0.2

87 9 2
                                    

Medyadaki şarkıyı açıp bölümü okuyunn lütfenn

---
Aşk ve Rekabet

Betül, Galatasaray'ın antrenman sahasında top sürerken, rüzgarın getirdiği özgürlük hissiyle doluydu. Her gün, hem bir futbolcu olarak hem de takımın tek kadın oyuncusu olarak yaşadığı baskılara meydan okuyordu. Kalbinde, Semih'in varlığı ona güç veriyor ama aynı zamanda içindeki çatışmayı büyütüyordu. Geçmişte yaşadıkları anılar, antrenmanda her hareketinde onu takip ediyordu.

Semih'in Zihninde:

Semih, Beşiktaş'ın soyunma odasında otururken, karşısındaki duvarda asılı olan Betül'ün büyük bir posterine göz attı. Onun azmi ve yeteneği, yıllar önce kaybettiği aşkı yeniden canlandırıyordu. Semih, Galatasaray ile oynayacakları derbi maçına hazırlanıyordu; o gün, Betül ile karşılaşacağı için içi içini yiyordu. "Yeniden aynı hisleri yaşamak istemiyorum," diye düşündü. "Ama onu da unutmam mümkün değil."

Kayra

Antrenman sonrası Kayra, annesinin elini tutarak, "Anne, bu hafta sonu hangi takıma destek olacağız?" diye sordu. Betül, gözlerini kızına çevirirken içindeki kararsızlığı gizlemeye çalıştı. "Bu hafta sonu çok heyecanlı olacak, tatlım," dedi. Kayra, "Biliyorum ama babam Beşiktaşlı, ben Galatasaraylıyım. Hangi takıma destek vereceğim konusunda kararsız kaldım," diye yanıtladı.

Betül, içten içe Kayra'nın bu ikili durumu hissetmesini istemedi. Geçmişin karanlık anıları, onun bu tatlı ilişkisini gölgeliyordu. "Sen her zaman kalbini dinle," dedi Betül, Kayra'nın gözlerine bakarak. "Ama maç günü gelirken, kendini hangi takımın yanında hissettiğini bilmelisin."

Yeniden karşılaşma

Derbi günü, stadyumun heyecanı tavan yapmıştı. Taraftarlar coşku içinde tezahüratlar yaparken, Betül sahada durdu. Kalbinin hızlı atışı, geçmişteki anıların gölgesinde kaybolmasına neden oluyordu. Maç başladığında, Semih ile göz göze geldiler. Onların bakışları arasında, yıllar içinde biriken hisler yankı buldu. Semih'in gülümsemesi, onun içindeki sıcaklığı tekrar canlandırıyordu, ama rekabetin gerilimi bu duyguları baskılıyordu.

Semih, maç sırasında Betül'e sık sık baktı. Onun azmi ve cesareti, ona olan duygularını kabartıyordu. Ancak her pas, her hareket, geçmişin acı hatıralarını yeniden canlandırıyordu. Maçın sonlarına yaklaşırken, Betül topu Semih'e doğru atarken, ikisinin de kalbinde bir kıvılcım yanmaya başladı. O an, zaman durdu sanki.

Maç sonu

Maçın bitim düdüğü çaldığında, Betül ve Semih soyunma odalarına dönerken, ikisi de birbirlerini bulmak için bekliyordu. Betül, soyunma odasında takım arkadaşlarıyla gülüşürken içindeki duyguları bastırmaya çalıştı. Ancak Semih'in varlığı her anı daha da anlamlı hale getiriyordu.

Bir anda, Semih kapıyı açıp içeri girdi. "Betül, seni görmek...," dedi, nefes nefese kalmış halde. Betül, "Biliyorum. Ama bu rekabet içinde duygularımızı kaybetmek istemiyorum," diye yanıtladı. Gözleri birbirine kenetlendiğinde, aralarındaki elektrik hissedilir bir hal aldı.

Semih, "Geçmişte yaşadığımız her şey... onları unutmuyorum. Ama artık farklı bir yerdeyiz. Birlikte bir geleceğimiz olabilir mi?" diye sordu. Betül, bu sözlerin ağırlığını hissetti. Duyguları kabarmıştı, ama aynı zamanda korkuyordu. "Semih, ikimiz de farklı yollardayız. Rekabetin olduğu bir dünyada, bunu nasıl yapabiliriz?"

Semih, "Futbol bizim hayatımız, ama belki de birbirimizi kaybetmeyiz. Seninle birlikte olmanın bir yolu olmalı," diye yanıtladı. Betül, gözlerinin derinliğinde kaybolmuşken, içindeki tüm duyguları bir kez daha gözden geçirdi.

"Biliyor musun, beni tanıyorsun. Benim için bu duygular çok karmaşık. Hem seni seviyorum, hem de seninle aynı sahada olmak beni korkutuyor," dedi Betül. Semih, "Birbirimize karşı duyduğumuz bu sevgi, bizi daha da güçlü yapar. Rekabetin ötesinde bir bağımız var," diye yanıtladı.

Betül, "Bunu denemek zorundayız, ama her şeyin bir bedeli var," dedi. Semih, gülümseyerek, "O bedeli birlikte ödemeye hazırız," dedi. Ancak Betül, "Ama henüz bunu yapmaya hazır hissetmiyorum. Hayatlarımız o kadar farklı ki, hemen barışmamız doğru olmayabilir," dedi.

Semih, bu sözler karşısında bir an duraksadı. "Anlıyorum, ama birbirimizi unutamayacağımızı biliyorum. Zamanla belki...," dedi, ama Betül'ün kararını almakta kararlı olduğunu gördü. "Zamanla belki," diye tekrarladı.

Betül, "Sen benim için hep önemli olacaksın, ama bu rekabetin içinde kalbimizi kaybetmek istemiyorum. Belki biraz mesafe iyi gelir," dedi. Bu, ikisinin de içine düştüğü karmaşık duyguların ve geçmişin ağırlığını ortaya koyuyordu.

İkisi de sahadaki rekabetin dışında, kalplerindeki bağlılığın yeniden alevlenmesini istiyordu. Ancak geçmişin izleri, birbirlerine olan sevgilerinin önünde bir engel gibi duruyordu. Betül, "Belki de bu, geçmişin üzerine bir kâğıt koymak gibi," dedi. "Ama birbirimizi kaybetmeden bu yükü taşımak istiyorum."

Semih, "Anlıyorum. Birlikte her şeyi aşabileceğimizi düşündüm ama belki de bir süre kendimize zaman tanımalıyız," dedi. İkisi de birbirlerinden uzaklaşırken, gözlerinde kararsız bir gelecek ve umut vardı. Betül, derbi sonrası stadyumdan ayrılırken Kayra'nın yanında olacağını düşündü. "Her şeyin en iyisi bu," diye mırıldandı.

Kayra, annesinin bu ruh halini anlamıyordu, ama içten içe annesinin ne kadar güçlü olduğunu biliyordu. "Anne, sen ve babam neden birbirinizi çok seviyorsunuz ama bir arada olamıyorsunuz?" diye sordu. Betül, "Bazen sevgi, iki farklı yolda yürümek zorunda kalmayı gerektirebilir, tatlım. Ama bu, sevmediğimiz anlamına gelmez," diye yanıtladı.

Kayra, "Bunu anlamıyorum ama senin mutlu olmanı istiyorum," dedi. Betül, "Ben de seni çok seviyorum, Kayra. Bunu hep hatırla," dedi.

---
Bölümü nasıl buldunuz fikirlerinizi yazın lütfennn
Oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorummm

Aşkın Ofsaytı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin