasında kalmıştı. Hei ellerini dizlerine dayayıp son 30 dakikadır dövüştüğü adamın altında kaldığı taş yığınına baktı. Natsu büyük ateş patlaması oluşturup heie doğru sıçrayarak ''karyuu no tekken'' diyerek hei e yumruk atıp hei arkasındaki duvara savrulup çarpmasına sağladı. Hei duman bulutları arasında kaldı. Natsu (işini bitirdim mi ) diye düşünüp toz bulutuna bakarken hei birden fırlayıp natsunun önünde durup kolunu uzatıp avucunu natsunun suratını kaplayacak şekilde açıp avucun ortasında bir hortum belirir o hortum natsunun vücudun da yarıklar açılarak geriye savrulup kırık merdiven basamaklarından aşağı düşerken hei elinde başta olmak üzere vücudunda yıldırım kıvılcımları belirip natsu ya ışınlanıp göğsüne bitirici vuruşu yapacakken . natsu elinin üstünde durup düşmesini engelledikten sonra hein saldırısından elleri üstünde dönüp kurtulur. Hei tam natsunun yanından geçerken ''lanet olası'' diyerek natsu ona bir yumruk atacakken hei döner tekme ile natsunun suratına bir tane geçirip onu merdiven direklerinden birini yıkmasını sağlar. Natsu elleri üstünde sürünüp ayaklarının üstüne indiğinde ''yıldırım alev ejderinin kükremesi '' diyerek alevler hein etrafını sardı. Natsu ona bakarken birdenbire alevler etrafa yayıldı. Hei üstünde sadece pantalonu ile yara bere içinde vücudu kapkara kalmıştı. Nefes nefese gözleri kanlı bir şekilde ''kaybetmicem'' diye fısıldadı. Natsu ne dediğini anlamaya çalışıyordu. Hei karanlık bir bakışla mavi gözleri buz keserek ''senin gibi birine kaybetmem diyerek'' natsuya hızla gelerek eli yıldırımlı bir şekilde natsunun göğsüne dalacakken natsu can havliile tutmuştu. Hei aldırmaz bir şekilde eli göğüsüne gitmeye devam ederken natsu boştaki eli ile yıldırım alev enerjisinden oluşan yumruğu ile hein suratına yumruk attı. Hei yere yığılırken bir damarı belirerek ''diğer geberttiklerimin yanına git '' diyerek savurduğu tekmesi ile kama itachi dalgası natsu ya saldırırken natsu hein dediklerini duyduktan sonra ''oraya biri gidecekse o kişi de sen olacaksın'' diyerek ''yıldırım alev ejderhasının yumruğu ve kanadı '' diyerek heie ardı ardına saldırılar yapacakken hei natsunun bir açığından yararlanıp ona doğrultulan bacağını yıldırmlı eli ile kırdı. Natsu acıdan çığlık atarken hei ''o kadar çabuk vaz geçmem diyerek'' natsunun suratına yumruk atar. Natsu geriye savrulurken ''bacağındaki acıyı hissedip lanet olsun diyerek ''yıldırım alev ejderhasının kanat saldırı '' diyerek heie çarparken acıya aldırmaz bir şeklide rüzgar büyüsü ile alevleri bir tarafa çakip natsuya koşup başını kavrayıp ''bu elementler bende işe yaramaz '' diyerek natsuyu bir duvara çarptı.
O sırada alma şehrine doranbalt ve laharla birlite konsey birlikleri yeni varmıştı. Lahar maikane yoluna bakarak ''bu kadar yıldır bu şehrin böyle bir acı çekmesi ve bizden saklanması bu yapanlar cezasız kalmamalı '' dedi. Doranbalt ise ciddi bir surat ile içinden (büyük ihtimalle şu anda cezaları veriliyor) diye düşünüyordu.Mezat savaşının bitimine son üç bölüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mezat savaşı ( fairy tail)
Randombu başka bir sitede fairy taile ozel olarak yazdığım bir fanfic. sizin de beğenmebiz dileğiyle.