Benim üzerimde, Kalender'in üzerindekinin kırmızısı bir pijama takımı vardı.
Ben gecelikle uyumayı sevdiğim için bu biraz bana sıcak bastırmıştı.
Ups! Bunu giydirmek için beni soymuş olmalıydı.
Acaba korumalara ne demişti? Gidip kadın erkek uyumlu pijama takımı alın mı?
Bir anda komik geldiği için kendi kendime kıkırdadım.
"Rüyamda cennetin kollarına düştüysem, lütfen uyandırmayın." dedi Kalender.
Burnumu boynuna sürterek, "Cennet bensem, senin bu kokun nedir?" diye sordum.
Yalancı bir kızgınlıkla, "Aa! Şu anda tacize uğruyorum. Biri götüme dayanmış, imdat!" dedi.
Kendimden emin bir sesle, "Yalnız taciz öyle yapılmaz." dedim.
"Hıı?" Nasıl yapılır der gibiydi.
Sonuçta Kalender'le tensel temas kurmamıştım, altı üstü sarılmıştım.
Elimi belinden doğru pijamasının altına sokup belini avuçladım. Ardında Kalender'in kasıldığını hissettim.
Sonra elimi biraz daha önüne okşayarak ve daireler çizerek ilerlettim. Ben dokunmadım; bana usulca dokundurmasını bekledim.
Beklediğim o havaya kalkan popo hareketini gördüğümde, elimle penisini avuçladım. Ereksiyon olmuştu bile, pijama altının izin verdiği ölçüde sıvazlamaya ve hafifçe sıkmaya başladım.
Tamamen tutku dolu bir sesle, "Bence eğitici bu anlatımı bitirmelisin." dedi.
Anlamamazlıktan gelerek, "Neden? Ne güzel seni taciz ediyordum?" diye sordum.
"Tamam, öncekinde ben seni boşaltmıştım.''
Kasılan bedeniyle gülerek, ''Şimdi de bana olan borcunu öde." dedi. Diğer elimle boynuna usulca dokunup, dudaklarımı kulağına getirdim.
"Beni sikip içime boşalabilirdin.''
''Ben seni davet etmiştim.''
''Sen yapmadın, yani sana herhangi bir borcum yok." dedim ve bir anda elimi çektim. Sonra da bedeninden uzaklaştım.
Bana doğru dönüp, "Nereye gidebilirsin ki?" diyerek üstüme geldi. Kıkırdayarak geriye kaçtım.
Söylenerek, "Bu yatağı bu kadar büyük alan aklımı sikeyim." dedi.
Ben de gülerek kendimi onun kollarına bıraktım. Beni yatakta altına alıp, tutku ve hırsla dudaklarıma gömüldü. Birbirimizi tam anlamıyla yerken, nefeslenmek için alnını alnıma dayadı.
"Kendimi ne kadar zapt etmeye çalıştığımı bilmiyorsun.''
''Yandım ve kavruldum.''
''O yatakta içine girmemek için binbir bahane buldum..''
''..ama hepsinin sonunda girişine dayanırken kendime geldim.'' dedi.
''Hayatım boyunca zorlanmadığım kadar zorlandım.''
''Kocaman şu adama neler çektirdin bilmiyorsun.''
''Kışkırtmak konusunda kesinlikle üstüne yok."
Evet yoktu, sürekli cinselliğe zorlayan olduğum için gerçekten deneyimliydim.
"O zaman şimdi neden duruyorsun?"
"İstiyor musun?" diye sordu. İstemiyorum demem mi gerekiyordu?
"Arya, ben zaten sana ait oldum.''
''Sen de bana ait olmak ister misin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ARK - Kitap Oluyor!
RomanceARK, +18 detaylı anlatılan cinsellik, BDSM unsurları, şiddet ve küfür içermektedir. Geçmişinden kaçarak sakin ve rutin bir hayat yaşamak isteyen, yayıncı Arya Reis; Türkiye'nin köklü ve varlıklı ailelerinden birine mensup, iş adamı ve mafya Kalender...