İş birliği

414 33 8
                                    

Begüm karşısında duran Bozok ve hayretle bakıyordu . Aslında beklediği kişi o değildi . Yani o kesinlikle baş düşmanını bekliyordu dostunu değil . Arkasında kimse yoktu ve geldikleri yer David ile ilk buluştukları yerdi .
"Ne oldu çok mu şaşırttığı sizi ?" Dedi Bozok haince gülerek .
"Ss-sen nasıl ?" Dedi Serenay .
"Yüz üstü bırakıldım ve bana yardım ettiler !" Dedi Bozok bunda sinirliydi .
"Sizin yüzünüzden yarı sakatım . Beni bir çöp gibi unuttunuz ve kendi yaşamınıza baktınız ! Ben orada can çekişirken siz hep yaptığınız gibi bencillik yapıp beni sattınız ! Ama bundan sonra siz beni sattıysanız bunu hepiniz teker teker ödeyeceksiniz ! " Dedi Bozok .
"Ssen David ile iş birliği yapıyorsun ! Sen hainsin !" Dedi Begüm korkarak .
"Begüm bazen senin kafan da Çalışıyor ! Evet hatta burada siz karşılaşmışsınız . Bu arada aranızda bir tek hain ben Değilim !" Dedi Bozok .
Bir anda ağaçların arasından ve tepelerden Savaşçılar çıkmaya başladı . Hepsi geriye Çekildi . Hepsi de arkalarına bakmadan koşuyordu .

#

"Ne kadar zaman oldu ve daha gelmediler !" Dedi Merve .
"Yok canım bir şey olmamıştır bacım !" Dedi Turabi .
"Merve ben özür dilerim !" Diyerek geldi Hilmicem .
"Sinirle dedin biliyorum takma kafana !" Dedi Merve ve uzaktan koşma sesleri gelmeye başladı . Hepsi ayaklandı ve sesin geldiği yone koştular .
"Merve yardım edin !" Diye bağırdı Berna . Merveler Yanlarına gittiğinde hepsi koşmaktan yıpranmıştı .
"Herkes buradayım peki ?" Dedi Hilmicem ve göz gezdirdi .
"Doğukan nerdesin ?" Dedi Hilmicem herkes ayaklandı ve Doğukan diye bağırmaya başladı ama Doğukan yoktu . Hakan'ın yanına bir Şişe düştü ve Hakan istemeyerek te olsa şişeyi kırdı ve içindeki notu seslice okumaya başladı :
" Aslında sadece biraz kafa çalıştırsanız herşey çözüm bulacak ama siz yine arkadaşlarınıza ihanet edin böyle güzel 4. Kişiyi sabırsızlıkla bekliyoruz ."
Hakan bunu okumasıyla ayaklandı ve
"Ben Carlie ile konuşmaya gidiyorum beraber bir çözüm bulmalıyız bu böyle olmaz! " dedi .
"Eğer bunun sonucu kötü olursa ya gerçekten korumayı bırakıp bizi onlara verirlerse ?" Dedi Serenay .
"Sanki yaşıyor muyuz da Ölümden korkacağız ?" Dedi Berna .
"Bir Işık var en azından !" Dedi Hilmicem ama çoktan Aria gelmiş ve onları dinlemeye başlamıştı .
"Neye çözüm buluyoruz ?" Dedi Aria hepsi şok olmuş bir şekilde ona bakıyordu .
"Sen ne zamandır buradasın ?" Dedi Turabi .
"Yardım edin sesini duyduğumdan beri !" Dedi Aria ve Turabi olan biten herşeyi Anlattı .
"Keşke bize ilk kaybolma olduğunda haber verseydiniz ama hala geç değil ilk önce aramızda birşey bulalım sonra ablama gideriz bu arada biz size asla Sırt çevirmeyiz biz sizin dostunuzuz ." Dedi ve hepsi dağıldı .

#

Hilmicem Begüm'ü kucağına aldı ve barakaya taşımaya başladı . O Sırada da Begüm'ün kusursuz yüzünü izliyordu .
"Ben özür dilerim gerçekten !" Dedi Hilmicem .
"Asıl ben özür dilerim sana söylemedin o adamı ve bana olan takıntılarını ama çok üzerime geliyorsun !" Dedi Begüm tebessüm ederek .
"En çok bu Yüzden seviyorum seni ." Dedi Hilmicem
"Neden seviyormuşsun beni prensim ?"
"Çok şefkatlisin Aşkım !" Dedi Hilmicem ve Begüm'ün dudaklarına yapıştı . Sonra yine aklına geldi ya Begüm'ün hayatını Aşkına tercih etmeli miydi ? Bu asla Begüm'e ihanet olmazdı . Bunu yapmalıydı yoksa ikisin de hayatını kenara mı atmalıydı? Bu düşüncelerinden yine Begüm'ün sesi ile uyandı :
"Aşkım barakayı geçiyoruz !"
"Ah doğru ya pardon ."
"Pardon ?!" Dedi sinirlice Begüm .
"E pardon ?" Dedi Hilmicem .
"Pardon ne ya ?" Dedi sinirle yine Begüm .
"Özür dilerim affet !" Dedi Hilmicem .
"Affet ?!" Dedi Begüm yine kızarak .
"Begüm ne istiyorsun ?" Dedi Hilmicem sıkılarak .
"Affet Aşkım , pardon sevgilim bunlara ne oldu ?" Dedi Begüm .
"Biz o evreyi geçmedik mi Begüm ?"
"O evre geçmez Hilmicim Geçmez !" Dedi Begüm .

#

Anıl ve Merve el ele yürüyordu .
"Hala geçirdiklerimi hazmedemiyorum . Ama. Sen Yanımda olunca herşey unutuluyor seni çok seviyorum!" Dedi Anıl .
"Bende ölesiye seni seviyorum Aşkım asla sana birşey Olmasın sadece ondan korkuyorum ."
"Bize birşey olmayacak unutma biz birbirimizin destek alıyoruz ." Dedi Anıl ve Merve'nin alnından öptü .

Anıl ve Merve Yürürken birçok kişinin Berna'nın etrafına toplandığını gördü. Yine elinde bir not vardı . Merve sinirle notu aldı :
"Ne çabuk unuttunuz gidenleri ?
Sıradaki kişi çok tanıdık biri hazırla kendini !
Ben tuzaklarım üzerinde çalışıyorum öptüm sizleri . " ( kafiyeli süper buldum coştum 😂😂😂)
Merve de yere oturdu . Kendisi veya Anıl olabilirdi . Bunun olmaması için için herşeyi yapardı Merve .
"Nerdesin LAN lanet herif çık oraya . " dedi Anıl .
"Söylediniz ya Bozok diye ." Dedi Turabi .
"Peki o cesaret onda var mı o bu kadar şeyi yapabilir mi 45 Yaşında adam kesin o David midir nedir ondan yardım alıyordur ." Dedi Anıl .
Merve istemeyerek olsa gözünden yaşlar akmaya başladı .
Ne kadar Anıl onun yanında olsa da aşk onu güçsüzleştiriyordu .
Ama Anıl'ı bırakmaya hiç niyeti yoktu .
"Bence artık herşey bitti . " Dedi Hakan .
"Artık herşey yeni Başlıyor !" Dedi Serenay. Ce oradan Koşarak uzaklaştı .

Serenay soluklanmak için durduğunda yanında Hilmicem'i gördü .
"Selam Hilmi ."
"Selam Sero ."
"N'oldu ki ?"
"Şey biraz yürüyelim mi ?"
"T-tamam ."
"Şey Hilmicem ben sana attığım tokat için şey üzgünüm yani bir an Begüm'ü korumak istedim yani ondan özür dilerim !" Dedi tiz bir sesle .
"Ya yok önemli değil herhalde sen de sakinleştirmesen kimse birşey yapmayacaktı . Cesur kızsın , ha pardon vahşi !" Dedi ve gülmeye başladı .
"Ya Gülme be sinir ."
"Ha ben şey diyecektim yani birşey söyleyeceğim !" Dedi ve Serenay'ın bileğinden tuttu .
"N'oldu Hilmi ya niye tuttun bileğimi ?" Dedi endişeyle .
"Ahhh Hayatım burada mıydın ?" Dedi Begüm hemen Hilmicem'e sarıldı .
"Serenay sen de mi buradaydın ? Dedi be Hilmicem'i öptü .
"Ben sizi yalnız bırakayım !" Dedi Serenay .
"Aynen canım ." Dedi Begüm Hilmicem'e sarılarak .

Serenay oradan uzaklaşırken yine yanına bir Şişe düştü :
"Ne kadar iyi bir çocuk değil mi ? Ama bana güven ve ona o kadar yakın davranma ! Bir dost tavsiyesi ."
Serenay'ın Kafası yine karışmıştı . Yine neydi bu not ? Yakın davranma ne demekti ? Notu cebine koyarak yoluna devam etti .

#

Turabi , Aria ve Ella ormanda yürümeye başlamıştı .
"Turabi çok sıkıntılısın ne oldu ?" Dedi Ella . Turabi o gün Ella hakkında aldıkları nottan sonra Ella'ya karşı tepkiliydi .
"Yok sadece Aria ile yalnız Konuşmak istiyorum izin verirsen ."
"Ahh tabii ben de acıkmıştım sonra görüşürüz !" Dedi ve hızlıca oradan uzaklaştı .
"Şey ablan bu olaya ne diyecek ?"
"Ya yok o sert gözükür ama iyi birisidir !"
"Allah korusun ya bizi o manyağa teslim ederse diyor herkes !"
"Allah ?" Dedi Aria .
"Allah , biz ona inanıyoruz ..." Dedi Turabi .
"Ha bizim gök Tanrı inancı gibi ." Dedi Aria .
"He ya aynen öyle aslında ama konumuz bu değil ." Dedi Turabi ve oturdu .
"Benim asıl Konuşmak istediğim nasıl buradan kaçarız yani biz bu yerliler gibi değiliz biz normal şehir insanlarıyız . Savaşçı değiliz ve şartlara bir süre ayak uydurabiliriz . Tekne veya başka birşeyle nasıl kaçarız ?"
"Yani turbo nasıl desem buradan pek bir çıkışınız yok . Ben böyle şeylerden anlamam ama buradan bence öyle kolay kolay kurtuluşunuz olmaz . Ama yinede ona da birşey düşünürüm . "

"Yardııııııımmm !" Diye bir ses
"Bu kim ?" Dedi Turabi ve sesin geldiği yöne doğru koşmaya başladılar .

Veeeeeeee döndüm !! Finale yaklaşıyoruz . Bir de aşkları ayırmayın diyorsunuz ama ben macera ve zorlu aşk seviyorum o Yüzden biraz biraz engel koyuyorum Aralarına . Öptümmmm 😀😀😀😀😀

Survivor all star  tehlikenin  içindeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin