*arkdşlar iyı dğilimmm PİLLOWTALK HRİKA PİLLOWTALK PİLLOWTALKGBNJHGDSDFHB PİLLOW TALK HRİKA HRRRİİKAAAAAA
bölüm kısa üzgünüm. Fakat yeni limanlara yelken açtım. Yani yeni tür kitaplar yazmaya yöneldim. Texting, Tarih, Bilim kurgu, aşk, daha fazla fanfiction ve daha fazla texting.
Fark ettim de Stay Strong'la bu kitap konu veya kişi bakımından aynı olmasa da ikisi de genç kurgu ve yeni şeyler deneme zamanım geldiğini hissediyorum. Yazdıklarımı ergence bulabilirsiniz yada hoşunuza gitmeyebilir ama insanlar gelişir ve ben bu yazdıklarım sayesinde gelişiyorum. Gerçekten de yazı yazmayı, önemli konulara değinmeyi yada münazara gibi şeylerle ilgilenmeyi çok seviyorum.
Eve geleli yaklaşık yarım saat olmuştu. Akşam vakti gelmiş olmasına rağmen Zayn hala gitmemişti. Sanırım alıcı misafir olacaktı.
İkisi televizyonda maç izlerken bende yemek yapmaya koyuldum. Mutfağı bulduğumda etrafa göz gezdirdim. Ne yapacağımı bilmiyordum ve aklımda yemek tarifi de yoktu. Hayatımda hiç yemek yapmamıştım . Sadece küçükken annemden yumurta yapılmasını görmüştüm o kadar.
Tekrardan oturma odasına yönelip Harry'nin karşısına geçtim.
''Harry telefonunu verir misin?''
Harry benim isteğimi umursamadan bana kışkırtıcı laflar söyledi.
''Lauren kay kenara göremiyorum.''
Onun oturduğu koltuğa daha da çok yakınlaştım ve sorumu tekrarladım. ''Telefonunu verir misin?''
Harry bakışlarını televizyondan bana kaydırdı . ''İçinde çok özel şeylerim var olmaz''
Geniş gülümsemesinden dalga geçtiğini anladım ve üstüne gittim. ''Ne kadar özel?''
Harry tam ağzını açıp konuşacakken Zayn telefonunu uzatıp konuşmaya katıldı.
''Benimkini alabilirsin Lauren''
Zayn'e doğru dönüp telefonunu aldım ve gıcık bir şekilde gülümsedim. ''Teşekkürler Zayn. yaptığım yemeği Harry'e vermeyecek olmam benim için onurdur''
Harry'e gözümü kısıp baktığımda onun bakışları da imalı bakışlara dönmüştü. Umursamazca mutfağa doğru ilerlerken Telefonu açmak için yan kilidine bastım. Fakat şifreliydi. Mutfak kapısına ulaştığımda içeri doğru seslendim. ''Zayn ! Şifren ne?''
Bir kaç dakika sonra Zayn'in sesini duydum. ''LveZ . l , z harfleri büyük olacak ama''
Bu çocuk gerçekten de ciddiydi. Ya da saftı. Ama bunları yapması içime sıcaklık bırakıyordu. Beni mutlu ediyordu.
Mutfağa girdiğimde tezgaha yaslandım ve telefonun şifresini girdim. Açıldığında direkt internet'e girdim ve arama motoruna 'yemek tarifleri' yazdım.
Çıkan sonuçlara göz gezdirdiğimde hem kolay hem lezzetli görünen 'mini pizza'nın tariflerine baktım. Pizza belki hayattaki en kolay şey olabilirdi.
***
Tüm her şey bittiğinde fırına attım ve derecesini ayarladım. Ardından yorgunlukla kenardaki sandalyeye oturdum ve düşünmeye başladım. Camila'nın dedikleri.
Bana tekrardan teklifte bulunmuştu. Annesi ziyaret için evimize* gelecekmiş ve beni görmezse Camila için her şey içler acısı olacaktı. Sadece tek bir sefer daha rol olacaktı ve karşılığında istediğim bir şey. Daha isteyeceğim şeyi bulamamıştım.
Eskiden olsa para derdim ama şimdi işler değişti. Artık öyle şeylerle uğraşmak istemiyordum.
Burnuma gelen duman kokusu ile düşüncelerimden ayrıldım ve fırına koştum. Kapağı açtığımda yüzüme gelen dumanların etkisiyle öksürdüm. Dereceyi kapatıp eldivenleri aldım ve pizzayı - yanmış pizzayı fırından çıkardım. Tekrardan öksürdüm ve pizzayı bölmeye çalışıp tabaklara koydum.
Kötü olsa da yemek zorundalardı. Zayn'in telefonunu cebime tıkıştırıp tabakları salona taşıdım.
O sırada televizyonun kapanmış olduğunu ve ikilinin Dominos pizza paketinin içinde duran pizzaları yediğini gördüm.
''Ama benim pizzalarım''
Sahte olarak dudağımı büktüm ve dominosu kaldırıp kendiminkini önlerine koydum. Harry yüzünü buruşturarak bana baktı.
''Çok güzel gözüküyor Lauren'cim ama boşuna para vermiş olmayalım da diğerlerini yiyelim değil mi?''
Aynı ifadeyle Zayn'de Harry'i onayladı.
Ya ama benimkinde de emek var.
''Eminim çok lezzetlidir Lauren ama işte şartlar gereği...''rını
Lafını yarıda bitirince bende koltuğa sıkıştım ve bacak üstüne attım. ''Siz bilirsiniz. Ben bu harikuladeleri yerim. ''
Bir tane parça alıp ısırdığımda dişimin kırıldığını hissettim. ''AAhh'' diye bağırdığımda ikisi de bana güldü. Sağa ve sola ayrı ayrı yumruk attım ve ''ben tokum'' bahanesiyle cebimde duran Zayn'in telefonunu karıştırmaya başladım.
Harry ve Zayn çoktan kendi pizzalarını yemeğe dalmışlardı. Telefona girdiğimde direkt resim galerisine girdim ve tek tek resimleri gezmeye başladım.
İlk karşıma benim resimlerim çıkmıştı. Camila ile konuşurken beni çekmişti. Haberim yokken.
Hızla ilerlemeye çalıştığımda yine benim resimlerim vardı. Art arda.
Bu çocuk gerçekten de beni seviyordu. Ama psikopat bir bağımlı da olabilirdi.
Hızla ilerlettiğimde artık benim resimlerim bitmiş başka resimlere geçmişti. Manzara resimleriydi hepsi. Dakikalar sonra Zayn ve başka bir kızın resimleriyle karşılaşmıştım. Çok samimi pozlarda bulunmuşlar diye iç geçirirken Zayn'in kafasını telefona doğru uzattığını gördüm.
Neye baktığımı görünce telefonu bir anda elimden çekti .
Ardından cebine attı ve hiçbir şey olmamış gibi yemeye devam etti.
Fakat ben hiçbir şey olmamış gibi davranamadım. Yani ne oluyor be?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANGELS
FanfictionKitabın ismi ''Melekler'' olabilir. Size Beyaz'ı da hatırlatabilir ama Hayır. Bu Siyahların hikayesi. "Başka birisine sarıldım. İçim parçalandı"