Ο Ματ είδε τις σανίδες της Σκάρλετ και του Ίθαν να περνάνε σα βολίδες δίπλα από τον κόκκινο πύργο, στην κορυφή του οποίου βρισκόταν τώρα, έχοντας βάλει και την τέταρτη σκυτάλη στη θέση της.
Η Σκάρλετ ήταν η τρίτη που έβαλε την τέταρτη σκυτάλη στον πύργο, ενώ ο Ίθαν ο τελευταίος.
Ο Μάικλ στεκόταν στην κορυφή του ασημί πύργου. Έβγαλε το κράνος και πέρασε τα δάχτυλά του μέσα απ' τα μαλλιά του. Δεν μπορούσε να το πιστέψει.
«Ναι!» φώναξε. Είχε καταφέρει να βάλει την τέταρτη σκυτάλη στον πύργο του πριν από τον Ματ. «Ναι!» κι έσκισε τον αέρα με τη γροθιά του.
Ο αγώνας είχε τελειώσει. Οι "Άρχοντες" είχαν τερματίσει με εξήντα πόντους, οι "Αδερφές Νάιτ" με εβδομήντα πέντε, ενώ οι "Κρανιοθραύστες" με ενενήντα. Οι "Τιτάνες" είχαν βγει πρώτοι με ενενήντα πέντε πόντους.
Ο Ματ κοίταζε αφ' υψηλού το πλήθος που ζητωκραύγαζε. Αναστέναξε. Ήταν τόσο κοντά στο να πάρουν το πρωτάθλημα. Είχαν το προβάδισμα κι όμως, βγήκαν δεύτεροι. Οι "Τιτάνες" τερμάτισαν με πέντε παραπάνω πόντους.
«Να πάρει!» βρυχήθηκε ο Ματ.
Τα υπόλοιπα μέλη των τεσσάρων ομάδων βγήκαν τρέχοντας από το δάσος. Πέρασαν ανάμεσα από τα αραιά δέντρα στον κήπο του ξενοδοχείου και κοντοστάθηκαν κοντά στους τέσσερεις πύργους. Περίμεναν όλοι με κομμένη την ανάσα απ' την αγωνία να μάθουν ποιος κέρδισε. Είδαν τον Μάικλ να τους πλησιάζει με τη σανίδα του. Προσγειώθηκε δίπλα στους συμπαίκτες του.
«Κερδίσαμε!» φώναξε.
«Τι;» έκανε ο Μάξιμους, μη πιστεύοντας στ' αυτιά του.
«Κερδίσαμε!» επανέλαβε καταχαρούμενος ο Μάικλ.
Οι "Τιτάνες" άρχισαν να ζητωκραυγάζουν, να τσιρίζουν και να χοροπηδάνε απ' τη χαρά τους.
Ο Ματ, η Σκάρλετ κι ο Ίθαν κατέβηκαν κι αυτοί από τους πύργους τους. Ο Ματ προσγειώθηκε δίπλα στους φίλους του κι έβγαλε το κράνος του. Εκείνοι περίμεναν με αγωνία, αλλά και μερική απογοήτευση ζωγραφισμένη στα πρόσωπά τους.
«Δεύτεροι» είπε ο Ματ. «Και ήμασταν τόσο κοντά»
«Δεύτεροι;» επανέλαβε η Νάνσυ. Ο Ματ έγνεψε καταφατικά, δαγκώνοντας τα χείλη του. Η Νάνσυ κοίταξε έκπληκτη τους άλλους δύο. «Δε σας πιστεύω, παιδιά» είπε. «Συνειδητοποιείτε τι έγινε μόλις τώρα;» Εκείνοι δεν απάντησαν, μόνο αντάλλαξαν ένα αμήχανο βλέμμα. Ήξεραν πόσο ήθελε η Νάνσυ να κερδίσει το Τέτραθλο. «Βγήκαμε δεύτεροι. Στο Τέτραθλο. Τον πιο δύσκολο αγώνα» τόνισε. «Βγήκαμε δεύτεροι!» αναφώνησε ενθουσιασμένη.
YOU ARE READING
Κρανιοθραύστες
FantasyΠάλη με Δράκους, Εναέρια Τοξοβολία, Κολύμβηση και Αγώνας Δρόμου και Αναρρίχησης. Τέσσερα αθλήματα, τέσσερεις ομάδες, τέσσερεις φίλοι, ένα πρωτάθλημα. Το τέτραθλο είναι το πιο δύσκολο, το πιο απαιτητικό και το πιο απρόβλεπτο πρωτάθλημα. Όμως ο Ματ, η...