Medyadaki adamı açıklamama gerek yok sanırım.
Salondaki herkes jegara bakıyordu. Çoğu kişi aralarında fısıldaşmaya başlamştı. Fairy tail locasındaki herkes şaşkınlık içindeydi. Wendy yutkunarak ''erza -san şimdi o zırhı alamayacakmı '' dedi. Gray nefesini vererek ''erzanın o kadar parası yok maalesef'' dedi.
Clovis aptallığını bırakıp gözlüklerini düzeltip gülümseyerek '' vayy baya güçlü bir aday var. '' sonra kanameye dönerek ''toplam ne kadar harcadı'' diye sordu. Kaname notları kontrol ederek ''bununla birlikte 25 milyon'' dedi. Clovis gözlükleri parlayıp gülümseyerek ''locasına bir davetiye yollayın'' dedi.
Jegar sahneye çıkmış satış anlaşması için gerekli işlemleri yapıp kendi locasına doğru yol alıyordu. Erza şaşkınlık ve kaybetme fikrinden dolayı dona kalmıştı. Jegar önünden geçtiğinde sadece ona bakakalmıştı. Sonra erza onun otelde gördüğü adam olduğunu hatırladı sonrada korkunç bir aura yayıp jegara doğru giderken. Belinde bir çimdik hissedip çığlık attı arkasına döndüğünde bunu yapanın reina olduğunu gördü. ''Ne yapıyorsun'' diye sordu. Reina gayet ciddi bir şekilde ''ona saldırarak kendini sadece aptal olarak gösterirsin hadi gidelim'' diyerek erzayı kolundan çekiştirerek locaya götürdü.
Jegar giydiği çeketi omzuna atıp diğer eli cepte locanın kapısına varmıştı. Kapıyı açtığında iri adam onun aldığı el yazıtlarını inceliyordu. Kız ise zırha bakıyordu. İri adam jegarın geldiğini hissedip arkasına bakıp gülümseyerek '' turvanada da böyle rol yapsaydın belki daha az ilgi çekerdin'' dedi.
Jegar kapıyı kapatarak konuşmaya başlar '' birini taklit etmek yerine'' gözlüklerini çıkarıp beyaz saçları mavileşmeye başlar ''doğaçlama yapmak'' yüzünde dövme belirmeye başlamış '' daha kolay'' der Gerard. Meredy zırhtan başını çekip Gerarde bakarak ''sence yemi yutmuşlarmıdır'' dedi. Gerard laxusun yanına oturmuş onun elindeki yazıtları alıp incelemeye başlayarak ''bu bir kumar '' der sonra kapı çalınır laxus koltuk kenarına kolunu koyup bacak bacak üstüne atarak '' ve sanırım sen kazandın'' dedi. Gerard gülümseyerek yazıtları incelemeye devam ederek '' sanırım '' dedi.
Meredy görevlinin içeriyi görmesine izin vermeden mektubu almış açıp okumaya başlayıp gözlerini kapatıp nefesini vererek ''harbiden iyi rol yapıyorsun bu akşam yer altı mezatına davetliyiz'' dedi. Laxus ve Gerard gülümserler sonra Gerard mektubu alıp okumaya başlar. Laxus ise arkasına yaslanıp Gerardle konuştuklarını hatırlar.Flasback
Laxus ''phantom rogue mu '' der. Acalipha şehrinin biraz uzağında meredynin yanına yeni varmışlardır. Meredy oturduğu kayadan laxusa bakarak '' evet bunu phantom rogue yaptı'' dedi. Laxus bulundukları ormanda bir yere yaslanması gerektiğini düşünüp bir kütüğün üstüne oturup ellerini önünde birleştirip ''neden bunu yaptıklarını biliyor musunuz'' dedi.
Gerard kapüşonu başından çıkarıp bir ağaca yaslanarak başını önüne eğip kollarını önünde birleştirerek '' alma şehrindeki mezatı biliyormusun '' dedi. Laxus ''tabiki de bir kere birini koruma göreviyle oraya gitmiştim.'' meredy nefesini vererek'' iyi o zaman sana mezatın inceliklerini anlatmamıza gerek yok '' laxus biraz daha eğilerek ''bunun mezatla ne alakası var'' dedi. Gerard laxusa bakarak söze başladı ''phantom rogue son on yıldır alma şehrini yönetiyor. Bununla birlikte her mezat yılı başka bir mesat daha oluyor. Yer altı mezatı'' meredy başını önüne eğerek ''bu mezatda phantom rogue yasal yollarla elde etmediği eşyaları satışa çıkarıyor'' dedi. Laxus gözleri kocaman açılmış bir şekilde Gerarde dönerek '' sakın bana çalınan iki eşyayı orda satışa çıkaracaklar deme '' Gerard kollarını kavuşturmuş laxusa gülümseyerek '' seninle konuşmak loncandaki diğer üyelerle kıyasla daha kolay '' dedi. Laxus ''lafı dolandırma cevap ver'' dedi. Gerard ciddi bir surat takınarak ''aynen öyle her yıl yer altı mezatı için üç gün boyunca günde beş tane sunulmak üzere toplam 15 tane eşya çalınıyor. '' meredy '' ve bu eşyaları almak isteyen kişiler normal mezatta yüklü miktarda bir parayı gözden çıkarmak zorunda'' dedi. Laxus '' büyük ihtimalle bu eşyaları almak isteyen kişiler de kara lonca efendileri '' dedi. Gerard nefesini verip yere bakarak '' hemen hemen ama bunu sadece süs amaçlı almak isteyen koleksiyoncular ve emelleri için insanlarla oynayan bilim insanları da var '' dedi. Laxus gözlerini kısıp komik bir şekilde Gerarde bakarak '' kim lan o manyaklar '' dedi. Gerard nefesini verip başını başka bir tarafa çevirerek '' hiç sormaaa'' diye cevap verdi.
Meredy başını eğip nefesini vererek ''neyse seni buraya çağırma sebebimize gelelim '' dedi. Laxus meraklı bir şekilde meredy e bakar Gerard söze başlar '' phantom roguenun işini bitirmek için yer altı mezatına sızmam gerek'' laxus eğilip elini çenesinin altına koyarak '' ee sende çok para harca gir işte'' dedi.
Meredy gözlerini kapatıp sırıtarak ''o kadar kolay değil işte '' dedi. Laxus meredye sorar gibi baktı. meredy eliyle iki rakamını göstererek '' iki sebebi var '' şimdi bir rakamını gösterip '' birincisi Gerardin geçmişini biliyorsun şimdiki konumunda ise kara loncalar arasında kötü bir şöhreti var.'' Gerard alınmış bir şekilde ''heeyy '' der. Laxus ise Gerarde bakıp ''anlıyorum tabi bu herife güven olmaz'' der. Gerard laxusa gözlerini kısıp bakar sonra alıngan bir sesle'' kılık değiştiricem zaten '' der.
Meredy parmağıyla iki rakamını gösterip '' ikincisi ise kiraladığın korumalara bakıp o kişinin değeri ölçülüyor'' laxus başını kaldırıp şaşırarak '' korumamı sanırım bunun için seçilen kişi benim şimdi anlıyorum '' Gerarde sinirli bir şekilde dönüp '' sen oraya rahat bir şekilde sızmak için kullanacak bir kukla arıyorum desene '' diye kızdı Gerarde. Gerard gözlerini kapatıp sahte bir gülümsemeyle '' hiçte bile sadece yardıma ihtiyacım var onuda senden rica ediyorum ''dedi. Laxus gözlerini kızıp Gerarde bakarak ''surat ifaden hiç öyle demiyor ama '' dedi.
Gerard gözlerini kısıp gülümseyerek laxusa doğru yürümeye başladı elleri ceplerinde '' onlara haddini bildirmek istemiyor musun ? işte sana fırsat yoksa cesed toplamaya devammı etmek istiyorsun'' dedi. Laxus başını eğip tüm dişlerini gösterip gülümseyerek ''kabul edildi'' dedi.
Laxus bulunduğu ana geri dönmüş bir şekilde Gerarde baktı. Gerard mektubu laxusa verdi elini uzatıp iterek ''ne yazdığını tahmin edebiliyorum kumarı kazandın değilmi'' dedi. Gerard gülümseyerek kambur bir şekilde oturup yan gözle laxusa bakıp gülümseyerek '' 2. Aşamaya geçebiliriz artık'' dedi.
Birden meredy Gerarde yaslanarak ''tanrım bir an erzanın seni harbiden öldüreceğini düşündüm'' dedi. Gerard başını eğip nefesini vererek '' bir an telaşlanmadım değil '' dedi. Laxus Gerarde bakıp ciddi bir şekilde ''o zırh loncam için gerçekten kullanışlı olabilir bu iş bittikten sonra o zırhı erzaya ver '' dedi. Gerard boş gözlerle laxusa bakıp ''ne yapıcam ki onu zaten'' dedi. Laxusun bir damarı belirerek ''o zaman niye aldın'' dedi. Gerard ifadesiz bir şekilde'' pahalıydı'' dedi. Laxus Gerardi dövecek bir şekilde bakarak " git ve öl" dedi. meredy nefesini verip başını sallıyordu.
Erza ise kendi locasında çıldırmakla meşguldü. Yumruğunu sıkıp ''o kendini beğenmiş dört gözü geberticem '' dedi. Sakin bir şekilde yerine oturup hem ne yapıcak ki onu yha'' dedi. Happy erzaya doğru uçarak ''iyi yandan bak erza para sende kaldı'' dedi. Erza happye pis pis bakar sonra locanın camı kırılır happy ayee diyerek camdan aşağıya kanatsız uçuyordur. Natsu ise loca kenarına yaslanıp göz yaşları şelale biçimin de akıp elini uzatıp ''happyyy'' diye bağırıyordu. Sonra sinirli bir şekilde erzaya döndüğünde ise erzanın sendemi istiyorsun bakışını görünce yutkunup sustu. Diğerleri ise korkudan dona kalmıştı.
Laxus Gerard ve meredy kendi localarının camlarında bu olanları görmüş laxus Gerarde ''bu akşam otele gelmesen iyi olur sanırım '' dedi. Gerard gözlükleri takıp jegarın görünümünü alarak işaret parmağı gözlüklerinin ortasında camlar bembeyaz bir şekilde ''evet '' dedi. Meredy gülümseyerek '' ama gelmek zorundasın '' dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mezat savaşı ( fairy tail)
De Todobu başka bir sitede fairy taile ozel olarak yazdığım bir fanfic. sizin de beğenmebiz dileğiyle.