Ben Özgecan yada Cansel. Olmadı Elif Zelal olurum. Fark etmez sonunda hepsinin ortak bir özelliği var. Hepsi kadın. Ah bunu fark etmişsinizdir tecavüz ederken . Peki başka bilmediğin bir özelliğimizi söyleyebilir miyim? Lütfen söylememe izin verin de bana da tecavüz etmeyin.
Biz kırılganız bayım. Dıştan en sert duran kadınlar bile kırılgan. Sevgiye ihtiyacımız vardı bayım. Geleceğe olan ümitle.
Güçsüzdük. Belki bunu da tecavüz ederken anlamışsınızdır ama biz gerçekten güçsüzüz. İhtiyacımız var bizi koruyup kollayan insana. Ah değiniyorum. Biz insana ihtiyaç duyuyoruz. Minübüs şoförü olsan da keşke insan olsaydın. Gerçi öğretmen olanlar daha insan olamamışsa it kopuktan neden beklemeyelim. Gelecek olduğumuzu kanıtlamak istemiyorum. Bütün kadınları öldürün de sıkıyorsa siz 9 ay karın da tutup sancı çekin. Siz büyütün geleceği. Yapamazsınız. Gerçi ablanız anneniz yok mu diye sormak ta istiyorum ama abisinden tecavüz e uğrayan papatyamız daha var. Hepsi , hepimiz papatyaydık bayım. Ama en güzellerini siz soldurdunuz.
Nedeni de belki şu olabilir:
Siz bizi zevk için kullandınız. Cinsel obje olarak gördünüz. Ama kırılgan papatya olduğumuzu göremediniz.
Ezdiniz siz papatyaları. Lakin papatya ezilmediğinde ölmez.
Kısa etek , gece vakti gezme.. bunlar hür. Bunları neden olarak asla gösteremezsiniz. Lakin siz Sabah, öğlen her zaman yapabilirsiniz. Lakin savunmanız kısa etek , gece vakti olur. Kız dediğin dışarıda gezebilmeli. Aslında insan dediğin dışarıda istediğini namusluca yapabilir. Siz bizi sadece kadın olarak bildiniz biz ise sizi hem erkek hemde insan olarak bildik. Fakat son günlerde erkekliğinizden de insanlığınızdan da şüphe etmeye başladık. Neyse sonuçta tecavüzcülerin haklı çıkarılmaya çalışması daha itici değil mi Bey efendi? Tamam tecavüz ettin ama suçunu niye kabullen miyorsun? En önemlisi neden hala tecavüzcüyü savunanlar var?
' kız kesin cilve yapmıştır, kuyruk sallamıştır'
Küfür bile edilmezki size. Hani bunları yazmakta zor. Özgecan gibileri hep olacak değil mi? Asla durmayacak kendinizi tatmin edemeyeceksiniz değil mi?
Peki. Biz devam ederiz . Mini etek giymemeye , akşam gezmemeye çalışırız. Erkeklere bakmamaya aşık olmamaya çalışırız. Kimseye dokunmamaya hiçbir erkekle konuşmamaya çalışırız. Olmadı Selenin katili tecavüzcü Matematik hocalar, canım hocalarımız hor görülmesin diye okula da gitmeyiz. Okumayız da . Olmadı evde devam etmeye çalışırız. Abimizden de uzak durmaya çalışırız. Utanırız. Utançla yaşamaya devam ederiz. Ped gizli gizli almaya çalışır. Olmadı o günlerde evden çıkmayız. İnsan gibi yaşamayız.
Neden mi?
Bu Dünyada bize rahat olmadığını anladık Bayım. O yüzden burada susar. Diğer tarafta acımızı çıkartırız. Belki de çıkaramayız ama Allaha güveniriz. Fark etmez burada papatya olarak solar diğer tarafta gül olarak doğarız , size dikenimizi batırırız. Sizinki kadar fazla acı çektirmeyiz. Çünkü biz hala sizi insan görmeye çalışıyoruz. Olmadı hayvansanız kendi insaniyetimizi bozmayız. Neyse Bayım ben papatya olmaktan yoruldum.
Gül olmam lazım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANGELS
FanfictionKitabın ismi ''Melekler'' olabilir. Size Beyaz'ı da hatırlatabilir ama Hayır. Bu Siyahların hikayesi. "Başka birisine sarıldım. İçim parçalandı"