Matthy en Robbie zitten een film te kijken met de snacks die Robbie gekocht had in de supermarkt. Matthy stond erop dat Robbie bij hem kwam liggen, in plaats van hij bij Robbie. Robbie nam dat ten harte. Dus, Robbie ligt nu tussen Matthy's benen, Matthy's hand gaat door Robbies haren. "Robje? Is het goed als ik Ezra zo even bel? Ik heb hem al heel lang niet meer gesproken." Vraagt Matthy, Robbie knikt "Ja tuurlijk, moet ik dan even naar boven gaan?" "Nee hoeft niet, zal ik hem aan je voorstellen?" vraagt Matthy, Robbie knikt opnieuw, "Ja lijkt me leuk!" Matthy pakt zijn telefoon belt Ezra.
Ezra: Matthyyyy!!!
Matthy: EZZIEEE
Ezra: ik heb je al echt lang niet gezien
Matthy: Klopt, ik denk een maand of twee geleden?
Ezra: Dat is echt te lang geleden
Matthy: Je mag ook even langskomen? Als je wil. We hebben M&M's
Ezra: Ja! Dan komt ik, wel wat M&M's bewaren voor me!
Matthy: Dan moet je snel zijn, want anders eet iemand anders ze op!
Matthy kijkt Robbie met een grijns aan
Ezra: Oké ik kom snel! Doei!
Matthy: Joejoe!
Matthy hangt op en Robbie kijkt hem aan. "Jullie zijn echt niet normaal leuk samen" Matthy bloost, "Ja het is een leuk broertje" "Hoe oud is hij? Vraagt Robbie, Matthy moet even nadenken. "Ik denk zeven" "Ahw dat is echt leuk!"
De bel gaat, Matthy loopt naar de deur. "Heeyyy Ezzie!" Matt!" schreeuwt het kleine jongetje. Hij springt in Matthy's armen. "Ben je blij? Niet verdrietig als de vorige keer?" vraagt Ezra. Matthy knikt, "Dat komt ook maar door een iemand" "Oh? Wie dan?" vraagt Ezzie nieuwsgierig. "Wil je hem ontmoeten? Hij is heel lief en kan HEEL goed knuffelen" Ezra knikt blij. Matthy loopt met Ezzie in zijn armen naar de woonkamer. Matthy zet Ezra op de grond. Hij vindt het toch een beetje spannend en verschuilt zich achter Matthy's been. Robbie kijkt op van zijn telefoon en glimlacht naar Ezra. "Hoi! Ik ben Robbie!" zegt hij vrolijk. "Wie ben jij?" "Ik ben Ezra" zegt Ezra. Matthy tilt Ezzie weer op en gaat naast Robbie op de bank zitten. "Ezzie vertel eens aan Robbie hoe oud jij bent" zegt Matthy, "Ik ben al zoooo oud!" zegt Ezra terwijl hij zeven vingers in de lucht steekt. "Zo! Dat is oud!" zegt Robbie, Ezra glimlacht breed. "Ezra, wil jij wat M&M's?" vraagt Robbie, Ezra knikt, "Ga dan even bij ome Robbie zitten, dan pak ik een bakje voor je" zegt Matthy. Ezra kruipt van Matthy's schoot af en Robbie wenkt hem. Ezra gaat bij Robbie op schoot zitten. "Zeg Ezra, ga jij naar school?" vraagt Robbie hem als het kleine jongetje op zijn schoot zit. Ezra knikt enthousiast, "Ja! Al in groep vier!" "Wow, dan ben je al wel een heel grote jongen hè?" "Ja!" "Heb je veel vriendjes op je school?" vraagt Robbie, het kleine jongetje begint druk te vertellen over zijn vriendjes op school. Robbie vindt het echt heel erg leuk. Dat zo een klein kereltje, die hem pas tien minuutjes kent, nu al zo blij is en zich thuis voelt bij hem. Hij vindt het zo bijzonder. Matthy komt terug uit de keuken, hij ziet hoe Robbie aan het kletsen is met zijn broertje. Hij smelt, het is zo schattig, dat kleine jongetje op schoot bij Robbie. Het ziet eruit alsof Robbie elke dag een zevenjarige op zijn schoot heeft. Matthy loopt naar de bank en gaat naast Robbie zitten. Hij stopt een M&M in zijn mond. "Ohhh mag ik ook?" vraagt Ezra, Matthy geeft hem een handje m&m's. Ezra begint ervan te smullen. "Ezra, mag ome Robbie er ook een?" vraagt Matthy, "nee!! Ome Robbie krijgt niks!" "Ohh, Ezra, dat had je beter niet kunnen zeggen" zegt Matthy lachend. Robbie snapt wat Matthy bedoelt en begint Ezra te kietelen. "St-toooo-ooopp" roept Ezra lachend, "Alleen als ik een m&m mag." Zegt Robbie lachend. "Oké oké" schreeuwt Ezra, Robbie laat Ezra los, uitgeput zakt hij tegen Robbies borst aan. Robbie pakt een handje m&m's uit het bakje. "Ahw Rob, kijk nou, hij slaapt." Fluistert Matthy zachtjes als hij ziet dat Ezra op Robbies schoot in slaap is gevallen. "Zullen we hem dan maar naar huis brengen?" vraagt Robbie. Matthy knikt, hij haalt Robbies krukken en hij pakt Ezra over. Matthy loopt met Ezra in zijn armen naar de deur. Hij stapt snel in zijn Airforces. Robbie doet ook snel zijn Jordans aan. Dan hinkt hij op krukken achter Matthy aan naar buiten. Ze lopen naar Matthy's ouderlijk huis. Matthy drukt op de bel en een blonde vrouw doet open. "Matthyas!" "Hey mam!" fluistert Matthy terug. "Ezra was bij ons komen spelen, maar is in slaap gevallen" zegt Matthy, terwijl zijn moeder het slapende jochie over neemt. "Hoi, wie ben jij?" vraagt ze aan Robbie. "Ik ben Robbie, Matthyas' vriend." "Echt? Wat leuk voor jullie! Komen jullie gauw een keer een gebakje doen?" "Dat zullen wij zeker doen mevrouw!" zegt Robbie. Matthy knikt instemmend, "Mam, wij gaan weer, Robbie mag niet te lang staan" zegt Matthy, "Helemaal goed jongen! Doei! Tot de volgende keer!" zegt zijn moeder enthousiast. Ze doet de deur dicht en Robbie kijkt Matthy aan. "schat ik hem echt kei veel pijn, zou je me alsjeblieft willen tillen?" "Ja natuurlijk lief. Wat is fijn? Op mijn rug? Op mijn heup?" "Op je heupen, dat onze buiken tegen elkaar aan zitten." Matthy knikt. Hij tilt Robbie op en Robbie slaat zijn benen om Matthy heen. Hij legt zijn hoofd op Matthy's schouder. "Schat? Wil je zo met me in bad? Ik heb echt heel veel pijn." "Ja natuurlijk! Dat doen we."
JE LEEST
Ik help je! II Mabbie
FanfictionNa een spannende blinddate, lijkt het er op dat er meer in zit! Wanneer een vriend van Robbie er achter komt dat Robbie homo is, slaat hij hem in elkaar. Robbie kan hierdoor niet meer lopen. Matthy wil hem helpen, maar Robbie is bang dat Matthy hem...