Merhaba bebekler oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın.
Gelecek bölüme kadar sevgiyle kalın ♟️🧡
Bölüm 23. Part 2
Gözlerim odayı taradığında Feris'in koca yatakta ufacık bedeniyle çapraz bir şekilde yattığını gördüm. Dudaklarım kendiliğinden kıvrılırken gözüme takılan bir diğer detay anında burnumun direğini sızlattı. Bu oda aynı zamanda Sofya ve Pera'nın odasıydı. Bir yatak benim için boştaydı.
Ahşap bir dilsiz uşağın üzerinde duran Pera'nın fırfırlı eski çağ elbisesi ütülü ve hazır duruyordu. Bir sonraki gün için hazırlık yapıp bunu giyemeyecek olması boğazımı düğüm düğüm yaptı. Sofya henüz gelmemişti ve bu oda gerçekleri duymaya henüz hazır değildi.
Duygularımı küçültmeden yaşamayı öğrenmem gerekiyordu. Önce kendi yatağıma oturdum. Derin bir nefes alıp yaşadıklarımı gözlerimde canlandırdım. O an gayet iyiydim ama zaten ben hep böyle değil miydim? Sıkıntılı süreç geçene kadar son derece sağduyulu davranıp sonrasında tüm sistemimi çökertirdim. Yastığa başımı koyup yatarken derin bir nefes daha aldım. Tüm bunlarla nasıl baş edecektim? Yaşanılan tüm evrende hayatın bu kadar zor olması koca bir şakadan mı ibaretti?
Elimi yastığın altına sürdüğümde hissettiğim yumuşacık şeyle kaşlarımı çattım. Yastığı kaldırıp baktığımda ise katlanıp kenara koyulmuş bir pijama takımıyla karşılaştım. İşte bu duygusal çöküntüme bir çentik daha attı. Feris beni bu odada yaşatıyordu ve buraya o kadar az gelmem ona büyük bir haksızlıktı.
Benim için küçük kardeşine hediye olarak aldığı pembe pijama takımını hemen giydim. Yumuşak dokusu giyer giymez kendimi daha iyi hissetmemi sağladı.
Benden yaşça küçük duran ablamın yanına kıvrılarak yattım. Bir kenara attığı battaniyeyi ise yeniden üzerimize çektim. Oda dışarıdaki havaya nazaran çok daha sıcaktı ama annem 'uyuyanın üzerine kar yağar' derdi hep.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAŞAMAYANLAR
Fantasyİnsanlar üçe ayrılır; Yaşayanlar, Yaşamayanlar. Yaşayamayanlar... Yaşayanlar: hâlâ dünyadaki hayatına devam edenler. Yaşamayanlar: öldükten sonra ikinci bir şansı hak edip bu büyülü evrene gelenler. Yaşayamayanlar: öldükten sonra ikinci şansı hak ed...