Dream 19 🌼

18 2 0
                                    

හේයොන්ග් නුඹට දැන් කෙසේද...
මගේ ආලේපන සියල්ල හමාරවී ඇතත් නුඹ නැතිව ඒවා සාදන්නවත් මට හිතක් තිබුනේ නෑ..

දෝවගර් රැජිණ පැවසුවේ මාගේ අසනීප හේතුවක් නොපැමිණි දින ගනනේම වසා තිබූ ආලේපන පිරවූ බඳුන දෑතින්ම ඔසවා මා අසලින් තබන අතරේයි.

සමාවන්න උත්තමාවියනි...මා නැවත සියල්ල සවස් වන්නට පෙර සකස් කර දෙන්නම්..

හා හා කලබල නොවන්න..පවසන්න නුඹට දැන් සුවයි නේද..

එසේයි උත්තමාවියනි..නුඹ එවා තිබු ඔසු මා හට සුවය ඉක්මනින් ලගා කරගන්න හේතු වෙන්නැති..

නුඹ මගේ ප්‍රියතම පාලිකාවනේ..මා කෙසේද නුඹව අමතක කරන්නේ එසේ..

ඔබේ උපකාර වලට මා ජිවිතයෙන් ණයගැතී උත්තමාවියනි...

ම්ම්..හා හා නැගීසිටින්න..දැන් එන්න මා අසලට..අද සවස පරීක්ශණයට සහභාගී වන්නට තිබෙනවා...මාත් තරුණ කුමාරිකාවන්ට පැරදෙන්නට බැහැනේ රුවින්..

උත්තමාවිය තාමත් තරුණියක් මෙන් හැඩයි..එයට කුමකටද තර්කයක්..

රැජිණියනි...අගරැජිණිය සැපත්ව සිටිනවා..

අහ්හ්..දෝසෝ..මේ වෙලාවේ..
පැමිනෙන්න..

රැජිණ එසේ කියා සිටිනවාත් සමග මා රැජිණ අසලින් නැගිට යාමට තැට්‍ය් කළත් රැජිණ යන්නට දුන්නේ නෑ..
ඇය මා හට එතැනම ඉද මාගේ රාජකාරිය සිදු කරන ලෙස පැවසුවා..රැජිණ පැමිණි පසු ඇයට ආචාර කර මා එතැනම පසෙකින් අසුන් ගෙන මගේ රාජකරියේ නිරත වූවා..
එහෙත් ඇය පැමිණි විගස මා හඳුනාගත් බව මට වැටහුනා...හේතුවක් ඇතුවා හෝ නැතුව ඇය මා හට කැමති නැති බැව්ද මා හොදාකාරව දැන සිටියා..

දෝසෝ...අසුන්ගන්න...කිමද මේ අවේලාවේ...

මා උතුමියට රැගෙන ආවා ත්‍යාගයක්..

අහ්හ්..ත්‍යාගයක්..ම්ම්ම් මා ත්‍යාග වලට කැමති බව නුඹට මතක ඇති හැඩයි..

රැජිණ ඉදිරියෙන් පාලිකාවන් තිදෙනෙකු විසින් ගෙන එන ලද හතරැස් බඳුන් කීපයක් විවෘත කර තැබුවා..
ඒවායේ තිබුනේ ඉතා වටිනා ආලේපන හා ආභරණ..

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 25 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

𝚈𝚘𝚞 𝙰𝚛𝚎 𝙼𝚢 𝙳𝚊𝚒𝚜𝚢 🌼 Where stories live. Discover now