Angels\18

37 6 3
                                    

BAŞLANGICA HİÇ BİR ŞEYLER YAZMAYACAKTIM AMA O ZAMAN KENDİMİ KÖTÜ HİSSEDİYORUM. EVET BU NEDENSİZ BİR GİRİŞ KELİMELER. BAKIYIM DEMEM GEREKEN BİRŞEY VARMIIII??? HAH EVET. SİZİ ÇOK SEVİYORUM.VE YİNE ANNEM BENİ DERS ÇALIŞIYOR BİLİYOR. TEMBEL DAİMA TEMBELDİR. EVET GÜNÜN SÖZÜ ''tembel daima tembeldir''

Birde mediayı koyarken fark ettim. Aynı gün doğdum diye Shawn'a ilgi besledim ve şimdi hayranıyım diye ortalarda dolanıyorum. Oysaki tek bildiğim şarkısı stitches. Bende yenilerine yelken açtım birde bölüm olarak şunu deyim Zayn albüm kapağını yayımlayınca Lauren resmi insta dan beğenmiş :))  Albümü sabırsızlıkla bekliyorum. ve yanlış anlamayın Gigi yi de sefiyom. O da Müslüman sonuçta ehehehe olmasa bile severim ki .

Ayrıldığımızda yüzüne kocaman bir gülümseme yerleştirmişti ve ben şu an Camila'yı ilk gördüğüm gibi görüyordum. Saf, temiz ve iyi. 

Onun gülümsemesiyle bende gülümsedim fakat gülümsemesi bana bir şeyi unutturmuştu. Burada onunla kalmamı istiyordu. Gerçekten de istediğini umarak soru yönelttim.

''Burada kalmamı mı istiyorsun?''

Camila gülüşünü yüzünden anında sildi ve boğazını temizleyip konuşmaya başladı.

''Şey yani annem yine gelecek ve ben seni yine çağıracağım . Annemi oyalayacak kadar burada kalabilirsin ''

Bakışlarımı kırpıştırırken bir yandan da kendi aptalığıma gülmek istiyordum. Camila benimle asla arkadaş olmazdı ve çağırma amacı tabiki de beni sevmesi değildi. Sokakta bulunan bir kızla ile kim arkadaş olabilir ki?

''Bana belirli bir süre vermen lazım ''

O eski huyuna dönerse bende dönerdim. Bu kadar net.

''Birkaç gün sonra 2. dönem başlayacak . Ona yetişebilirsin.''

Dedikleri gerçek miydi yoksa ben mi yanlış duymuştum. Uzun zamandır okul hayatından uzak kalmıştım ve üstelik bir aralar ders kitabını okuyarak ayak uydurmaya çalışıyordu. Bunun nedeni John oluşunu daha sonra tartışırız ama bu sene bu işleri tamamen bırakmıştım. belki ilk dönem okumaya devam etseydim çok zorluk çekmezdim.

''Aklını mı kaçırdın sen. Ben kaç yıldır okula gitmiyorum. Nasıl size ayak uydurabilirim?''

ayağa kalmam ile birlikte bunları söylerken Camila da ayağa kalkmıştı ve beklediğimden daha yumuşak bakıyordu. 

''Korkma Lauren. Buralarda dersler çok geri. Mesela lise ilklerin dersinin biraz gelişmişini  lise sonlar  işler. Ayrıca özel okula gideceğiz ve inan orada her şey harika''

Kollarımı birbirine doladım ve yapmacık gülüş yaptım.

''Harikaymış. Bir de zenginlerle mi uğraşacağım? Ayrıca neden sırf evcilik oyunu için masraflarımı ödeyesin ki?''

Camila duraksadı ve elini koluma koyup istemeyeceğim şeyler dedi.

''Ayrı bir evde kalmak benim için çok anlamlı. Zamanla anlarsın ve sırf bunun için her şeyi yaparım. Neyse hadi okul için bir şeyler alalım.''

* * * 

Bu ikinci birlikte alışverişe çıkışımızdı ve ikisinde de zaman çok kötü  geçmişti. Ben bir şey demeden Camila bir sürü şey almıştı ve gerçekten de bu iyiliklerin altında yatan gerçek sebebi merak ediyordum. Ama bir yandan da işime geliyor.

Harry'nin evinin önüne beni poşetlerle bırakan Camila'ya istemsizce el salladım ve kapıyı çalmak için kendimi hazırladım.

O geceden sonra Harry ve ben hiç konuşmamıştık ve ben sabah olur olmaz Camila'ya gitmiştim. Sanırsam saat iki civarıydı ve benim zamanı durdurmak için tek yapabileceğim şey saati durdurmaktı. Çünkü bu andan sonrasını eğlenceli göremiyordum. 

Kapıya yavaşça tıklarken kalbimin vuruşunu hissedebiliyordum. Umarım Zayn içeride değildir diye düşünmeden de edemiyordum. 

Kapı açıldığında Harry'nin ifadesiz yüzünü görünce kalbim az öncekine göre yavaşlamıştı.

Bakışları elimdeki poşetlere indiğinde geriye çekildi ve geçmemi bekledi.Kapı kapandığında gür sesini duydum.

''Zayn  çok üzüldü. Sanırım bir süre yalnız kalmalı''

Kendimden tekrar nefret ederken konuşmaya başladım.

''Ben çok üzgünüm Harry sade-''

Sözümü keserek bana sarıldı ve ''şşhh'' dedi. 

''O seni hala seviyor''

YA ÇOK DEĞİŞİKLİK YAŞADIM SON ANI YAŞARKEN. BİR DEDİM ZAYN TERK Mİ ETSE BİR DEDİM ZAYN KAPIDAN ÇIKIP İÇERİ GİRSE DE O SEVDİĞİM MEŞHUR REPLİK Mİ SÖYLENSE. AMA BUNLARI YAZARSAM HHAYAL ETTİĞİM SON OLAMAYACAĞI İÇİN BÖYLE BİR ŞEY ORTAYA ÇIKTI. UMARIM SEVDİNİZ ^^ SIKICI BÖLÜM OLDUĞUNUN FARKINDAYIM AMA BU İLERİSİNİN DE BÖYLE OLACAĞI ANLAMINA GELMEZ :)) NEYSE BU BÖLÜMÜN ASIL KONUSU O ZAMAN LAUREN'İN OKULA GİDECEK OLMASI.

SIKICI BÖLÜM OLSA DA BEN EĞLENDİM ( O NASIL OLUYO MKMK :dDD)

İyi akşamlarrrrr.

ANGELSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin