Grammyleri kimler izledi. Demi harika performans sergiledi. Justin ilk grammy sini aldı. Tayor 3 grammy ödülü alarak laflarıyla Kanye'ye diss attı. Justin performans sergiledi. Üstelik Zayn gelecek dediler izine rastlamadık. Ve Demi grammy haftası regl olmuş gfgfg. Demi kendi şarkısını söylemese de en çok konuşulan oldu falan filan kısaca hariikaydı.
^^Ağlayan Laurende multideee.
Ve ben sevdiğimin önünde bir başkasına sarıldım.
Bu kelimeyi kafamda defalarca turlamıştım. O geceden sonra fark ettim ki bende Zayn'i seviyordum. Gerçekten de onu gördüğüm zaman içimde kelebekler uçuyor muydu? Hatırlamıyorum ama onu öyle gördüğüm zaman kalbim paramparça olmamıştı. Yok olmuştu. Acıma ya da sevgi olduğunu anlayamasam da zihnimi arındırmak için 'seviyorum' bahanesiyle kalbimi ayakta tutacaktım.
Gün geçtikçe kelebekleri fark ederdim belki.
Ne yapıp edip onu mutlu etmeliydim. Vicdan azabı denilen bu duygu çok boktandı. Ve Zayn'in kalbinin benimkinden daha beter durumda olabileceğini düşündükçe kendimi yok etmek istiyordum.
Kimseyi üzmeye hakkım yoktu.
''İyi misin?''
Bakışlarımı bana soruyu yönelten Camila'ya çevirdim ve gözümden akan bir yaşı sildim.
Evet karşımdaki Camila idi. Ve onun evindeydim. Bir kaç saat önce annesi gelmişti ve ben yalanlarımı söylemiştim. Fakat saçmalamışta olabilirdim. Çünkü aklımda Zayn'den başkası yoktu. Oradan hızla ayrılışı... ahh çok büyük aptallık etmiştim sarılmakla
''İstersen anlatabilirsin . Sonuçta bugün hayatımı kurtardın''
Evet. isteği karşılığında istek talep etmemiştim. Gerek duymamıştım. Fakat gerçekten de duygularımı paylaşma ihtiyacım da vardı. Her kız gibi.
Camila önümüzdeki yeşil koltuğa oturunca yanına yerleştim ve bana başlamam için bakış atınca konuşmaya başladım.
İyi fikir mi? kötü fikir mi? bilmiyordum ama konuşmazsam deli olacağım kesindi.
''Beni seven birisini sanırım kaybettim ''
Gözlerimde tuttuğum birkaç göz damlası aşağı doğru süzülürken konuşmaya devam ettim.
''Ben bir nedenden dolayı kötü bir adama Zayn'in gözleri önünde sarıldım ama kötü adam benim hayatımı kurtarmıştı. Zayn'i seviyor muyum? sevmiyor muyum? bilmiyorum ama içim daralıyor''
Camila anlamış bakışlarıyla başını salladı .
''Zayn,konuştuğumuz zaman senin resimlerini çeken çocuk mu?''
Gülümsedim. O an güzeldi.
''Evet. Çılgın bir aşığım var. Ama birkaç günde bana aşık olamayacağını düşündüğümden sustum ve şimdi Telefonlarını açmıyor ve ben bok gibi hissediyorum. ''
Camila beklemediğim bir hareketi gerçekleştirdi. Sarıldı bana. Hemde sımsıkı. Bırakmak istemez gibi.
Bende açıkta kalan kollarımıona doladım. Başımı omzuna gömdüm. ''Ona zaman ver Lauren . Eğer sana aşkını yitirmemişse gelir ve bu süreç içinde benimle kalmanı rica ediyorum.''
* * *
Camila'dan
''Ona zaman ver Lauren . Eğer sana aşkını yitirmemişse gelir ve bu süreç içinde benimle kalmanı rica ediyorum.''
Bu cümleyi çıkarım için kurmayı düşünmüştüm. Fakat onun duygularını duymakla kalmayıp hissedince tüm kalbimden çıkmıştı bu cümle. Ona ihtiyacım vardı evet. Annemi kandırmam için ama arkadaş olarak ta ihtiyacım vardı.
Sürtük zengin olmayıp beni ben olduğum için sevebilecek birine ihtiyacım vardı ve o sanırım birkaç gün önce benim tarafımdan küçümsendiği halde şu an yanımda duran Lauren'di.
vay be. LAURENi çok acı çektirecektim ama baktım fazla duygusal kelimeler kullanıyorum o yüzden biraz Camila ağırlıklı oldu bu bölüm ve çaktırmayın annem beni ders çalışıyo biliyor :))) Benden demesi Zayn birkaç gün boyunca Lauren'den uzak kalacak. nhahahaa kötülük. iyi okumalar. Birde beğenirseniz alttaki şirin mi şirin yıldıza basıp aydınlatın beni ^^ (Lütfen grinin elli tonu aklınıza gelmesin çünkü sapıkça bir anlam ortaya çıkıyor jhhjh)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANGELS
FanfictionKitabın ismi ''Melekler'' olabilir. Size Beyaz'ı da hatırlatabilir ama Hayır. Bu Siyahların hikayesi. "Başka birisine sarıldım. İçim parçalandı"