Şu an arka sokaklardaki Mesut'un gülüşüyle baş başayım. KURTARIN BENİİİİİ
kısa bölüm biliyorum ^^ 15 tatilin bitmesine az kaldı ve Teog bıçağını boynuma doladı. Polisi arayıp beni öldüren var diye şikayet etmek istesem bile Teog Nisanın sonuna kadar seri katil gibi peşimi bırakmayacak. Neyseee ben ders çalışmaya çalışıyım (arka sokaklar ve karagül izledi) sizde multideki harika Pillow talk'un acoustic versiyonunu dinleyerek bu kısa bölümü okuyup Stay strong'cuğuma göz atın.
Desteğiniz için teşekkürler. Birde arkadaş yoksunu olduğumu söylemek istiyorum. Hiç arkadaşım yok.Benimle whatsapp'tan dost olmak isteyen varsa özelden bildirebilir mi?
Gözüme uyku girmiyordu. O kız kimdi?
En önemlisi neden kızdı? Eğer sevgilisiyse neden bana güzel ilgi gösteriyormuş gibi yapıyordu. Kafam karman çorman olmuştu. Kimdi bu sarışın?
Uykumun benden kaçtığını anladığımda yataktan doğruldum ve mutfağa ilerledim . Saate baktığımda 3 olduğunu gördüm ve umursamadan kahve koydum ve sandalyeye oturdum.
Suyun ısınmasını beklerken kafama gelmeye çalışan düşünceleri kovdum. Artık düşünmek istemiyordum. Suyun buharını görünce kapattım ve yemek yaparken karşılaştığım kahve paketlerinden birini kulplu bardağa boşalttım. Ardından suyu eklerken Harry'nin kapının içerisinden girdiğini fark ettim. ''Seni de mi uyku tutmadı?''
Harry başını sallayıp az önce oturduğum yere oturduğunda ''Kahve ister misin?'' diye soru yönelttim. Başını salladığında başka bir bardak çıkardım ve ona da kahve koyup su eklediğimde Harry'nin önündeki masaya bıraktım ve yanına oturdum.
''Hala Camila'nın kim olduğunu anlatmadın.''
Çok fazla ayrıntıya girmek istemediğim için kestirip attım.
''Eski bir arkadaşım''
Konuşmak istemediğimi anlamış olacak ki bu konuyu yarım bıraktı. Cesaretimi toplamaya çalıştım ve bende sorumu yönelttim.
''Zayn'in telefonunu karıştırırken onun sarışın bir kızla samimi fotoğraflarını gördüm. Üstelik baktığımı fark edince elimden çekip aldı. O kız kim?''
Harry boğazını temizlediğinde ciddi bir konuya geçiş yapacağımızı anladım. Dudaklarını aralayıp konuşmaya başladı.
''Zayn'in katı davranmasını umursama. O kız onun eski kız arkadaşıydı. Yani eski sevgilisiydi''
Yarı haklı çıkmış olabilir fakat haklı olmak beni mutlu etmemişti. Hangi insan eski sevgilisinin fotoğraflarını silmez ki .Demek ki hala onu seviyor. Yani bana dediklerinin hepsi yalam.
Harry anlamsız gözlerle bakınca düşüncelerimi dilime döktüm.
''hangi insan eski sevgilisinin fotoğraflarını silmez ki .Demek ki hala onu seviyor.''
Biraz üzülmüş olabilirdim çünkü Zayn bana aşıktı. Yani Harry öyle demişti fakat eski sevgilisinin fotoğraflarını silmemesi bunu yalanlıyordu.
''Önceden dediğim gibi her insanı kovalayan kötü anılar vardır. Ona sor''
* * *
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANGELS
FanfictionKitabın ismi ''Melekler'' olabilir. Size Beyaz'ı da hatırlatabilir ama Hayır. Bu Siyahların hikayesi. "Başka birisine sarıldım. İçim parçalandı"