Kaybolmalar

433 35 2
                                    

Herkes sesin geldiği yöne doğru koşmaya başladı . Hasan'ın gittiği yerden geliyordu ses .
Herkes oraya toplandı yine Şişe yine not. . Serenay sesli bir şekilde okumaya başladı :
"Ve 2 kişi olduk . Size sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum ! Eeeee 3. kim ?"
"LAN bu bizle dalga mı geçiyor ?" Dedi Hilmicem .
"Ben onun dalgasını alırım münasip bir yerine ..." Dedi Turabi .
"Tamam artık sakin olmalıyız 3. kişiyi vermiyoruz !" Dedi Merve Anıl'a sarılarak .
"Biz hatayı en başında yaptık Chloe ve Aria'ya haber vermeliydik !" Dedi Serenay .
"Eğer şimdi söylersek ne olur ?" Dedi Berna hepsi Berna'ya ölümcül bakışlar attı .
"Hadi ama ne olabilir ki bence çok birşey olmaz en azından güvende oluruz !" Dedi Berna .
"Berna en başından beri Söylüyorlar 'bizden habersiz bir şey yapmayın ' şimdi söyleyip de iki bela Olmasın !" Dedi Begüm hepsi ona onay verircesine başını salladı .
"Eh hadi o zaman ne yapıyorsak yapalım !" Dedi Hakan .
"Ben çok korkuyorum Anılll !" Dedi Merve daha sıkı sarıldı .
"Görev Dağılımı . Bu adam baya tehlikeli ama biz de tehlikeliyiz . En fazla ne yapabilir ki ?" Dedi Begüm .
Yanlarına yine bir Şişe düştü ve Begüm okumaya başladı :
"Tehlike senin bildiğin kadar küçük değil ! He bu arada en fazla ne yapabileceğimi görmek için ilk buluştuğumuz yere gel . Eğer korkunuzu yenerseniz bu yaşadıklarınızı Ella'ya anlatın o herşeyi çözer !" Yazıyordu .
Ilk buluştuğumuz yer ne demekti ? Ella'nın bu konuyla ne alakası vardı ?
"Begüm ilk buluştuğumuz yer ne demek ?" Diye bağırdı Hilmicem .
"Sakin ol kardeşim ." Dedi Turabi Hilmicem'i tutarak . Ama Hilmicem durmadan bağırıyordu ve Begüm'ün üzerine yürüyordu .
"Begüm bu not sana ne demek istiyor ? Sana diyorum !" Diye bağırdı Hilmicem ve Turabi'yi ittiririp Begüm'ün omuzlarından tuttu ve sallamaya başladı .
"Begüm cevap ver bu adam ne demek istiyor ?" Dedi Hilmicem Serenay araya girdi ve Hilmicem'e bir tokat yapıştırdı .
"Kız şok oldu . Mal mısın sen kendini ne sanıyorsun ? Ayı evet sen tam bir ayısın şimdi sus ve sakinleş !" Dedi Serenay ve Begüm'e sarıldı . Turabi sade Hilmicem'i sakinleştirmeye çalışıyordu .
"Bbben korkuyorum !" Dedi Begüm hem ağlıyordu hem de Serenayla konuşuyordu .
"Tamam o Hilmi sana bir şey yapamaz !"
"Ondan değil ." Dedi Begüm Serenay şaşırmış ve gözleri açılmıştı
"Kim?" Dedi bağırarak .
"Notu yollamanın söylediği yere gideceğiz !" Dedi Begüm Hilmi ve Turabi Hariç herkes başlarına toplandı .
"Begüm o-onu tanıyor musun ?" Dedi Berna .
"Benimle oraya gitmeye cesareti olan var mı ?" Diye bağırdı Begüm .
"Ben! Biz kardeşimizi Ölünceye dek bırakmayız ." Dedi Serenay .
"Bende ." Dedi Hakan .
"Elbette ben !" Dedi Doğukan .
"Ben . " Dedi Berna .
"Ben Tabiki !" Dedi Anıl .
"Ve ben ." Dedi Merve .
"Hayır o gelmiyor ." Dedi Anıl Merve'yi göstererek .
"Anıl saçmalama ." Dedi Merve ama Anıl onu engelliyordu .
Begüm hala Hilmicem'in 'seni asla bırakmam ben de geliyorum !'demesini bekliyordu ama o arkasını dönmüş ormana bakıyordu .
"Hem zaten burada birkaç kişinin kalması iyi olur ! " Dedi Turabi .
Yola çıkacaklar eşyalarını topladı ve gizlice Köyden çıktı . Herkes Soğukkanlı bir şekilde ilerliyordu .
"Sence artık beni sevmiyor mu ?" Dedi Begüm Gözlerinden yaşlar süzülürken .
"Asla o seni çok seviyor sadece meraklandı ve öyle tepkiler verdi ." Dedi Serenay .
"Serenay psikopat gibi , bana inanmıyormuş gibi , yalancıymışım gibi beni dövecek felan zannettim o kadar ." Dedi Begüm .
"O biraz zor !" Dedi Serenay ikisinde gülüştü.

#

"Hilmi gelince bence bir özür dile . Ne bileyim Anıl bana bunları yapsa asarım onu !" Dedi Merve .
"Asla , asla HAKLI Olduğum bir konuda özür dilemem !" Dedi Hilmicem yumruklarını sıkarak !
"Ben olsam baya özür dilerdim . Ne de olsa sevgilisisin ve sen kızı baya korkuttun ben korktum !"
"Anıl sana bu kadar tehlikeli bir konuda bir şey söylemese ne yaparsın ?" Dedi Hilmicem yine sinirle .
"Konuşurdum ! Insanlar Konuşa Konuşa anlaşıyor . Mesela ben onu şimdiden özledim !"
"Hah insanlar başına gelmeden anlamaz bayan Hırs Küpü !" Dedi ve hızlıca oradan uzaklaştı .
"Sen bana ne dediğinin farkında mısın ? Hilmi Hilmiiiii !"

#

"Çocuklar geldik burası !" Dedi Begüm
"Hani nerede ?" Dedi Anıl . Çalılıklardan bir ses duyuldu hepsi duyuldu . Hepsi Silahları hazır bir şekilde bekliyordu .
Begüm bir adım Öne çıktı ve
"Hhhey burada mısın ?" Dedi . Sonra daha da ilerlediler .
"Bence Dönelim bakın kimse yok !" Dedi Serenay .
"Bencede bakın kendimizi tehlikeye attığımıza değmez. " Dedi Hakan

"Oooooo kimler buradaymış ?" Dedi adam . Hepsi geriye Çekildi.
Begüm sinirlice "Seen !"
"Evet ben !"

Arkadaşlar ben Kuşadası'ndan bodruma geçiyorum o Yüzden yazamayabilirim . Şimdiden iyi okumalar

Survivor all star  tehlikenin  içindeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin