Στην αρένα βρισκόταν ένας κατάμαυρος δράκος, περίπου τρία μέτρα ψηλός. Το πρόσωπό του ήταν πιο στρογγυλεμένο και το σώμα του πιο αεροδυναμικό από του Μπέρναρντ. Στο πίσω μέρος του κεφαλιού του είχε τέσσερα κέρατα, δύο στα δεξιά και δύο στ' αριστερά. Είχε μεγάλα μάτια, των οποίων οι κάθετες κόρες σχεδόν χάνονταν μέσα στις πορτοκαλί του ίριδες, ενώ το ασπράδι δε φαινόταν καθόλου. Είχε δύο σειρές δόντια, πιο κοφτερά κι από σπαθιά. Το μαύρο, φολιδωτό του δέρμα ήταν σκληρό και άγριο, ενώ στη ράχη του είχε δύο τεράστια φτερά. Στην άκρη της μακριάς ουράς του είχε τέσσερα μεγάλα νύχια, τα οποία μπορούσε ν' ανοιγοκλείσει σαν δάχτυλα. Ο Ντέξτερ περίμενε με ανυπομονησία τον θηριοδαμαστή που θα έβαζε τα δυνατά του για να του βάλει τα χαλινάρια.
Ο Μπραντ μπήκε στην αρένα. Έγειρε το κεφάλι του στο πλάι, κάνοντας ν' ακουστεί ένα "κρακ". Φορούσε μια ζώνη στη μέση του, στην οποία είχε περασμένο το λουρί, τα χαλινάρια με τα οποία θα προσπαθούσε να δαμάσει τον δράκο. Ο Ντέξτερ κοίταξε για μια στιγμή τα χαλινάρια, κι έπειτα κοίταξε ξανά τον Μπραντ στα μάτια. Έδειξε τα δόντια του κι ετοιμάστηκε για μάχη.
Η Νάνσυ, ο Ματ, η Μπέλα και ο Μάιλο κάθονταν στις κερκίδες, μαζί με τους φίλους του Μπραντ.
Ακούστηκε ο διαπεραστικός ήχος του κουδουνιού της αρένας. Ο Ντέξτερ ξεφύσησε κι έγνεψε στον Μπραντ, λέγοντάς του πως θα μπορούσε να αρχίσει αυτός τη μάχη. Ο Μπραντ, χωρίς να χάσει χρόνο, ξέροντας πως ο διαιτητής τον χρονομετρούσε, έτρεξε προς το δράκο. Ο Ντέξτερ έβγαλε έναν άγριο βρυχηθμό, πολύ πιο βαθύ και τρομαχτικό από του Μπέρναρντ. Έδειξε τα δόντια του, όμως οπισθοχώρησε, αποφεύγοντας τη μάχη. Ένα αυτάρεσκο χαμόγελο ζωγραφίστηκε στα χείλη του Μπραντ. Συνέχισε να τρέχει προς το δράκο, μέχρι που ο Ντέξτερ έφτασε στην άκρη της αρένας. Ο Μπραντ έκανε να βγάλει το λουρί από τη ζώνη του, όμως ο Ντέξτερ τον άρπαξε με τα νύχια της ουράς του και τον πέταξε στον αέρα.
Η Νάνσυ δεν μπόρεσε να συγκρατήσει το αχνό, χαιρέκακο χαμόγελο που σχηματίστηκε στα χείλη της, ακούγοντας την κραυγή τρόμου του Μπραντ.
Ο δράκος άνοιξε τα φτερά του και πέταξε, τον έπιασε με την ουρά του στον αέρα, προσγειώθηκε και τον κόλλησε στον τοίχο, ραγίζοντάς τον λίγο με τα νύχια του. Ο Μπραντ προσπάθησε να ελευθερωθεί, αλλά δεν μπόρεσε. Ο Ντέξτερ χαμογέλασε. Κάθισε κάτω και τον παρακολουθούσε να προσπαθεί να ελευθερωθεί.
Ο Μπραντ ήταν ακινητοποιημένος και ο διαιτητής είχε αρχίσει να μετράει αντίστροφα. Αν ο Μπραντ δεν κατάφερνε να ελευθερωθεί πριν φτάσει στο μηδέν, η μάχη τελείωνε, και νικητής ήταν ο δράκος.
YOU ARE READING
Κρανιοθραύστες
FantasyΠάλη με Δράκους, Εναέρια Τοξοβολία, Κολύμβηση και Αγώνας Δρόμου και Αναρρίχησης. Τέσσερα αθλήματα, τέσσερεις ομάδες, τέσσερεις φίλοι, ένα πρωτάθλημα. Το τέτραθλο είναι το πιο δύσκολο, το πιο απαιτητικό και το πιο απρόβλεπτο πρωτάθλημα. Όμως ο Ματ, η...