26

61 19 16
                                    


.

.

.

" අනේ මැණික ඇස් පියා ගන්න එපා.. කෝ මේ බලන්න "

" ඔහොම ඉන්න පැටියෝ.. තව ටිකයි..! "

" ඔයාලට මෙතනින් එහාට එන්න බෑ.. එලියෙන් ඉන්න අපි පේෂන්ව බලා ගන්නම් "

" බය වෙන්න එපා මැණික.. මුකුත්ම ප්‍රශ්නයක් වෙන්නෑ හොදද "

අනේ එපා.. අනේහ් මට එයාලව ඕනෙනේ.. මට මගෙ ජන්කූව ඕනෙ.. අනේ මට මේක තනියම කරන්න බැහැ..

" හි..යෝ..න්.. අන්..නේ ම..ට මගේ හියො..න්ල..ව ඕනේ "

" ශ්.. ශ්.. ඔහොම ඉන්නකෝ ටේ පැටියෝ.. සොක් ජේ හියොන් ඉන්නවනේ.. මන් ඔයාව බලාගන්නම් හොදද "

මාව මගෙ හියොන්ලගෙන් වෙන් කරල රූම් එකක් ඇතුලට අරන් යද්දි මන් ලගට ආපු සොක් ජේ හියොන්ගෙ අතින් අල්ලන් මන් මගෙ හියොන්ලව ඉල්ලුවත් එයා මගෙ මූණට එබිල මගෙ මූණට වැටිල තියෙන කොන්ඩෙ පිටිපස්සට කරල නලලින් පෙක් එකක් තිබ්බ විතරයි.

අනේ හියොන් මගෙ හියොන්ලට මන් ලගට එන්න කියන්නකෝ.. මට එයාලව ඕනෙනේ.. අනේහ් මට හරි බයයිනෙ ලූනා..

එන්න එන්නම වැඩිවෙන වේදනාවත් එක්ක මට වටපිටාවෙ සිද්ද වෙන කිසිම දෙයක් ගැන තේරුමක් නෑ. මගේ වටේට කට්ටිය කතා වෙන දේවල් මට ඇහුනත් ඒ කියන්නෙ මොනාද කියලවත් මට තේරෙන්නෙ නැහැ. ඒත් එයාලා හැමෝම කලබල වෙලා වගේ ඉන්නෙ.

ඇයි මෙයාලා මොකුත් කරන්නෙ නැත්තෙ.. මට හුගක් අමාරුයි.. මගේ පැටවුන්ටත් අමාරු ඇති.. මට මගෙ පැටවුන්ගෙන් පිටවෙන ශක්තිය හොදටම දැනෙනව. එයාලගෙන් පිටවෙන ශක්තියත් එක්ක එන්න එන්නම එයාලව පහලට තල්ලු වෙවී එනවත් මට දැනෙනව. අනේ ලූනා මගෙ දරු පැටවු දෙන්නව කොහොමහරි පරිස්සමට මන් ලගට එවන්න ජේබල්..

" ටේ පැටියෝ මේ.. මේ බලන්න.. කෝ ඇස් අරින්න "

ඇස් දෙක තදින් පියාගෙන දැනෙන වේදනාව දරාගන්න උත්සහ කරන ගමන් හිටිය මන් හිමීට ඇස් ඇරල බැලුවෙ මගෙ කම්මුල් වලට හයියෙන් තට්ටු කර කර කතා කරන සොක් ජේ හියොන් දිහායි.

" බෙයා'.. මේ අහන්නකෝ.. ඔයාටයි මේක කරන්න වෙන්නෙ. පැටියෙක් යෝනි මාර්ගෙට ඇතුල් වෙලා. මේ වෙලාවෙ ස'ජරි එකක් කරන්න පුලුවන් කමක් නෑ. බබාලා දෙන්නව නෝ'මල් ගන්න වෙන්නෙ. ඔයාට පුලුවන් නේද මැණික..?! "

The Decisions Of Fate | Tk | Fanfic |Where stories live. Discover now