Otto i Tit przebywali razem w domku, w którym skończyli jakiś rok temu. Był cakiem ładny, a od wewnątrz wyglądał naturalnie. Gdy Otto zawołał Tita, nastolatek natychmiast przybiegł.
- Tak, Sir? - zapytał się śmiało.
- Słyszałem, że dawny wróg Aurory wrócił. Tylko problem w tym, że jego rzekoma kryjówka jest w bezkresach kosmosu. Jak myślisz Tit, wybieramy się tam? - zapytał Otto.
- Kosmos? Przecież dotarcie na kosmos jest praktycznie niemożliwe. Przecież ludzie pouciekali by na nasz widok, gdybyśmy chcieli lecieć rakietą. - wyjaśnił Tit.
- Nie musimy lecieć rakietą. Od kąd przywróciłeś mi życie z mojej formy pierwotnej, moja magia nadal jest osłabiona, ale mam wystarczająco, by stworzyć portal. Aurora nadal myśli, że jest silniejsza ode mnie, ale tak się nie dam! - krzyknął zbulwersowany Otto, otwierając portal. Otto podszedł do portalu, a Tit stał w miejscu. - Na co czekasz? Na specjalne zaproszenie? Z Kye'm rozprawię się później.Tit od razu podniósł głowę. Natychmiast do niego podszedł, a razem z Otto przeszedli przez portal. Znajdowali się w ogromnym pałacu Nulla. Otto, nie patrząc na wygląd zamku, cały czas szedł, a Tit rozglądał się po pałacu. Null, słysząc czyjeś kroki, spojrzał się na drzwi, nie wstając z tronu. Otto tworzył drzwi i widział kogoś na tronie. Szybkim krokiem do niego podszedł. Null szybko wstał, a Otto pokazał ręke, że nie chce walczyć.
- Podobno jesteś wygnańcem żałosnych czarodziejek Minix, tak? - zapytał się Otto.
- Zgadza się, mam na imię Null, a wy? - przedstawił się.
- Ja jestem Otto, a ten młody to Tit. - Otto przedstawił się, przedstawiając też Tita. - Od lat korzystam z Magii Magów, to taka magia, która może wykorzystywana wyłącznie przez magów. I jak widzisz, jestem magiem. Dziś zamierzałem zrobić niespodziankę dla Aurory.
- Jak wiesz, Aurora zdążyła przywrócić moc gwiazdom i ma nową moc, silniejszą od swojej poprzedniej. Kiedy ostatnio ją widziałem, miała Bloomix. Widzę, że się zmieniła i jest silniejsza. Może Aurora wygrała bitwę, ale ja wygram wojnę! - krzyknął Null. Szybko spojrzał na Tita. - Ty, mały! - zwrócił się do niego. Tit rozglądał się chwilę, aż wskazał na siebie. - Podobno nie masz żadnych mocy, tak?
- T...T..Tak.. - powiedział bardzo nerwowym głosem.
- Nie bój się mnie. Może wyglądam groźnie, ale to tylko dla Aurory i jej przyjaciół. Jak się domyślacie, ukradłem im moce żywiołu i teraz są bezsilni. Możesz wybrać sobie dowolny żywioł, nawet kilka. - wyjaśnił Null.
- Ale frajda! Chciałbym ogień, lód i wodę. - wyliczał to sobie na palcach, po czym zadowolony spojrzał na Nulla.
- No to do mnie podejdź. - odpowiedział sucho Null, pokazując płomień lodu, kryształ lodu i bańkę wody.Tit do niego podszedł. Null obdarzył go tymi mocami. Chłopiec zaczął czuć aurę tych mocy. Poczuł się silniejszy niż wcześniej na takiego nastolatka.
- Twoje moce będą rosnąc jak nauczysz się je kontrolować. - wyjaśnił Null. - Od teraz zostałeś Mistrzem Materii, panujesz nad ogniem, lodem i wodą.
- Aurora nie będzie zadowolona jak mnie zobaczy. Sonia będzie wściekła jak zobaczy osobe, która chciała zaszkodzić swojemu "idolowi". - odparł złowiecznie Otto. - Chodź Tit, misja na nas czeka. Zacięty pojedynek.Otto szybko stworzył portal, przez który przeszedł razem z Titem. Zobaczył Multiverse. "Multiverse.... - pomyślał. - Nic się nie zmieniło od kąd tu byłem." Jakiś mieszkaniec zauważył Otto i Tita i wystraszony pobiegł do królestwa Aurory. Aurora i Mistrzowie Żywiołu spędzali czas z Sparkly, kiedy usłyszeli mieszkańca.
- Księżniczko! Ja chyba kogoś widziałem, który nie wyglądał przyjaźnie. Księżniczko, uratuj nas!! - krzyknął jakiś mieszkaniec.
- Co się stało Aurora? Kolejna gwiazda zagrożona?! - krzyknęła przestraszona Sparkly.
- Chyba nie tym razem Sparkly. - wyjaśniła poważnie. Aurora spojrzała na swoich przyjaciół i kiwnęli głową. Mistrzowie Żywiołu, Sonia i Amber pobiegli za Aurorą na dwór, a na dworzu zatrzymali się, kiedy byli zdziwieni i przestraszeni, widząc Otto i Tita.
- Witaj Aurora. Słyszałem, że podobno uratowałeś gwiazdę Minecraft, zgadłem? - powiedział podchytliwie Otto, a obok niego stał Tit. Nic nie wiedzą, że Null obdarzył ich mocą żywiołu Sapnapa, Dreama i Karla.~ 10.11.24
CZYTASZ
[TOM 4/Rebooted] Jądro Gwiazd. Powrót Nulla
Hayran KurguNull powraca potężniejszy. Czarodziejki z Klubu Minix obchodzą coroczne święto - Dzień Gwiazd. W tym szczególnym dniu co tysiąc lat przelatuje Gwiazda Życzeń. Za królestwem Aurory wylądowała humanoidalna istota, Lumenka z Lumenii. Razem z nią wyrusz...