Angels\19

33 5 2
                                    

. KARŞIMDA GÖÇ ZAMANI VAR VE BEN DEMİR'E AŞIK OLDUM. AŞIRI ULTRA KISA OLMASINI UMURSAMAYIN PLS. bölüm ismine buçuk yazacaktım hala da buçukluk bana göre değil. Şu an zar zor zaman bulup diğer bölümün nelerle ilgili olduğunu anımsamanız için böyle bir geçiş yazıldı. Tanıtım kısmım bile daha uzun . Ama hiç içime sinmiyor böyle olması. Çok kısa diye kendimi kötü hissediyorum.

Bana sarıldığında garip bir şeyler olduğunu anlamıştım fakat önemsememiştim. Ama şimdi volta atması  ve telefonunun başından ayrılmayışı içimdeki merakı körüklüyordu. Üstelik ben Camila ile yaşayacağımı daha söylememiştim.  

''Harry''

Volta atmayı bırakıp dikkatini bana verdiğinde cesaretimi topladım.

''Ben artık Camila ile yaşayacağım. ''

Kaşlarını çattığında masum bakışlar yapmaya çalıştım. ''Bu da nereden çıktı?''

Oturduğum sandalyeden ayağa kalktım ve ona yaklaştım.

''Bana çok iyi davrandın. Her felakette kurtardın ve tanıdığım en iyi insansın. Fakat Camila ile yaşamak zorundayım''

Harry düşünür gibi yaptığında saçlarının biraz daha uzamış olduğunu fark ettim. 

''Neden zorundasın?''

Bilmiyordum. Neden zorunda olduğumu bilmiyordum ama sanki evren beni buna itiyordu. Sanki onunla biraz daha iyi anlaşsam iyi arkadaşlar oluruz fikirleri akın ediyordu aklıma. Ben gerçekten de onu tanımak istiyordum.

Fakat Harry'e bunları söylersem güleceğine yemin bile edebilirim. Çok saçma duygulardı.

''Anlaşmamız var''

Çatık kaşları genişlerken derince bir nefesimi verdim. Harry'nin cevabı benim için her şeyden daha da önemliydi. 

''Şu Camila'yı sogulamam gerek''

* * * * *

4 GÜN SONRA

Koskoca dört gün geçmişti. Okul hazırlıkları, Harry'e Camila hakkında övgüler  ve Zayn'siz geçmişti. Zayn'i bu zaman aralığında görmemiştim ve nedenini bilmesem de özlemiştim.

Artık Camila'nın  evindeydim ve bana hediye edilen telefon sayesinde Harry ile iletişimimi kesmemiştim. Fakat nedense bana yapılan bu iyilikler karşısında mütevazi olmamıştım. Sanki gerçekten de bunları yaşamam lazım diye düşünüyordum. Bende insanım. 

Ayrıca yarın okulun ilk günüydü ve dizilerde , kitaplarda bulunan kadar tatlı kazalarla geçmeyeceğine emindim.

ANGELSHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin