23. Tajemnice mórz

0 0 0
                                    

Jak tylko gwiezdna szkatułka się pojawiła, Aurora, Amber i Mistrzowie Żywiołu natychmiast się zjawili. Nie było z nimi Sonii, ponieważ nadal płakała za swoim idolem w swoim pokoju na Darkisie. Aurora wiedziała, że gwiezdna szkatułka wykryła czwartą gwiazdę prymarną. Gwiezdna szkatułka zaczęła do nich mówić:

- Czwartą gwiazdę prymarną znajdziecie tam, gdzie tajemnice mórz i oceanów nie zostały rozwiązane. Skarb piratów nadal czeka, nie znaleziony w głębinach oceanu. Świat jest sześcianem.
- Wygląda na nową zagadkę. Gwiezdna szkatułka powiedziała, że świat jest sześcianem, czyli chodzi o Squarix. - powiedziała Amber.
- Musimy zawołać Sonię. Biedna nadal opłakuje śmierć Kye'a, ale musimy zdobyć czwartą gwiazdę prymarną szybciej od Nulla. - powiedziała Aurora.

Amber kiwnęła głową. Gwiezdna szkatułka natychmiast zniknęła. Razem przeteleportowały się na Darkis, a przed wejściem widziały strażników. Strażnicy przepuściły je, a one szybko pobiegły do środka. Iż nie wiedziały, gdzie był jej pokój, poszły do sali tronowej, gdzie siedzieli Król Jayden i Królowa Marlyn. Przed wejściem, lekko się ukłoniły.

- Ohh, przyjaciółki Sonii. W czym możemy wam pomóc? - zapytała królowa.
- Wasze wysokości, gdzie jest pokój Sonii? Nie chcemy za bardzo błądzić. - powiedziała niepewnie Aurora. Królowa wstała i szła do dziewczyn.
- Mogę was zaprowadzić, moje drogie. - powiedziała z szacunkiem królowa Marlyn. - Proszę za mną.

Królowa Marlyn bez słowa zaprowadziła je do pokoju Sonii, a dziewczyny natychmiast za nią szły. Przed drzwiami do pokoju Sonii, królowa wskazała na drzwi, a Aurora kiwnęła głową. Podeszły do drzwi, a Aurora zapukała. Usłyszała cichy głos, więc weszły do środka.

- Oh.. To wy.. - powiedziała smutna Sonia.
- Sonia, musimy iść. Gwiezdna szkatułka znalazła czwartą gwiazdę prymarną. - oznajmiła spokojnym głosem Aurora. - Z Kye'm wszystko będzie dobrze, nie martw się.
- A jeśli chodzi o gwiazdę prymarną, to tak! - powiedziała pwoażnie Sonia, wstając z łóżka i nadal tuląc perełkę Kye'a. - Null nie może zdobyć czwartej gwiazdy prymarnej! Kye... Wrócę do ciebie jak zdobęde czwartą gwiazdę prymarną... - przemówiła do perełki, pozostawiając na łóżku. Szybko podbiegła do dziewczyn. -  Jestem gotowa!
- W takim razie, w drogę. - rzekła Amber.

Wszystkie trzy dziewczyny przeteleportowały się do Multiversu. Szybko wróciły do Mistrzów Żywiołu. Mistrzowie Żywiołu zostali w Multiversie, a Minix przeteleportowały się do Minecraft. Null podsłuchał ich rozmowę. "Świat Minecraft... - pomyślał Null. - A więc gwiazda prymarna jest związana z oceanami Minecraft!" Szybko rozkazał Herobrine'owi i Entity przenieść się do Minecraft. Minix stały przed oceanem.

- Dziewczyny, jest tylko jeden sposób. Magia Minix, Sirenix! - krzyknęła Aurora.

Po przemianie ich stroje różniły się od tych, co miały wcześniej. Natychmiast wskoczyły do wody, a ich włosy nie zmieniały koloru. Pływały zadowolone, bo to było dawno, kiedy nurkowali ostatni raz pod wodą.

- Nie zapomniejcie, po co tu jesteśmy. - powiedziała nagle poważnie Aurora. Sonia i Amber kiwnęły głową.
- I nie zapomnijcie, że nie jesteście tu same. - rzekł Herobrine. Minix odwróciły się i zobaczyły Herobrine'a i Entity. - Moja mała śliczna kuzynka. Może macie Sirenix, ale nie powstrzymacie nas przed zdobyciem czwartej gwiazdy prymarnej. Pamiętasz jak kiedyś pokonałaś nas Sirenixem? To było dawno temu.
- Ale mnie nigdy nie widziałeś z Sirenixem. Spiralny ogień! - krzyknęła Sonia zaklęcie, a Herobrine nie uniknął. - Podoba Ci się moje zaklęcie?
- Zajmę się moim kuzynem, a wy Entity. - rozkazała Aurora, a dziewczyny kiwnęły głową.

Aurora natychmiast poleciała najdalej, a Herobrine za nią poleciał. Aurora spojrzała się za siebie, a Herobrine cały czas ją gonił. Aurora rzuciła w niego zaklęciem, ale on złapał jej zaklęcie i odbił w jej stronę. Zdziwiona Aurora stworzyła tarczę, a zaklęcie odbiło się go góry. Aurora była pod skałami, więc ją zasypało i nie zdążyła odpłynąć. "Momencik... - pomyślał Null. - Piraci interesują się skarbami! Mam wspaniały pomysł." Zadowolony Herobrine odpłynął. Null swoimi mocami wezwał do życia piratów. "Nie dam się... - pomyślała Aurora. - Nie dam dla Herobrine'a zdobyć czwartą gwiazdę prymarną!" Tęczowy wilk Aurory uwolnił ją spod skał i szybko płynęła. Sonia uniknęła kolejnego ataku Entity, a Amber strzeliła w niego zaklęciem.

- Arrr! Nikomu nie damy naszego skarbu! - krzyknął pirat, płynący pod wodą, a Sonia i Amber zobaczyli go.

Aurora, płynąc, usłyszała pirata. Zdziwiła się. Zawołała Sonię i Amber do siebie. Zdała sobie sprawę, kto ich kontroluje.

Hejka!

Zmęczona jestem po praktykach i myśleć mi się nie chcę, ale we czwartek mam wolne essa. ~ 17.11.24

[TOM 4/Rebooted] Jądro Gwiazd. Powrót NullaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz