1. Upływ Tysiącaleci

1 0 0
                                    

Upłynęło tyle lat, a masz wrażenie, że minęło tysiąc lat...

Po pokonaniu Betty, Herobrine'a, Entity 303 i Psycho Girl, w końcu zaszedł spokój. Betty nie dostała tego, czego od dawna pragnęła - Mocy Potęgi. Od Aurory i Amber odszedła Sonia, czarodziejka żywiołów. Teraz żyje w swoim świecie. Wspólnie ratowały Multiverse przed wielkim zagrożeniem ze strony paczki Herobrine'a. Co do Mistrzów Żywiołu, mają w sobie wielką moc. Ich życie stało się rzeczywiste, bo zapisali się w historii Multiversu! Ich magiczne istoty zamieszkały ze swoimi właścicielami. A właśnie... Co z czarodziejskimi zwierzętami Klubu Minix? Aurora miała dzikiego i spostrzegawczego pegazowilka, Amaru. Amber miała piękną i uroczą pandę, Shirę. Sonia miała ochronnego magirysia, Sorę. Stworzyli świetny duet. Amber uratowała mini-świat kamieni szlachetnych, Aurora mini-świat tęczy magii czarodziejek, a Sonia mini-świat czterech żywiołów. Od tej pory użyli Zaklęcia Potęgi. Po pokonaniu wrogów, Łabędź Nieskończoności pokazał im po raz ostatni ich czarodziejskie zwierzęta. Natomiast Kye, idol Sonii i przyjaciel Klubu Minix, przegonił Betty w przepaść, a jej ciało zostało rozdzielone z Akumu. Świętowali całą noc! Co tysiąc lat przez Multiverse przelatuje Gwiazda Życzeń. W tym dniu obchodzą Dzień Gwiazdy. Wtedy mają okazję powiedzieć najpragniejsze życzenie.

Lecz nie wiedzą o jednym... Null powrócił. Od jego pokonania minęło kilka lat. Nikt nie wie co planuje... Teraz pytanie.... Jak się uwolnił z wymiaru legend i mitów?..

Hejka!!

Za wszelkie błędy w pisowni, przepraszam. A więc co, do zobaczenia w kolejnym rozdziale! ~ 9.11.24

[TOM 4/Rebooted] Jądro Gwiazd. Powrót NullaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz