Medyadaki hunter x hunter dan neferpitou jeanı ne kadar yazmaya başlasam hep bu kız aklıma gelir. Fakat jean normal bir insan ve saçları kahverengi ama aynı modeller.
Bölüm 14: 2. Gün
'' satıyoruuum saaattım'' sunucu tabloyu 7 milyona reinaya satmıştı. Reina sevinçli bir şekildeydi. Bugün yanında gray vardı. Erza locanın penceresine yaslanmış sessiz bir şekilde açık artırmayı izliyordu. Çoğunlukla gözü Gerardin üstündeydi. Mezattaki çoğu kişi bugün resmi giyinmemişti Gerardde onlardan biriydi ek olarak sadece beyaz bol bir yün hırka vardı üstünde. Lucy erzanın yanına gelerek ''haleda bugün olandamı aklın '' dedi. Erza düşünceli bir şekilde ''işler kesinleşene kadar bir şey yapamayız maalesef'' dedi. Bugünki 10 tane antika kitabı ise 15 milyona Gerard almıştı. Lucy bunu gördüğünde hayranlık içinde ''vay be baya zevkliymiş'' dedi. Erzaya dönüp ''sence akşam onları incelememe izin verirmi'' çekinerek erzaya sordu. Erza gülümseyerek ''çaresine bakarım'' dedi.
Phantom rogue locasında ise steven Gerardi gözlüyordu. Sonra enmaya dönerek ''enma bu adamın bir canavar olduğunu söyledin. Peki neden laxus dreyar gibi birini koruması olarak alsın'' dedi. Clovis onun yerine soruyu cevapladı ''onun dünden beri aldığı eşyalar hiç dikkatini çektimi hep bilgi yada en ilginç bulunan parçaları alıyor. Büyük ihtimalle laxus dreyarın drogan slayer büyüsünü ilginç bulduğu için onu koruması olarak tutmuştur. Yada o ilana talip olmuştur.'' Steven gözlerini kısıp komik bir yüz ifadesi ile clovise bakarak '' bu arada niye kızına koruma tuttun'' dedi. Clovis başını eğip ağlayarak ''çocuğum kendi başına iş yapmış'' dedi. Jean clovisin kafasına yumruk indirerek ''sahip çık kızına '' dedi.
Açık artırma bitmişti herkes dağıldı. Gerard , laxus ve meledy dünkü gibi odada uzun süre bekledikten sonra çıkmıştı. erza lar ise reinanın yine alışverişe gitme isteğinden dolayı erken çıkmışlardı. Lucy (ilk gün alacağını almamışmıydı daha ne bulup da alacak) diye düşündü.
Erza otelde kalmak istemişti. Reinayla alışverişe ise natsu, lucy, gray, juvia ve hapy gitmişti. Diğerleri ise otelde kalmıştılar.
Natsular alışveriş caddesine varmışlardı. Reina ellerini önünde heyecanlı bir biçimde birleştirip sanki ilk kez gelmiş gibiydi. Reina heyecanlı bir şekilde ''aaa tüm dükkanlara girmek için sabırsızlanıyorum'' dedi. Lucy ve juvia şok olup ağlamaya başladılar. Reina gözlerini kapatıp gülümseyerek ''şaka yaptım yha '' dedi. Lucy gözleri yaşlı bir şekilde gülümseyerek ''böyle şaka olmaz olsun '' dedi. Juvia da ellerini önünde yumruk yapmış katılır bir şekilde'' juviada katılıyor '' dedi. Gray elleri cebinde yolun ortasında yürüyorlardı. Gray ''niye okadar büyütüyorsunuzki '' dedi. Juvia grayin yanında başını eğerek ''gray sama siz bu kızın nasıl bir alışveriş canavarı olduğunu bilmiyorsunuz.'' Dedi. Reina en önlerinde yürüyordu. Elleri arkasında onlara dönerek ''bugün aslında sadece bir tek şey almak istiyorum '' dedi. Hapy uçarak yanına gelerek ''neymiş o'' dedi. Reina biraz düşünür bir şekilde ''aslında bende bilmiyorum '' lucy biraz meraklı bir şekilde ''nasıl yani'' dedi.
Reina'' bugün erza ve sizlerin moralini bozuk buldum biraz o yüzden sizin moralinizi yükseltecek bir şey arıyorum '' derken biraz utanmıştı. Lucy kızarıp gülümseyerek reinanın önüne eğilip ''senin bunu demen bile bizim moralimizi ne kadar yükseltti bir bilsen'' dedi. Reina kızararak ''ama '' derken natsuda eğilmişti reinanın başını okşayarak ''şu anda gerçekten daha iyiyim'' dedi. ''peki diğerleri '' dedi reina.
Gray nefesini vererek ''bir şey almana gerek yok'' juvia ''hadi başlayalım alışverişe'' dedi. Reina ''şey aslında alışveriş yapmak istemiyorum.'' Diğerleri şaşırmıştı reina parmaklarını önünde birleştirerek '' ben hiç tiyatroya gitmedim'' dedi. Lucy ''güzel bir oyun varsa gidelimmi '' dedi. Reina kızarıp şaşırarak ''gerçekten mi'' dedi. Natsu kollarını kafasının arkasına koyup ''tabi neden olmasın '' dedi.
Tiyatro salonuna yeniden varmışlardı. 5 dk sonra bir oyun vardı. Gray gülümseyerek ''bu bizim oynadığımız oyunu hatırlattı'' dedi. Lucy bilete bakarak hangi oyun acaba dedi. Biletin üstünde hamlet yazıyordu. Happy ''bu izleyeceğimiz profesyonellerce oynancak '' dedi. Juvia ''hadi başlamak üzere gidelim'' dedi.
Salonda yerlerini almıştılar juvia grayin yanına oturup direk grayin koluna girerek başını onun omzuna koymuştu. Gray somurtarak ''ne yapıyorsun'' dedi. Juvia grayin koluna daha da sarılarak''bu anın tadını bozmayalım lütfen gray sama '' dedi. Reina sus işareti yaparak oyunun başlamak üzere olduğunu belirtti. Oyun başladı. Hamletin babasının öldürüldüğü sahnede iki göz iki çeşme ağlıyorlardı. Olmak yada olmamak bölümüne gelindiğinde natsu feci coşmuştu. Sonunda son dövüş gelmişti. Natsu dayanamayarak ayağa fırlayıp bağırarak '' dövüşme hamlet o kılıç zehirli öldürecekler seni ''diye bağırdı. '' lucy natsunun ağzını kapatıp oturtmaya çalışmıştı. Sonunda gray de yardım ederek oturttular oyuna devam edildi sonunda hamlet öldüğünde natsu ağlayarak '' salaaaaaaak sana söylemiştim o zehirli diye niye dövüştün yha'' dedi.
Salondan çıkmışlardı çıkış kapısına doğru yürüyorlardı.Gray başını eğerek ''salak o oyun gereğiydi ''dedi. Reina ve hapyde ağlayarak ''ama öyle olmamalıydı yha'' dedi. Lucy başını sallayıp yürürken birine çarptı. Lucy özür dileyip eğilecekken hei lucye arkasını dönüp bakıyordu. Lucy ''özür dilerim benim hatam '' deyip tam heiye bakacakken natsu ''sen'' diye parmağıyla hei gösteriyordu. Hei lucye elini uzatıp ''bir şeyin yok yha'' natsu sinirlenerek ''beni görmezden gelme piç kurusu '' dedi. Hei aldırmaz bir şekilde natsuya dönerek ''aaa sen '' diyerek natsunun önüne geldi natsunun saçına dikkatlice bakarak ''ne garip bir saç rengi'' dedi. Natsunun başından bir saç teli koparıp dikkatlice ona bakarken natsu sinirlenerek ''ne yapiyon lan acıdı'' dedi.hei natsuyu aldırmaz bir şekilde ''bir erkekde böyle saç olur mu yha '' diyordu. Natsu dahada sinirlenerek ''bir daha desene lan '' dedi. Hei elindeki saçı üfleyerek natsuya '' öf amma kafa ütülüyorsun yha '' dedi. Lucy elini başına getirerek ''şimdi kavga olmaz '' dedi. Natsu yumruğunu sıkarak ''rovanş istiyorum'' dedi. Hei başını kaşıyarak '' olmaz '' dedi. O sırada hein geldiği yerden jeanda geliyordu. Natsu ''neden miş o'' dedi. Hei ''işim gücüm var seninle uğraşamam'' deyip tam jeanla gidecekken natsu kıs kıs gülümseyerek ''ne o yenilmekten mi korktun süt kuzusu'' dedi. Diğerleri donup kalmıştı. Hei sinirli bir şekilde natsuya dönerek '' ne dedin sen'' dedi. Natsu hapye elini sallayarak ''süt kuzuzu sanırım korktu hapy'' dedi. Lucy ''adamı oynamak için teşvik etmeye çalışıyor'' dedi. Hei sinirli bir şekilde bir damarı belirerek ''senden korkan senin gibi olsun çiçek kafalı '' dedi. Lucy ve juvia şok geçirerek içinden ''numarayı yedi'' dedi.Natsu sinirli bir şekilde hei le kafa kafaya gelerek ''hoo cesaret varmı'' dedi. O anda ikisi kafalarına yumruk yedi. Natsuya gray vurmuştu. Hei ise Jean vurmuştu.
Gray natsuya '' salak saçma kavgalarına ayıracak vaktimiz yok '' dedi. Jean ise hei e fısıldayarak ''gerizekalı ne yapıyorsun halka açık bir yerde kavga edemezsin'' dedi. Hei ''biliyorum ama teşvik etti beni işte'' dedi.
Gray ileri doğru giderek ''üzgünüm başlatan bu salaktı '' dedi. Jean elini beline koyup graye bakıp ''önemli değil bizimki kapılmamalıydı zaten'' dedi. Hei elini başına getirerek ''hey '' dedi jean dirseğiyle hein karnına vurarak ''kes sesini'' dedi. Hei acı çeker bir biçimde karnını tutuyordu.
Natsu gülerek ''haa kızdan dayak yiyor'' dediği an graydan kafasına bir yumruk daha yer. Gray ''sen de otelde erzaya hesap vereceksin'' dedi. Natsu korkudan donup kalmıştı. Heide ''ne oldu dondun kaldın'' dedi. Jean hein kulağını çekip ''gidiyoruz '' dedi. Gray ise kıza bakıyordu büyü gücünü hissetmişti onda tam sırada ise juvia grayın yanağını sıkarak ağlayarak ''gray sama juvia sizi affetmeyecek niye öyle baktınız kıza'' dedi. Gray şaşırarak ''ha ne demek istiyorsun'' dedi. Hapy ''kızı bir gözlerinle soymadığın kaldı'' dedi gülümseyerek juvia ise graye arkasını dönerek ''juvia size çok kızgın gray sama '' dedi şimdide sadist bir tavır takınarak ''o kızıda affetmeyecek'' dedi. Lucy tırsmıştı. Gray sinirlenmeye başlayarak ''ne diyorsunuz siz yha'' diye bağırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mezat savaşı ( fairy tail)
Randombu başka bir sitede fairy taile ozel olarak yazdığım bir fanfic. sizin de beğenmebiz dileğiyle.