Mediada kitaba ait 2 replik var.
Zayn: kendini kötü zanneden oysaki iyi kalpli olan birisin Lauren. Ve ben o kalbi fethetmek istiyorum.
Harry:Çok temiz kalplisin Camila. Ben o temiz kalbi kırmaktan korkuyorum.
Her insan meleklerin kanadı olduğuna inanır. Evet melekler kanatlıdır ama hepsi değil.
Lauren ve Camila kanatsız birer meleklerdir.
Camila saf, temiz kalpli , aşkı tatmamış 17 yaşında bir genç kız.
Lauren ise kendini kötü kalpli sanan oysaki en harika kalbe sahip olan , aşka inanmayan, küçük hırsızlıklar yapan 17 yaşındaki genç kız.
Evet kişilikleri biraz zıt olsa da kader onları bir araya getirecek.
Hem de en olağanüstü bir an ile.
Peki karşılaştıktan sonra ne olacak ...
Sonu belli olmayan yola birlikte atıldılar.
Daha ilk günlerde birbirlerine çok güvenen iki kız kardeş gibi oldular.
Aynı eve taşınmaya karar verip aynı okula gitmek istediler.
Peki okullarında ne ile karşılaşacaklar?
Camila o okulda yeni ilk aşkını bulur ama aşkı onu önemsemezse.
Harry sırf kalbini kırmamak için ayrı durduğu Camila'ya gün geçtikçe daha çok bağlanırsa.
YADA..
Lauren aşka inanmazken okulun ilk günü Zayn ona aşık olursa.
Lauren her ne kadar onu reddetse de Zayn gururunu ayak altına alıp onun peşinden koşmaya devam ederse.
Başarabilecek mi?
Lauren saf kalpli Zayn'e evet diyecek mi?Bu soruların cevabını merak ediyorsanız diğer bölümleri kaçırmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANGELS
FanfictionKitabın ismi ''Melekler'' olabilir. Size Beyaz'ı da hatırlatabilir ama Hayır. Bu Siyahların hikayesi. "Başka birisine sarıldım. İçim parçalandı"