13. Problemen tijdens een massage

53 5 0
                                    

Matthy loopt met Robbie in zijn armen zijn huis in. "Wat zullen we doen?" vraagt Robbie, "Zal ik je een massage geven?" "Wil je da?" vraagt Robbie, "Ja natuurlijk anders vraag ik het niet!" zegt Matthy lachend. Hij loopt naar boven en zet Robbie op de rand van zijn bed. "Ik pak even wat spullen, als jij je vast uitkleedt tot je boxer?" Robbie knikt, normaal gaf hij de massages aan Jamie, nu krijgt hij er zelf een. Hij kleedt zich rustig uit en Matthy komt terug met een flesje olie en een handdoek. "Ga lekker liggen en laat het maar gebeuren schat" zegt Matthy. Als Robbie ligt legt Matthy de handdoek over hem heen. Hij smeert wat olie op zijn handen en begint Robbies rug te masseren. Robbie ontspant helemaal door de massage, hij sluit zijn ogen en geniet optimaal van de aanraking van Matthy's zachte handen. Na een tijdje voelt hij een gewicht op zijn billen. Matthy is op hem gaan zitten. Hij gaat gewoon door waar hij mee bezig was, alsof er niks is veranderd. Maar bij Robbie is er wel degelijk iets veranderd, hij krijgt het heel warm. Hij weet al wat dit betekent. Hij heeft een stijve. Fuck, hij heeft een stijve gekregen, alleen maar omdat Matthy op hem ging zitten. Hij wil dit niet, niet nu. Hij wil gewoon genieten van de massage, hij doet alsof er niks aan de hand is en concentreert zich op Matthy's vingers. Het lukt hem om weer enigszins te ontspannen. Na een tijdje vraagt Matthy: "Kun je op je rug gaan liggen? Dan kan ik je borst nog even masseren." Robbie slikt, dat kan niet, dat ziet Matthy het. "Robbie? Hoorde je me?" "Ja is goed" Robbie draait zich voorzichtig om, zorgend dat de handdoek op zijn boxer blijft liggen. Matthy doet weer een beetje massageolie op zijn handen. Hij begint voorzichtig Robbies borst te masseren. Hij kan er niet super goed bij, dus hij gaat op Robbies heupen zitten. Hij ziet hoe Robbie naar adem snakt. Dan voelt hij het probleem, Robbie heeft een boner. Als Robbie merkt dat Matthy het door heeft, raakt hij een beetje in paniek. Tranen vormen zich in zijn ogen. "Hé lief, doe eens rustig. Het maakt echt niet uit, dat kan altijd gebeuren." Robbie knikt, "O-o-oké, wat nu?" "Maakt mij niet uit, ik wil je best helpen. Maar ik wil ook wel even weggaan hoor." Zegt Matthy kalm, hij wist dat dit moment ooit zou komen. Hij moet eerlijk zeggen dat hij er al vaker aan heeft gedacht, hoe het met Robbie zou zijn. Robbie is inmiddels allemaal dingen aan het overwegen, Ben ik wel goed genoeg voor hem? Zou het fijn zijn? Heeft hij het al vaker gedaan? Zou ik het goed kunnen? Zal ik het gewoon doen? Hij zal mijn grenzen echt wel respecteren. "Ik heb het nog nooit gedaan, met een man..." zegt Robbie dan twijfelend. "Dat is toch oké? Als je je grenzen aan geeft, en zegt als we echt moeten stoppen, zal ik dat zeker respecteren. Je weet dat ik nooit dingen zou doen die je niet wilt." Robbie knikt, "Oké we doen het." "Zullen we het gewoon rustig aan doen?" Robbie knikt weer langzaam. Matthy pakt zijn telefoon en zet een zacht muziekje aan. Dan kleedt hij zich ook uit tot zijn boxer. Hij gaat naast Robbie in bed liggen. Robbie kruipt dicht tegen Matthy aan. Robbie als kleine lepel, Matthy de grote. Matthy geeft Robbie een paar kusjes in zijn nek. Zijn hand ligt op Robbies buik. Hij beweegt zijn hand naar Robbies lies, "Ben je nog oké?" vraagt Matthy zacht aan Robbie. "Ja denk het wel" Matthy legt voorzichtig zijn hand op Robbies boxer. De jongen snakt naar adem, Matthy beweegt zijn hand zachtjes. Na een tijdje pakt Robbie Matthy's hand en doet die in zijn boxer, niet in staat om nog iets te zeggen. Matthy glimlacht, blij dat Robbie hem vertrouwd. Voorzichtig beweegt hij zijn hand. "S-sn-ell-er Matt" zegt Robbie hijgend. Matthy beweegt zijn hand nog iets sneller.

Zwetend ligt Robbie na te hijgen van zijn beste orgasme ooit. Meer dan aftrekken heeft Matthy niet gedaan. "Euhm Robbie?" vraagt Matthy twijfelend, Robbie kijkt Matthy aan. Hij volgt Matthy's blik naar beneden. Dan ziet hij het probleem, Matthy heeft ook een stijve. Robbie slikt, durft hij dit? Ja natuurlijk, doe gewoon alsof het je eigen lul is. "Robbie, als je niet wilt moet je het echt niet doen hè" zegt Matthy geruststellend. "ik wil het wel proberen." Zegt Robbie, een tikkeltje angst is in zijn stem te horen. Hij gaat naast Matthy liggen en doet Matthy's boxer uit. Hij streelt Matthy's erectie voorzichtig. "Kun je sneller Robje?" kreunt Matthy.

Zwetend liggen Matthy en Robbie in elkaar verstrengeld, in hun boxer, hun klamme bovenlichaam bijna plakkend aan elkaar. "Dat... dat was fantastisch" zegt Matthy, Robbie heeft er geen woorden voor. Hij laat Matthy voorzichtig los en pakt zijn telefoon. "Shoarma?" vraagt hij. Matthy lacht en schudt zijn hoofd. "Als je mijn hulp nog wil vanavond, gaan we geen knoflook eten." "Echt niet? Toen nouuu" Vraagt Robbie lachend. "Nee is Nee, van de Graaf." "Pizza wel goed?" Matthy knikt, "klinkt als een plan." Robbie bestelt de pizza en kruipt weer in Matthy's armen. Matthy heeft een idee, Robbie voelde niks meer in zijn linkerbeen. Dus hij knijpt er kort in. Geen reactie, hij begint Robbies been zacht te masseren. "schat? Wat ben je aan het doen?" vraagt Robbie die geen idee heeft wat Matthy aan het doen is. "Ik wil dat je je gevoel terugkrijgt. Dus ik masseer je been." Zegt Matthy, Robbie snapt het en laat het toe. Matthy begint steeds harder te masseren. Na een tijdje zegt hij: "Durf je het aan om weer even te staan? Je hoeft echt niet te lopen als je dat niet wil, maar staan kunnen we wel proberen toch?" Robbie twijfelt even maar schuift dan toch naar de rand van het bed. Matthy tilt hem voorzichtig op en zet hem zacht op de grond. Robbie schrikt, een pijnscheut schiet door zijn been. Hij zakt in elkaar, maar Matthy vangt hem op. "Auww, Matthy auww het doet zo'n pijn! Help ik ga dood!" schreeuwt Robbie. 

Ik help je! II MabbieWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu