Odada sadece o ve ben. İkimizde sessizliği koruyorduk. Gerçi benimde işime geliyordu. Kollarımı birleştirmiş , başımı sol tarafa döndürmüştüm. Onunla yüz yüze gelmek ölüm gibiydi.
Yani Harry Potter 2 deki mızmız Myrtle nin ölümü gibi. Göze bakarsan ölürsün. Sakın gözüne bakma.
Yemeği iştahla yiyen John bir anda çatalını sertçe yere braktı.
''Ye!''
Yüzümü önüme çevirdim ama ona bakmıyordum.Kollarımı ayırdım ve kenara bıraktım.
''Gözüme bak''
Bu sefer sesi daha yumuşaktı. Fakat beni ikna edememişti. Hemen buradan kalkıp uzaklaşabilmek istiyordum. Koşmak ve John 'u , John'un bana bıraktığı eski acıları bırakıp uzaklaşmak istiyordum.
''Hayatında alamayacağın her duyguyu, her şeyi sana verdim. Niye böyle yapıyorsun?''
Ağzımı açmakta zorlansam da bunu yapmak zorundaydım.
''Bana eskiden''
yutkundum. Kelimeleri seçmeye başladım. Çok zordu ve çok rahatsız ediciydi.
''yani biz sevgiliyken dediklerini yapmış olabilirsin.''
Yüzü keyifli olduğunu belirli eder bir şekle bürünmüştü. Gözlerimi gözlerine isabetledim. İşte şimdi yüz yüzeydik. Bu canavarcıktan korkmuyordum.
''Ama ondan sonrasını unutmuşa benziyorsun''
Derin bir nefes verdim ve kalktım. Artık gitme vaktim gelmişti.
''Buradan çıkabileceğini mi zannediyorsun. ''
Duraksadı ve devam etti.
''Sana tek bir sorum var ondan sonra gidebilirsin''
Sorusunu merak etsem de ondan izin almama gerek yok.
''Senden izin almadan da gidebilirim''
John'da ayağa kalktı. Bana doğru yaklaşmaya başladı.Gerileme isteği içimde tomurcuklansa da geri adım atmadım.
''Annenin mektubunu buldun mu?''
Annemin mektubu. En son kaybetmiştim ve deliler gibi her yerde onu aramıştım. Fakat hiçbir yerde yoktu.
''Yoksa sen -''
Lafımı keserek ondan nefret etmemi vazgeçirecek bir kelime söyledi.
''Evet''
Ona koşup sarılma isteğim olsa da kenara ittim. John bu . Kesin moralimi bozacak bir şey yapacaktı.
Elini ceketine götürdü ve özlediğim mektubu cebinden yavaşça çıkardı. Ona doğru yürüdüm ve elimi mektuba uzattım. Fakat elini arkasına götürdü ve karşılığında ne isteyeceğini söylemeye başladı.
''Bir şartla verebilirim. Bu gece görevin var. Barda ol''
**************************************
''Odama çekilmiş ağlıyorken annemin cansız elinden aldığım mektubu sıkıca tutuyordum.''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANGELS
FanfictionKitabın ismi ''Melekler'' olabilir. Size Beyaz'ı da hatırlatabilir ama Hayır. Bu Siyahların hikayesi. "Başka birisine sarıldım. İçim parçalandı"