Arkadaşlar yorumlarınızı bekliyorum.
Erza vs kanameErza geriye sıçrayarak geri çekildi vücudunda birkaç sıyrık oluşmuştu nefes nefese (kaguradan bile daha iyi ) diye düşündü. Kaname de bir duygu belirtisi yoktu. Yara olarak sadece erzanın yaptığı ufak sıyrık vardı. Kaname bir posisyon alarak ''sana bir şey sorabilir miyim '' dedi. Erza dizlerinin üstünde nefes nefese kanameye bakarak ''ne var '' dedi. Kana me işaret ve orta parmağını birleştirip kılıcın üstünde gezdirip önün de tutarak ''kılıcın öldüren mi koruyan mı'' dedi. Erza bu soruyu duyduğunda hiç çekinmeden ''koruyan'' dedi. Kaname ciddi bakışıyla ''tahmin etmiştim salışların öldürücü değil '' erza kanameye bakarak ''ne demek istiyorsun'' dedi. ''kılıçlar sadece öldürmek içindir bu silahlar bunlar için yaratıldı o kılıçları heba ediyorsun '' derken bir an erzanın önünde belirip erzaya çapraz bir kesiş yaptı erza son anda geri çekildiği için kılıç sıyrıldı. Erzanın saçlarının ön kısmı kısaldı. Erza araf zırhını kuşanıp koca kılıcıyla kanameye saldırdı. Kaname yana çekilip kılıç yeri kesti erza kanamenin tarafına bir saldırı daha yaparken ''birinci dans'' diyerek koca kılıcı ikiye böldü. Erza şaşırdı kaname ona gelip aynı saldırıyı yapacakken erza geri çekilip ''baya güçlü bir kılıcın var'' dedi. Kaname yine saldırırken erza köprü biçiminde eğilip geriye takla attı. ''kılıçla alakası yok bunları tahta bir kılıçla bile yapabilirim'' derken 3.dansı yapıp uzaktan erzaya saldırdı. Erza kenara çekildiğinde saldırının vurduğu yerde çiçek şeklinde bir kesik vardı. Erza şaşırmıştı kısık sesle ''imkanı yok'' derken kaname kılıcı erzaya doğru savururken erza donakalmıştı. Iskalamıştı erza nın arkasındaki sütün kanamenin saldırısı yüzünden devrilirken '' kılıçlara ve zırhlara mahkum biri bunları anlayamaz'' dedi. Erza komik bir surat takınıp bir damarı belirerek ''bir daha desene lan bunları '' dedi. Kaname ''dediklerimden pişmanlık duyacak değilim dediğim gibi'' dedi. Kanamenin gözleri karanlıklaşmaya başlayarak siyah bir aurada yaymaya başladı. Erza durumun ciddiyetini anlamıştı ayağa kalkarak ''ben korumak için ne var ne yok tüm gücümü kullanırım ve bütün kılıçlarım o gücümün kaynaklarıdır'' derken erza japon kıyafetini giymiş benizakura kılıcını çıkarmıştı. kaname erzaya saldırdığında kılıçlar tokuşmuş birbirine bakıyorlardı ''safsın '' dedi. Erza bacağını kaldırıp kanamenin suratına tekme atarak ''zırf korumak istediğim için safsam evet öyleyim'' dedi.
Laxus vs gakupo
Aynı saatlerde gakupo laxusun başını kavrayıp onu sürükleyerek bir duvara çarptı. Laxus duvarın içine gömülmüş gakupodan kurtulmak için onun karnına ayak tabanıyla tekme attı gakupo ayakları sürtünerek geri çekilmişti. Laxus yıldırım gövdesini aktifleştirip birden gakuponun arkasında belirip beline sert bir yumruk attı. Gakupo acıdan arkasına döndüğünde laxus havada dönüp yüzüne tekmeyi yapıştırıp gakupoyu sürükleyip duvara çarpıp kırarak Gerardin daha önce aktifleştirdiği mühre çarptı gakupo mühürden elektirik şokuna benzer bir titreşim gakupoya çarptı hemen çekilip ayak üstünde zor durup (ne oluyor) diye düşünürken birden kambur şeklinde durduğu için laxustan iki ayaklı sert bir darbe yedi. Laxus elleri havada iki ayağıyla gakupo nun sol kaburgalarını kırarken darbenin şiddeti ve gakupo nun ağırlığı yerde ufak bir krater açmış ve toz bulutları yayılmaya başlamıştı. Laxus yıldırım gövdesiyle geri çekilip gakuponun karşısına çekilmişti. ''işini bitirdim mi ''diye kısık sesle derken gakupo duman perdesinden fırlayıp laxusa yumruk atarken sol kol ile savunmasına rağmen o yumruk laxusun kolunu kırıp geriye doğru fırlattı. Laxus şaşırmıştı "nasıl kaburgalarını kırdım lan bunun '' derken gakupo ağzındaki kanları silerek ''benim büyüm çoğaltma ve azaltma hissettiğim acıyı azaltırım herhangi bir saldırının şiddetini de artırabilirim bu başka şeyler içinde geçerli'' dedi. Laxus ayağa kalkarak "hissettiğin acıyı bastırdın yani'' dedi gakupo gülümsedi laxus (sinir bozucu bir büyü )diye düşündü. Gakupo laxusun tam önünde belirip aynı yıkıcı yumruğu laxusun suratına indirecekken birden kan kustu laxusun kırdığı kaburgalar gakuponun ciğerine ve kalbine baskı yapıyordu. Gakupo aldırmadı yumruğu atmaya devam edecekken ''yıldırım ejderinin'' pençesi diyerek laxus sol tarafına olmak üzere yumruğu yere yığılmıştı. Bu düşüş gakuponun büyüsüne rağmen acı hissetmesine sebep olmuştu. Kaburgası ciğerine batmıştı laxus ''yıldırım ejderinin tekmesi'' diyerek yerde doğrulmakta olan gakupoya tekmeyi attı. Gakupo fırlayıp yine bariyere çarpıp bariyerin etkisine yakalanmıştı. Gakupo sinirli bir şekilde ''ne yaptın lan sen'' dedi öksürüp kan tüküryordu. Laxus elini beline koyup '' ben değilim takımımdaki bilmiş yaptı'' dedi gerardı kastederek. Gakupo bariyere dokunup etkiyi azaltmaya başladı. Laxus hemen arkasında belirip ''buna izin vermem yıldırım ejderinin baltası ''diyerek iki elini birleştirip gakuponun ense köküne indirdi. Gakupo kan kusup boynu kırılmıştı. Yere yığılmıştı laxus kırılan kolunu tutup ''k.duğumun pisliği sert çıktı'' dedi. Bir süre duvar dibine çekilip kolunu sarmaya başladı.
Erza vs kaname
Kanamenin kılıcı parçalanıp yere yıkılmıştı. Kıyafeti perişan olmuş. Geçen süre içerisinde baya kılıç tokuşturmuşlar hatta kaname 6.dansa kadar çıkmıştı ama erza pes etmeyip ayağa kalkıp durduğu için yere yığılı olan kanameydi. Erza ayakta zorla duruyordu kaname onu baya hırpalamıştı. Nefes nefese kılıcı kanamenin boğazına doğrultup ''dediğim gibi benim kılıçlarım korumak için anladınmı koruyan kılıcın daha güçlü olduğunu'' dedi. Kaname gözleri karanlıkta kısık sesle ''öl yada öldür'' dedi. Erza şaşırmıştı kaname ani bir hareketle erzanın elindeki kılıcın keskin biçiminden elinin yaralanmasına aldırmayıp kılıcı kalbine soktu erza dona kalmıştı. Küçük terler döküyordu. Kaname ağzında kan dökülüp gözlerinde mor halkalar belirmeye başlamıştı '' benim öğrendiğim kanun bu senin öldüreceğin yok'' derken titremeye başlamıştı erza kılıcı çekmeye çalışırken kaname daha da derine soktu daha fazla kan kusmaya başlamıştı. Erzaya titreyerek bakıp ''tebrik ederim artık öldüren bir kılıcın var'' dedi gülümseyerek daha fazla kan kusup yığılmıştı. Erza kılıcı çekti yerde yığılı olan kanameye baktı elindeki kanlı kılıca baktığında tiksinir gibi bıraktı. Dizlerinin üstüne çökmüştü tireyerek ''lanet herif'' dedi. Bir göz yaşı yanağından süzülmüştü.Saldırı olalı 15 dakika geçmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mezat savaşı ( fairy tail)
Randombu başka bir sitede fairy taile ozel olarak yazdığım bir fanfic. sizin de beğenmebiz dileğiyle.