Angels\8

33 7 5
                                    

ARTIK BU BÖLÜM  FAVORİ BÖLÜMÜM. BİRDE 8 UĞURLU RAKAMIMDI. SONUNDA HARRY LAUREN'İ BULDU. KORKMAYIN BU ARADA. LAUREN LE HARRY'İ SHİPLEMEYECEĞİM. NEYSE ÇOK SPOİ VERDİM :))))

20 okuma 3 oy da yeni bölüm yazarım büyük ihtimalle. Biliyorum o gıcık yazarlardan oldum ama az olunca yazılmaz ki. ayrıca yoruma görüşlerinizi yazsanız sevinirim. Birde bu hikayeyi daha çok seviyorsunuz diye Stay Strong 'a uzun zamandır yb yazmıyorum. Ona da bir bakarsanız sevinirim. Hem bence o daha gerçekçi. Şaka şaka ikiside benim hayallerimi içerdiği için ikiside aşkım. Bide bu bölüm biraz ayıplı oldu . Fakat Lauren'in acı çekmesi lazım. Nhahahahha KÖTÜLÜK HA HA HA

İsterseniz yıldızdan önceki birkaç satırı okumayın. Ben yazmak zorundayım ama siz o kısmı okumak zornda değilsiniz.

Bara girdiğimde John direkt kendi bulunması yere gitti. İçki içmeye. Bense yine yalnız kalmıştım. İlerledim ve etraftaki insanları inceledim .

Zaten alacaklar kendini belli ediyor. Duvar kenarına doğru ilerledim . Müziğe ayağımla eşlik ediyormuşum gibi yaptım. Bir kaç dakikaya yanıma biri geldi ve bana yakınlaştı. Kulağıma eğildi ve ''2 paket'' dedi. Tam iki paket çıkaracakken kolumdan tuttu ve güzel kafasıyla çirkin şeyler dedi. 

''Yukarı da da verebilirsin''

Satmak istemiyordum zaten. Ama zorundaydım. Fakat şunu oyalayıp yırtabilirdim. Sonuçta John hiç kıymadığı birine kıyamazı değil mi?

Merdivenlere yöneldiğimde John'nun bakışlarıyla buluştum. Yaptığımı anlamaya çalışıyor gibi duruyordu ama anlayamazdı.

Yukarı çıktığımda birkaç odayla karşılaştım. Bana biraz daha yaklaşan genç kulağıma eğildi ve ''ismim Arthur. İstersen ortalıkta da yapabiliriz'' dedi.

Midemin bulantısı yine gelmişti. Bu insanlar midemi bulandırıyor.

Ona doğru döndüm ve ''sadece alacağını al ve git'' dedim.

Bana daha çok yaklaşıp belimi tuttum ve başını yasladı. 

''Sadece bir gece''

Bir anda dudağıma yapıştı ve koparacak şekilde öptü. Ondan uzaklaşmaya çalışsam da ben bırakmadı. Bu ara beni bir odaya götürdü ve yatağa attı. Benim yaşımda olan normal kızların yaşadıklarını yaşadığım zaman gerçekten de o zaman Dünyayı seveceğim. 

Yataktan kalktım ve '' dur artık fazla ileriye gitme. Yoksa yemin ederim ki istemediğin şeyler yaparım'' dedim. 

''Ben yapmadan''

dedi ve Tişörtünü çıkarıp tekrar dudağıma yapıştı. Üstüme binmiş bir şekilde iğrenç dudaklarını dudaklarımla birleştirmeye devam etti. Ayağımı ona doğru savursam da hareket edemiyordum. 

Eli elbisemin kenarına kaydı ve bir çırpıyla açtı.  Ardından üstümden kalktı ve elbiseyi çıkardı. ''Bırak lütfen'' Dedim fısıltılar arasında çünkü gücüm tükenmişti. Gözüme siyah perde inerken insanlardan nefret etmemi sağlayacak şeyler yaptı.Sanırım bu lekeyi asla atamayacağım.

*********

Gözümü açtığımda odada tektim.  Zar zor ayağa kalktığımda Elbisesiz bir şekilde olduğumu anladım.

Birkaç saat boyunca uyuyor olmalıydım. Etrafta ne paketler vardı nede iğrenç yaratık. Bir tek mektup duruyordu. Onu elime aldım ve üstümü önemsemeden odadan çıktım. karşımda duran duvar kenarını görünce o tarafa doğru kustum. Orada bana - düşünmek istemiyordum. Başım dönüyordu . Kenara tutundum ve camdan dışarı bakmaya yeltendim. Polis.

Polisler geliyordu. Hemen çıkmam lazımdı fakat aşağıdan olamazdı.Gözümden yaşlar süzülmeye başlamışken Etrafımda dönmeye başlamıştım. Ben nasıl çıkacağım. 

O sırada yan odadan çıkan tanıdık bir yüz gördüm. Gözümdeki yaşlara yaşlar eklendi. Tanrım bulmuştum. Kıvırcık kurtarıcımı bulmuştum.

Beni görünce bana doğru yaklaşmaya başladı. Ona doğru koştum ve sımsıkı sarıldım. Başındaki şapka düşse de umursamadı- umursamadım.

Sarılmama karşılık verdiğinde daha da sıkı sarıldım. Sarılmak kadar güzel eylem yoktu.

''Çok kötü şeyler oldu''

Gözümden yaşlar aksa da umursamıyordum. Sonunda her şey güzel olacaktı.

''yaptı. Gerçekten de bana yaptı. Lütfen yardım et korkuyorum''

İlk defa birisinden yardım istiyordum ama yapacak bir şey yoktu. Benimde dosta ihtiyacım vardı. Diğerleri gibi.

''Şşşh ''

Haykırmak istiyordum. Her şeyi haykırmak istiyordum. Ağlamam arttıkça bana sarılması da arttı. 

''Lütfen beni sev ve koru kıvırcık. Buna ihtiyacım var.''

Ve artık bayıldım. Ama onun kollarında bayılmak hayatımda yaşadığım en güzel his. Artık emin ellerdeyim . Artık kimse bana hiçbir şey yapamazdı Çünkü kahramanım geldi.




ANGELSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin