كانت نادين تاتي للبيت مخصوص لكي تتصنت وتستقصي معلومات فقد سمعت حوار دار بين قمر وعرفان وجبل وعرفان ان قمر لن تنجب وانها كانت مشوهه وعرفت قله ثقتها بنفسها فقررت ان تستفيد من تلك القصه وخاصتا ان جبل منشغل في احد المشاريع ولا يعاود البيت الا قليلا دخلت هيا عليها ..ازيك يا قمر انا كنت بس عايزه اتكلم معاكي في موضوع كده .
نظرت اليها قمر واحست بالرهبه ...موضوع ايه يا نادين .
::::يعني موضوع ازاي نتفاهم هنعمل ايه قدام .
بهتت قمر ..نعمل ايه في ايه .
تنهدت نادين ::: ،،اسمعي يا قمر انا عارف كل حاجه عن جبل وقالي زمان عن حكايتكو قصه الخلف والتشوه وكده . وقالي ازاي عملك عمليه وحاحات كتير ماينفعش اقولها طبعا.
احست قمر بقلبها ينشق ::: ،،انت بتجولي ايه انت جبل جالك اكده
هتفت ،،اه قال وطبعا هو تقريبا بصي مش عارفه اقولهالك ازاي انا كنت عارفه انه عايزك رغبه وقالي وعشان كده سيبته عشان الراجل مابينساش رغبته الا مابياخدها واظن بعد مارجعتو قلت رغبتو لانه معايا طول الوقت .هو شبع ومش هيقعد مع واحده يعني مابتخلفش وانت عارفه الصعايده .
احست قمر انها ماتت كيف يقول لها ذلك.اكملت نادين :::هو اصلا مكسوف يتكلم بس الموضوع طول وانا زهقت مش هقضي حياتي واوقفها علي رغبه واحد في واحده وخلصت .
فترنحت قمر فقالت نادين متصنعه الاسي :::طب بالراحه معلش انا عارفه الموضوع صعب والله انت صعبانه عليا هو مكسوف جدا بس هنعمل ايه ...طب بصي انا ممكن اخليه ما يمشيكيش وانا بشتغل ولو خلفت ممكن تساعديني في تربيته بس اكتر من كده لا لو عايزه تمشي طبعا انت حره .
نظرت اليها قمر ::::للدرجادي ماعتش فارجه معاه .
:::: معلش يا قمر واحد خد اللي عايزه هيعمل ايه ومحرج يقولك وبعدين صرف كتير قوي يعني معلش علاج ودكاتره وليزر انت برضه استفادتي دا كان بيقول شكلك يخوف بجد صعبتي عليه قوي وخصوصا لما عرف انك زمان يعني رجعتيله فكرهه تجاهك اتحول لشفقه ..اقتربت وربتت عليها ..،انا والله مقدره موقفك وهقف جنبك انا مابحبش أأذي حد واهوه سيبتكو تتجوزو وتسافرو واديكي انبسطي يومين صح وانا تحت امرك في اي حاجه برضه ...انا جيت قولت نتفق لو حابه تقعدي مش همشيكي اهوه بس ماتعمليش مشاكل انا مش بتاعه مشاكل .عمونا فكري عشان احنا هنسافر دبي ونرجع نتجوز علي طول .
جلست قمر والقهر ينهشها ،،،هيسيسبني كان رغبته خلصت خلاص ويروح يجولها مابتخلفش ايوه ماهو له فتره مابيجيش وعلي طول تعبان. يا جلبي اللي حاسه اني هموت صعبت عليه جوي اكده كت غلبانه جوي اكده ويجولها مابخلفش ويصرف يصرف ويجولها صرف كام ..بدات تنتحب ..هو يا رب ليه عملت ايه ماعملتش مكتوب عليا ابن العزايزه يموت فيا . خلاص اكده رغبته خلصت فيا يا مرارك يا جمر اروح فين جلبي بيتجطع من جوا بعد ماعشت سبوع في الجنه اخرتها شفجه وصعبانيات ويجولها يجولها ويفضحني . يا بختك الاسود يا جمر ،،
أنت تقرأ
أ أستحق هذا العذاب
Romanceلقاء بعد سنوات الغياب عشق في الصغر تحول الي غل و انتقام في الكبر .. ولكن هل تستحق منه ها الانتقام وكل ذلك العذاب ..سنري