Mysterious Love
~~~~~~~~~~~~~~~
Part - 37
~~~~~~~
" ကိုကြီးရေ မေပျိုမေးစရာရှိလို့ "" အင်း "
" လပြည့်နေ့တုန်းက ဘုန်းဘုန်းတွေကိုဆွမ်းဆန်စိမ်းလောင်းတာက နှစ်တိုင်းလောင်းတာလားကိုကြီး "
" ဟုတ်တယ်သည်းငယ် "
" ပန်းတွေလည်းကျဲထားတာအများကြီးပဲနော် "
" အင်း အဲ့ဒါကကျွန်တော်တို့ ဆွမ်းဆန်စိမ်းလောင်းတိုင်း ဘုန်းဘုန်းတွေမလာခင်ပန်းကျဲပေးထားရတာ "
" မေပျိုကတော့အရမ်းသဘောကျတာပဲ ဟင်း.... ဘာလိုလိုနဲ့နောက်လဆို ရန်ကုန်တောင်ပြန်ရတော့မှာပဲ "
" ကျွန်တော် မင်းကိုပြောဖို့မေ့နေတာသည်းငယ် "
" ဘာများလဲဟင် ကိုကြီး "
" ကျွန်တော်ရယ် မင်းရယ် ခိုင်ခန့်ရယ် နောက်လအထိ ကလောမှာဆက်နေဖို့လုပ်ထားတယ် "
" ဟင် တစ်ကယ် တစ်ကယ်လားဟင်ကိုကြီး "
" အင်း ခမ်းနောင်ရဲ့မင်္ဂလာဆောင်ရှိတော့ကျိန်းသေပေါက်နေမှရမှာ "
" ဟုတ်တာပေါ့ကိုကြီးရယ် အဟီး မေပျိုလည်းရန်ကုန်ကိုမပြန်ချင်သေးဘူး ရန်ကုန်ပြန်ရောက်ရင်မေပျိုတို့ရုံးကိုပြန်ရတော့မှာ "
" အဲ့ကိစ္စကျွန်တော်မင်းနဲ့တိုင်ပင်စရာရှိတယ် "
" ဟုတ် "
" အရင်အလုပ်ကနေထွက်ပြီး ကျွန်တော်တို့ရဲ့ CH မှာပဲတရားဝင်ဝန်ထမ်းအနေနဲ့လုပ်ချင်လားသည်းငယ် "
" မေပျိုလည်းအရင်ကအဲ့လိုတွေးမိပေမယ့် ဟိုဘက်ရုံးကလက်မခံမှာစိုးလို့ "
" မင်းဆန္ဒရှိရင် ကျွန်တော်လုပ်ပေးပါ့မယ်သည်းငယ်..... နောက်တစ်ခုက ခိုင်ခန့်က Trading ကုမ္ပဏီတစ်ခုမှာ CEO အဖြစ်အလုပ်လုပ်နေတယ်သည်းငယ် မကြာခင်အဲ့ကုမ္ပဏီကိုသူလက်လွှဲယူရဖို့လည်းရှိတယ်... မင်းက Trading ဘက်မှာအတွေ့အကြုံရှိတော့ ခိုင်ခန့်က ကျွန်တော်ကနေတစ်ဆင့်မင်းကို Intro ဝင်ခိုင်းထားတယ်သည်းငယ် "
" ရတာပေါ့ကိုကြီးရဲ့ မေပျိုလည်း Trading ပိုင်းကိုစိတ်ဝင်စားတယ် "
YOU ARE READING
Mysterious Love (Ongoing)
RomantikZoom Class တစ်ခုမှာတွေ့ရတဲ့ဆရာကို စိတ်ဝင်စားရာကနေ မတော်တဆတစ်ခုကြောင့် နှစ်ယောက်သားလက်ထပ်လိုက်ရပြီး ကောင်မလေးဘက်ကနေ ဆရာဖြစ်သူကို ချစ်စိတ်တွေပေါက်ဖွားလာအောင် ဘယ်လိုလုပ်ဆောင်မလဲ?