Konsey üyleri almada mezata katılan kişilerin kaldığı otelleri debetlemeye başlamıştı. Lahar almadan kaçan ailenin dediği siyaretçi listesine göre Bütün kişileri bulmuştu. Bunlardan biride reina birden bire odasına girip mezatta aldıklarına bakan görevliye kızgın bir şekilde bağırarak ''sen ne yaptığını sanıyorsun onlar benim özel eşyalarım çek o pis ellerini ''diye çıkışırken lily büyük bir şekil almış reinayı tutuyordu. Happy ve carle ise görevlilerin eşyaları incelemesine izin veriyordu. Hapy ''neden Gerardin odasına bakmıyorlar ki'' diye düşünürken konsey görevlileri gidiyordu.Gerard vs clovis
Gerard nefes nefese meteor için posizyon alıyordu. Clovis ellerinde siyah ışınlar oluşturarak kitabı çıkaracakken Gerard ''buna izin vermem '' diyerek meteoru açıp clovise gidip başını kavrayarak onu binadan uzaklaştırmaya başladı. Bariyer clovisle beraber Gerard olduğu için clovisin geçmesine izin vermişti. Gerard malikanenin arka tarafındaki uçuruma gelip clovisi uçurumun kenarına çarpıp bir krater oluşturmuştu. Clovis bu acıya aldırmadan üstündeki Gerardin karnına tekmeyi basıp Gerardin clovisten uzaklaşmasını sağlayıp sırt üstü yere düşmesini sağladı. O sırada clovisin üstünde yedi ışık sütünü belirdi. Clovis '' orospu çocuğu beni buraya getirirken mi çizdi '' diye konuşurken. Gerard sırt üstü kolları iki yana açık bir şekilde gülümseyerek '' yedi yıldız tarafından yargılan grand shariot'' diyerek yedi sütün direk clovise çarptı. Clovis çığlık atıp acı içinde '' pislik bu saldırıdan kullandığım adamda yaralanacak '' diye bağırırken Gerard doğrulup yerinden kalkarak ''bu yüzden daha dişli kişileri kullanmaya başla yoksa küçük bir kızı babasız bırakmaktan çekinmicem '' dedi korkutucu derecede ciddiydi bunu söylerken. Clovis sinir içinde dişlerini gıcırdatıp psikopat bir şekilde bakıp ''buna pişman olacaksın '' dedi. Gerard bulunduğu durumdan zevk alır bir şekilde gülümseyerek ''lafı bırak da icraata başla '' dedi. Clovis kitabı çıkarıp açarak sayfalardan birinde erigorun resmini açtı. clovis oba dönüştüğünde Gerard ona bakıp küçümseyici bir şekilde ''ne yani bu herifimi kullanacaksın bana karşı'' dedi. Clovis erigor görünümünde ''kullanan kişiye göre deiğişir'' dedi.
Malikane içinde aynı dakikalarda erza ve meredy en yukarı kata doğru çıkarken meredy durdu. Erza meredynin durduğunu fark edip oda durarak meredye yaklaşıp endişeli bir şekilde '' bir şeymi oldu '' dedi. Meredy ciddi bir şekilde durup sonra nefesini verip hafif bir tebessüm ile ''bir şey yok onun yardıma ihtiyacı yok'' dedi. Erza ''eminmisin'' derken birden bir patlama ile yanlarındaki duvar parçalandı. İkisi bakakaldı birkaç adam yığılırken lucy karanlık bir aura yayıp sinirden damarları belirmiş , gözleri bembeyaz bir şekilde elinde kırbacı sallayarak hırıldayarak ''bana canavar diyenler loncamda o kadar çok bu ünvana layık kişi varken bana mı diyorsunuz çabuk kalkın cezanız daha bitmedi '' diye bağırdı. Adamlardan biri ''onları saten biraz önce hallettin'' dedi. Erza şaşkın ve biraz tırsmış bir şekilde ''ne oluyor '' derken alt kattan bir grup daha saldırmaya gelirken erza kılıcı çıkarmışken capricorn belirip ''lucy sama yı incitmenize izin vermem'' diyerek adamları dağıtmaya başladı. Erza kılıçla direk aralarında belirip adamları hallederken meredye baktı olmadığını görünce şaşırdı kaldı. Bir adam arkasından saldıracakken wendy birden çıkıp tenryu no kagusume diyerek adamı bayılttı. Erzanın yanında durarak ''erza san iyimisin '' dedi. Erza ''meredy gitmiş'' dedi. Wendy kokusuna bakarak ''bu yakınlardadır düşmanla savaşıyor olmalı bu arada Gerardi gördük'' dedi. Erza hemen wendye dönüp ''durumu nasıl '' dedi. Wendy ''gördüğümüzde bayağı bi yarası vardı ama endişelenme iyileştirdim ve bayağı çabuk iyileşti. Büyü gücünü düzeltmeme bile gerek kalmamıştı'' dedi. Erza tedirgin bir şekilde ''tahmin etmiştim işkence yapmışlar'' dedi. Yeni düşman birlikleri saldırırken onlarla savaşmaya başladılar.
Natsu vs hei
Natsu kırık bacağına rağmen ayağa sar sor kalkarken hei nefes nefese dizinin üstünde natsuya bakıyordu. Hei bıkkın bir şekilde '' ne pes etmez herifsin be '' diyerek ayağa kalkmaya başladı. Natsu gözleri gölgede ayağa kalkmaya çalışarak ''bir şey sorucam'' dedi. Hei ''ne'' diye cıkıştı natsuya bakarak. natsu ''öldürdüğün insanları hatırlıyor musun'' dedi. Hei düşünür bir şekilde ''gözüme giren bir kaçını ve onlardan biri olma onuruna sahipsin'' dedi. Ciddeleşip mavi gözleri buz keserek '' ölsen artık'' dedi. natsu gözleri kocaman açık bir şekilde psikopatça gülümseyerek ''ben seni hemen unutucam '' dedi. Hei psikopat bir gülümseme takınarak ''yap lan yapacağını '' diyerek heyecanlanmaya başladı. Direk hızlıca natsuya koşmaya başlayarak ''daha fazla kemiğini kırınca görürsün gününü'' dedi. Natsu alevler saçarak ''şimdi gaza geldim işte ''diyerek alev yumruğunu heie doğrulturken hein yıldırım yumruğu ile çarpıştığında ikisinde elleri parmaklarından başlayarak kırılmaya başladı. Yalnız hissettikleri heyecan ve zevk duygusu o kadar yoğunduki acıyı hissetmelerini engelliyordu. İkiside birbirine psikopat bir şekilde bakarak yumruklarını tokuşturmaya devam ettiler. Kırık elleri dahada heba olurken hein kaburgası kırıldı. Natsunun ası dişi gitti. Yine de pes etmeden yumruk tokuşturup etraf da koşuşturmaya devam ettiler. İkiside içinden ''keşke hiç bitmese'' diye düşünüyordu. Hei artık kırık kaburgası ciğerinde baskı yapmaya başladığında kan tükürmeye başladı. Natsu kırık bacağını aldırmadan ayakta durmaya çalışarak ''hey tükenmeye mi başladın'' derken bacağındaki acıyı hissederken çığlık attı. Hei gülümseyerek ''hadi ordan pembe bebe daha devam edebilirim '' dedi. Natsu ''senden beklendiği gibi " diyerek hein dibinde biterek son kez yıldırım alev yumruğunu attı. Hei yumruğun şiddetinden devrilmişti.ayağa kalkmaya çalıştığında natsu fırsat vermeyerek ''otur oturduğun yerde'' diyerek hein suratına kırık bacağıyla tekme atmış bayılmıştı. Natsu manyak gibi gülümseyip ellerini beline koyarak '' hahahaha ben kazandım '' derken oda düşüp bayılmıştı.Gerard vs erigor
Erigor yara bere içinde yere yapışmıştı. Gerard iki parmağı birleşik şekilde önünde tutarak erigora bakıp ''bunla bir şey başaramazsın demiştim'' derken erigor yerinden kalkıp "daha çok kozum var " diyerek kitabı yeniden çıkararak arafın yedi hısmı olan rusty roseun resmi çıktı. Clovis rusty roseun görünümünü alarak ''buna ne dersin'' dediğinde Gerard ciddi bir şekilde gözlerini kızarken ''shukkoku no tsrugi'' diyerek bir kolu canavar şeklini alarak Gerardi delmeye çalışarak Gerard kenara çekilip kola dikkatli bir şekilde bakarak ''bu büyü hayal gücüne göre şekil alır büyük ihtimalle kendi hayalgücünü kullanamıyor rustyninkisi kullanıyor'' diye düşünürken alaycı bir şekilde o kolla olan hızlı saldırılardan kaçarken yan gözle över bir şekilde ''gerçekten iyi bir hırsızsın'' dedi. Clovis '' kes lan sesini'' diyerek ayaklarında pegasus ayaklarıyla uçup Gerarde tekme attı. Ahahahahaha diye gülerek ''benim hayal gücüme ne gerek var rustynin hayal gücü mükemmel saten '' dediğinde Gerard meteor ile rusty kolundan kavrayıp fırlatarak ''hayal gücünüdemi çalmaya başladın lan '' gülerek dedi. Hemen doğrulup elini havaya kaldırıp Gerardi yakalayan dev bir kule çıktı. Gerard kurtulmaya çalışarak dişlerini gıcırdatarak '' patlıyacak dimi bu '' derken meteorun son hızına kadar açtı. Patlama anında Gerard direk meteorla kaçarken yine de biraz patlamaya yakalanıp yere düşerken hemen doğrulup ''bu işi burada bitirecem '' deyip iki elinde de işaret ve orta parmağını birleştirip eğilirken bir kolunu diğer kolunda uzaklaştırarak ''gerçek gökyüzü büyüsü '' derken bulutlar girdap şeklini alıyordu. Clovis saten büyüden kaçan Gerarde bakakalırken yaptığı büyüde daha da şaşırıp korkmaya başlayarak ''nedir bu '' diye bağırırken Gerard ''sema'' diye bağırarak gökyüzünden bir meteor clovisin üstüne düşüyordu. Etrafta büyük bir krater oluşmaktaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mezat savaşı ( fairy tail)
Sonstigesbu başka bir sitede fairy taile ozel olarak yazdığım bir fanfic. sizin de beğenmebiz dileğiyle.