Uzun Gece -4

31 6 2
                                    


Tanrısal bakış açısından 

Mesa ve diğerleri çağırdıkları kavmin istediği kurbanı getirdikleri zaman mahsun hoca Soner  ve hale ormana girmek için onları bekliyorlardı . Hale köşede neler olduğunu anlamaya çalışan bi ifade ile dururken , Soner çağırma ayininden ötürü bi hayli yorgun gözüküyordu içinden geçirdi ;sabah mı bulsaydık züleyhayı acaba bu şekilde yardımım olacak mı diye . Mahsun hoca ise gayet kararlı bi şekilde yaşına rağmen bilgisine kitabına ilmine ve kendisine olan güveni ile ayağa kalktı . Mesânın elindeki kurbana baktı .

"Mesâ sen mağaraya götür dikkatli ol geri geldiğinde gireceğiz  ormana" dedi kararlı bi sesle . Mesâ kurbanı da aldığı gibi saniyeler içerisinde mağaranın önüne gelmişti onu bekliyorlardı sessizce . 

" Ey cin kardeşlerim bize yardımız için bu kurbanı veriyoruz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

" Ey cin kardeşlerim bize yardımız için bu kurbanı veriyoruz . " diye bağırdı . Cinler bi karşılık vermedi . Kurbanı mağaraya bıraktı ve geri döndü .

Mahsun hoca ve diğerleri ile birlikte ormana girdiler . Ağaçlar çok sık ve bazıları dikenliydi bu yolda oldukça zor ilerlediler . Soner halenin zorlandığını görünce ceketini çıkardı haleye verdi . Dikenler canını yakmasın diye . Sanki o onun küçük kızıymış ya da kardeşiymiş gibi içini burkuyordu hale ....

Uzunca bi yol yürürler hale tedirgin hareketler yapmaya başlayınca anladılar yakınlaşıyorlardı . Bu sırada Züleyha da tılsımın bozulduğunu ve içeri girdiklerini anlamıştı . Daha doğrusu çocuğu olan ifrit söylemişti . Yaklaşıyorlardı . Kocasının dediği gibi akılsızca davranmanın sonu böyle mi olacaktı ? Hayır kendisinden emin bi şekilde evden çıktı onların tersi yönünde koşmaya başladı . Onun sonu öyle olmayacaktı . Koştukça koştu köyün diğer çıkışına gelince bu saatte minibüs gelmeyeceği için ilçeye doğru yürümeye başladı . Bi süre sonra geri gelirdi sabah olunca diye geçirdi içinden başka planlar yapması lazımdı . Yarın gece için yatsıdaki büyüyü yeniden yapmalıydı . Kızı ve parayı almalıydı . İlçede arkadaşı vardı ona gidecekti . Biraz idare eder beni diye düşündü . Arkadaşı da kendisine benzeyen tarot falı bakan kötü niyetli biriydi . Olayları ona anlatırsa ortak olurdu o yüzden neler söyleyeceğini düşündü ve kocası ile çocuğuna planından bahsetti arkadaşının cinlerine bi şey söylememelerini ve başka bi planı olduğundan . 


Bu sırada mahsun hoca ve Müslüman kardeşleri züleyhanın derme çatma evini görmüş oraya doğru süratle ilerliyorlardı . Önlerinde mesâ evde kimsenin olmadığını farket edince durdu geri döndü mahsun hocaya bakarak kafasını olumsuz anlamda salladı . Bütün yaptıkları bu gece her şey boşuna mıydı ? Diye geçirdi içinden mahsun hoca . Sinirlenmişti olan biten her şeye en çokta Züleyha karısına . Derin bi nefes aldı yaşlılığın da verdiği yorgunlukla hadi geri dönelim bu gece başka bi şey yapmayacak daha doğrusu yapamayacaklardı .  Geri dönmeye başlamışlardı . 

𝓜𝓾𝓼𝓪𝓵𝓵𝓪𝓽-ı 𝓐𝓵𝓮𝓶Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin