Justin Türkiyeye geliyormuş içimde hem sevinç hem hüzün var. Beni asla göremeyecek bende onu. Ama hope always there.
Neyseee Mustafa Ceceli nadiren sevdiğim Türk sanatçılardan. İyi okumalar ^^
Bide arkadaşlar Zayn ve Lauren öpştü dfjhhjhf öpştüler bildiğin yani uha uha kendime inanamıyorum Harika bir bölüm kabus hariç. Şunu da unutmadan 3 gün art arda bölüm yayımladım tatil bitecek diye . Belki önümüzdeki haftalar 1 bölüm daha yayımlarım ama teoga kadar pek giremem diye düşünüyorum. Fakat tembel olduğum için güvenemiyorum :)))
Gördüğüm kabus ile yataktan fırladım. Terlemiş yüzümü ellerimle silmeye çalıştım ve yatağın baş kısmına yaslandım.
O gece rüyama girmişti. o geceki olanlar.. Yüzümden yaşlar akmaya başlamıştı.
Asla bu kiri atamayacaktım. Asla kurtulamayacaktım. Asla silemeyecektim.
Ama kaçak gibi bundan saklanmamalıyım değil mi? Bana bunu yapanla yüzleşip onu gebertmeliyim.
Ayağa kalktım ve banyoya yöneldim. Yüzümü yıkadıktan sonra kurulamadan odadan çıktım ve Harry'nin odasına doğru ilerledim. Hemen yandaydı.
Kapısına tıkladığımda ses çıkmadı. Muhtemelen hala uyuyordu. Sessizce kapı kolunu çevirdim ve içeriye girdim.
Tahminim doğruydu. Hala uyuyordu. Yandaki sandalyeye oturup onu dürttüm. İkinci dürtüşüm de gözünü aralayan Harry'e lafı dolandırmadan isteğimi söyledim.
''Beni oraya götürür müsün?''
Belki nefret dolu, belki hayal kırıklığıyla , belki üzüntüyle, belki hınçla , belki de cezasını verecek olmamın hafif mutluluğuyla sormuştum.
* * *
Dünkü kıyafetleri tekrar giydim ve kahvaltı hazırlamak için mutfağa geçtim. O sırada kapı çaldı ve Harry'nin açacağını düşünerek kahvaltılıkları masaya donatmaya başladım.
Gelenin Zayn olduğunu sesinden anladım ve onlara doğru ilerleyerek ''Kahvaltı hazır'' dedim.
İkisi de mutfağa ilerlerken Harry kulağıma eğilip dün geceyi ilgilendiren sözcükler söyledi.
''Sorman için tam zamanı''
Başımla onayladım ve Zayn sandalyeye tam oturacakken ona seslendim.
''Zayn bir dakikalığına gelir misin?''
Peşimden geleceğini umarak balkona doğru ilerledim. Temiz havayı içime çektikten sonra arkama döndüm ve dibimde biten Zayn'i görünce geriledim. Tedirgindim. Tersleyeceğinden korkuyordum.Elim kaşınmasa bile kaşınıyormuş gibi ovaladım ve konuşmamı bekleyen Zayn'den bakışlarımı kaçırdım.
''Şey dün telefonunu karıştırdığım için üzgünüm ben sadece-''
Zayn ' in sigaraya karışmış kokusu burnuma ulaşırken o parmağını dudağımın üstüne koydu ve dudaklarını araladı.
''Asıl ben özür dilerim''
Kafamı yana kaydırdım ve konuşmaya devam ettim.
''Hayır sen özürlük bir şey yapmadın tam tersi ben senin telefonunu karıştırdım ve sevgilinin resimlerine baktım. ''
Zayn gülümsedi ve bana daha da yaklaştı.
''Eski sevgili''
diye düzeltme yapmak istese de umrumda olmadı. Şimdi asıl konuya değinecektim. Sesimi biraz yükselttim ve dediğini yalanlamaya başladım.
''Eski olabilir ama resimlerini silmediğine hala önemli . Benim demek istediğim kalbinde zaten biri varken beni oraya sıkıştırmaya çalışma. Ben üzülmek istemiyorum. ''
Zayn cebindeki telefonunu çıkardı ve birşeylerle uğraştı.
O zaman fark ettim yüzünün güzelliğini. Gerçekten de saçı, boyu, kokusu kısacası her şeyi harikaydı. Hayır denilmez bir yakışıklılığı vardı üstünde.
Başını kaldırıp yüz yüze geldiğimizde gözlerinin de güzelliğine şahit oldum. Başımı salladım dalgınlığımı gidermek için ve bakışlarımı eline kaydırdım.
Telefonun bana çevirdi ve gördüğüm resimleri silmeye başladı. ''Bekle ne yapıyorsun onlar-''
''Bunların bende hiçbir değeri olmadığını kanıtlıyorum''
Lafımı kesmesini umursamadan dünkü ani hareketini de yüzüne vurmak istedim.
''Dün elimden çekmeni değiştirmiyor bu yaptıkların.''
Zayn ellerimi avucuna aldı ve beni yanıltan çok güzel kelimeler söyledi. Kuş gibi hissediyordum.
''Sadece geçmişimi bilmeni istemiyorum o kadar . Canını yaktıysam özür dilerim''
Gülümsedim ve ellerimi geri çekerek ''Hayır hayır yak-''
Ah artık lafımı kesmeye alışmıştı fakat dudaklarını dudaklarımda hissettiğimde hep lafımı kesmesini istedim. Dünya etrafımda dönüyor adeta dans ediyor gibi hissediyordum. Cevap vermesem de hissetmek çok güzeldi.
Ayırdığında '' artık sevgili miyiz?'' sorusunu yöneltti.
Hemen olmazdı. Kendimi çabuk kaptıramazdım. ''Hemen olmaz Zayn. Bana zaman ver''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANGELS
FanfictionKitabın ismi ''Melekler'' olabilir. Size Beyaz'ı da hatırlatabilir ama Hayır. Bu Siyahların hikayesi. "Başka birisine sarıldım. İçim parçalandı"